Tilbud på itbutikken

  • Har lige købt et ASUS 9800XT 256 MB DDR OG BETALT :D


    47kr :)) :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg har sq altid ønsket mig en dvd-brænder, nu hvor jeg ka' få den til 25 bobs, snupper jeg den sq. Egenligt utroligt hvor stor en andel af handelen der er fragt! X( :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    ved ikke om det er en god ide at bestille det... kan de bare sætte prisen op efter jeg har bestilt?


    Priserne bliver nok også sat op igen, men så er det vel bare annulere ordren ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af VDK


    Priserne bliver nok også sat op igen, men så er det vel bare annulere ordren ;)


    jeg tror slet ikke at ITbutikken vil sende varen afsted. de vil jo straks finde ud af at der er sket en fejl på deres site så snart de ser din bestilling. og så sender de nok en e-mail hvor der står at din bestilling er annuleret.


    jeg tror bare jeg dropper den bestilling.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e
    Er den en joke eller hvad sker der her ? fordi så bestiller jeg sku da et med det samme ?


    er ret sikker på at der er sket en fejl. men ellers er det rigtigt hvad der står: ASUS Radeon 9800 XT - 47kr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    er ret sikker på at der er sket en fejl. men ellers er det rigtigt hvad der står: ASUS Radeon 9800 XT - 47kr


    mon man kan få det til de 47 kr ? eller får man lige en ekstra regning på 2600 ,- ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af v0e


    mon man kan få det til de 47 kr ? eller får man lige en ekstra regning på 2600 ,- ?


    det er nemlig også lige præcis det jeg er bange for man gør. derfor holder jeg mig på den sikre side.

  • Det er jo lækre priser, jeg har også lige bestilt bundkort og grafikkort men men men:
    2. Priser
    Alle priser er inkl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og der tages forbehold
    for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte
    varer og trykfejl . Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, excl.
    Færøerne og Grønland.


  • hvad vil det sige?

  • Hmm købte lige 2 x 250GB HD'er :T 128kr :))
    ku ikk dy mig :P

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • du fatter nok ikke mit spørgsmål....


    jeg spør hvad det betyder når der tages forbehold til prisstigninger!