Indlæg af Krapylet^

    Quote

    Oprindeligt indlæg af TroelsHansen
    Hvor god computer kraever det?


    Det handler nok væsentlig mere om hvor hurtig din internet forbindelse er, end hvor god din computer er...

    Quote

    Originally posted by Lecter


    Efter at have drukket cola light (nu zero) i mange år, kan jeg fortælle dig at jeg slet ikke bryder mig om smagen af normale cola. Alt for sød og klistrer på tænderne ;)


    Vise ord..Har også drukket Cola Light i mange år, og er nu også gået over til Zero, og bryder mig slet ikke om alm. cola, drikker det kun engang imellem når der bliver blandet lidt sprit i..

    Quote

    Originally posted by Foxx


    det har intet med det at gøre... når man ser rødt, så gør man det bare uden at tænke


    Så er man satme heller ikk helt rask, hvis man bare gør det uden at tænke..


    Både km tal og ekstra udstyr kommer du til at betale afgift af når du henter bilen til danmark, udstyret afskrives med en bestemt procentsats for hvert år bilen er gammel, og der lægges til eller trækkes fra alt afhængig af km er højt eller lavt.


    Og man kan jo også vælge selv at køre den hjem, og spare en transport hjem, og der er også muligt at kigge på flere biler nede i tyskland så man kun behøver at køre derned EN gang ;)

    Quote

    Originally posted by Klas


    Okay :D


    Har også lige fundet ud af, at hvis de bliver importeret rigtigt gennem en forhandler, så kan man også slippe for at betale afgift :)


    Øhhh nej...Tror desværre der er noget du har fået helt forkert fat i der..

    Quote

    Originally posted by bublegum
    Hejsa


    Findes der en forhandler i vendsyssel som sælger biler importeret fra tyskland som private han handle fra?


    Hvorfor ska det lige være biler importeret fra Tyskland, og hvorfor henter du ikke selv en hvis du gerne vil have en tysker?

    Quote

    Originally posted by Kenny


    Tænkte jeg os lige på, men nogle folk er efter min mening naive når de ikke tænker sig om en ekstra gang, når det har noget med penge at gøre ;)


    So right..Forstår heller ikk altid helt hvordan folk bliver naret til det ene og det andet :crazyeyes:

    Nogle der har tænkt over hvad der vil ske hvis vi danskere tog til nogle af "deres" hjemlande og opførte sig som de opfører sig her i Danmark - Jeg ved godt hvad der ville ske :ph34r:

    Kunne godt lige bruge lidt hjælp her:)


    Skal bruge en power point til eksamensprojekt HHX 3. år som jeg skal op i her på onsdag, har tilføjet et logo som skal bruges i en PPT baggrund, kunne godt tænke mig en ramme rundt i samme blå farve også loget i toppen af rammen midt i..


    Håber der er nogle hajer der lige kan hjælpe mig lidt her :roller:


    På forhånd tak!

    Angelus: Rigtig trist at du går med sådan nogle tanker..
    Du siger du aldrig er glad, føler du ikke glæde når du er sammen med dine venner og i hygger jer, eller er det ikke så "tætte" venner du har?