Indlæg af Casper Lynge

    Oki, jeg synes du har et godt argument, men mener godt man kan stole på siden da det er mig som har skrevet den artikel jeg kan godt se hvad du mener og skal da nok rettet det.
    :oops:


    Men det jeg mente var at den ihvertfald kunne trække alle nyere spil i de høje opløsninger såsom 1440 * 900 har selv lige lavet en ligne maskine og jeg kunne da trækker Battle field bad company 2 uden problemer i disse opløsninger og også lidt højere uden det vilde lag.


    Det ang. rammene må have været en fejl, men klart nok den skal jeg nok tage på mig.


    Med hensyn til hvad vi har forstand på vil jeg lige fortælle dig at jeg har været igang som data tekniker i noget tid og synes da jeg har rimelig god forstand på pænt meget inde for it.


    Men er ellers glad for du besøgte vores site ;)

    lige en opdatering har fået dem til at køre følgende:


    1. 930 / 1030
    2. 925 / 1025


    Og det er uden at øge volten da mit kort nok er et ikke reference kort

    Du kan jo få en plade som passe lige nøjagtig dit kort og du kan sagtens få en som understøtter sli / CF derved kunne køle begge dine kort på men en køler.


    Hvis du vælger en anden løsning altså ikke denne, skal du skifte stortset hele dit vandkøling hver gang du skifter kort.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Åben kabinettet, kør orthos i 10 mins tid, og så fingeren på køleren på NB (pas på den kan godt være brænden varm) hvis den er kold nok, så bare skru noget mere op, hvis du brænder fingeren, er det nok ved at bliev lidt for varmt/for meget volt


    Har et antec 1200 med fuld blæser på dvs. 6 blæser på fuld har sat den til 1.42 v nu og tallet er blevet blå rødligt.


    det er ikke brænd varmt men hvis man lader finger blive på så er den rimelig varm.


    Men hvor meget kan den tåle før man brænder skidtet af?

    det tror jeg sku ikke den er mit kort hedder XFX HD4890 XT 870/975


    Andet kan jeg ikke rigtig sige dig har prøvet at lave producenten om til asus i min bios men det virkede ikke har enda prøvet at flashe min bios med en XFX 4890 XXX OC bios som køre 1000/1000 og der ville den slet ingen ting måtte genflashe den med bakcup før kortet virkede igen ;)

    Hey Tweakers jeg vil gerne overclocke mine kort men hvordan øger jeg for spændningen for kan ikke komme over 915 : 1025 på begge kort jeg kan ikke gøre det i afterburner eller nogle andre programmer det virker som om at XFX ikke tillader at man gør det.


    Venter spændt på svar

    Jeg har nu ramt 3.62:
    min Vcore er på 1,45
    min Nb er på auto
    jeg har prøvet at sætte den på 1,36 og der failer den men hvis jeg sætter den på auto fungere den, men da jeg gerne vil længere op venter jeg stadig spændt på nogle svar hvis der er nogle som kan hjælpe med det ;)

    Hey jeg sidder og overclocker min cpu og nu har jeg fået at vide hvis jeg skal gøre min cpu mer stabil skal jeg sætte mer spænding på min north bridge hvor meget er okay at sætte den på er der et Sikkert max eller hvordan


    min setup kan ses nedenfor ;)

    mit grafikkort har været helt oppe på 105 grader da var det også meget varmt det er med standartkøler og den sad helt nede i min psu efter jeg har skiftet til antec 1200 ligger mit på idle 44 C (Standard køler)

    det mest optimale ville da være at downloade Microsoft Live Sync der kan du tilføje mapper på alle dine computere og sync dem nemt uden noget ballade.


    Har selv brugt den løsning på flere computere i sin tid.


    Og skal faktisk have sat det op meget snart igen.

    Jeg må altså lige sige jeg har kørt 3 WD Green diske i Raid 0 og har aldrig haft problemer med dem.
    Så det synes jeg er noget underligt noget og har en Ftp/Teamspeak server stående som også køre med WD Green Diske og har ingen problemer haft

    Ved du opretter dig en facebook eller andre gratis ydelser på nettet har du heller ikke garanti på at det ligger der imorgen der er ikke backup eller noget andet af disse billeder...


    Men som en nævner kan du oprette en hjemmeside og uploade men det er besværligt og bøvlet hvis du er en forbruger der gerne betaler lidt for at det bare virker er der masser af firmaer som yder det du søger som f.eks.


    http://www.onlinebackup.dk/
    http://www.saveme.dk/
    Osv.

    Du kan bare google "online backup" så finder du nok noget


    Mig personligt har en backup server kørende som jeg uploader til en gang i mellem hvor jeg også køre en masser andre serversoftware på såsom Teamspeak server ftp osv.. det er kun elregningen som er problemet ;)

    efter hvad du siger omkring symptomerne er det næsten 100% dine ram som er blevet overclocket for meget
    (det er fordi når du overclocker din cpu følger ram hastigheden med der op af derfor kan ens ram også sætte en stopper for hvor meget du kan OC)
    og derfor vil din maskine ikke starte, reset jumper eller tag batteriet ud og hiv kablet ud af psuen


    Så funger det hele igen. ;)