Indlæg af Krapylet^


    Det første billede er dog ikke af en orginal 599 Fiorentina det er en modifiseret version, ombygget af det tyske tunings/stylings firma Hamann!

    Quote

    Originally posted by Jacorik
    Ja netop, og hvis du fjerner nogle af bgrænsningerne i motorene på f.eks. Yamaha Jog, hvis du fjerner membranerne i cylinderen eller kaburatoren vil den også køre 50. Så hvis man fjerner resten af begrænsningerne kører de nemt de 70-90 stykker.
    Samme ting på biler, næsten alle biler er elektronisk spærret til n tophastighed på 210 km/t, kun alle gadebiler self :P


    Det er jo så også forkert:) Nogle tyske biler er begrænset til 250 km/t, men der er sku ikke nogen biler der er begrænset til 210 km/t...


    Bare af ren interesse, hva med forsikring af sådan en i Sverige når man er 20 år, ved det vil næsten være umuligt i DK:)

    Quote

    Originally posted by AbeTis


    Hvad fanden?! Du er 20, og snart har du sådan en mega overlækker mercer.. vil du være min bedste ven?


    Hvad arbejder du med?


    Noter dig lige at han bor, Sverige = Meget billige biler!

    Quote

    Originally posted by hot_fifty


    hvad er exif data?


    Tror de er de data du kan frembringe ved at gemme billedet, også se egenskaber for billede, der kan man se en masse oplysninger om kameraet, som i dette tilfælde er en tlf:)

    Quote

    Originally posted by Meinder


    Sagde også nesten alle, den kører ivertifald fra alle normale biler og bedere biler men ikke super bilerne. det er en v8 og jeg har fyret til den på motorvejen og den røg fra alle bilerne. kørte lige pludselig 180. den har sindsyg store dæk, syntes den er blæret. Jeg har også kørt en porshe 4 x 4 sport den er totalt roden men trip tronic.


    He he, da klart nok at man køre fra de andre hvis de ikke fyrer til den også..Hvor hurtig er den fra 0-100? Går ud fra det er en Porsche Cayenne du snakker om, og du mener råden, med og tip tronic..Hva er der galt med tip tronic i en porsche?

    Quote

    Originally posted by GiZzZa
    Tjaa... Hvis alt går efter planen så burde "denne" CL500 være hjemme i sommer. :clap:


    Nye fælger, og 2004 mod (bag lygterne), så er min drømmebil klar.... :clap:


    Der er dejligt i Sverige hva:)?


    Det er et rigtig lækkert køretøj, er vild med indtrækket...
    Er nok også lidt Mercedes fan, de gamle har en CLS´er og en SLK´er så jeg klager skam ikke:D

    Quote

    Originally posted by Henrik-
    Der er jo nogle regler for hvor stort lastrummet min skal være for at må få gule plader på - Engang mener jeg det var noget lign 60 cm høj og 120cm langt, og den plads tvivler jeg sku du finder i en Bugatti selv uden motor :)) - Reglerne er sikkert ændret så vil jeg ik lige hænges op på.


    Der skal være 2/3 dele vareplads nu om dage, men ja det opfylder jo nok heller ikke rigtig kravet i en Bugatti :D

    Quote

    Originally posted by Meinder
    Blæret info tak. hk 0-100 osv håber du for den..


    Min bror har en dodge ram 2900 har kørt den man sider totalt godt i den, men vildt god udsigt og mand den er vildt stærk sparker så meget røv 360 hk 3.5 ton koster 360.000.- kører fra nesten ALT i københavn..


    Så må i sku have nogle langsomme biler i KBH, for en vægt på 3.5 ton til 360 HK er jo ikke voldsomt meget, kunne ikke forestille mig den var ret meget hurtigere end 10 sek. fra 0-100?

    Quote

    Originally posted by Shiver
    Jeg har fået stjålet en computer før, og det var pænt nederen ja. Ville blive sur på tyven, og ikke hæleren. For hæleren kan jo intet gøre. Han har bare en mulighed for at få noget rigtig billigt.


    Det er jo at medvirke til endnu mere tyveri, for hvis der ikke var nogen der gad købe hælervarer, ja så havde tyvene sværre ved at afsætte det og antallet af tyverier vil falde...Mærkeligt holdning at have!


    Der er mange steder man kan få DBA gratis, eksempelvis på min lokale McD..


    Hvis det ikke er pga. af hans promille, så må der en mental undersøgelse til, for ingen mennesker er så dumme at de kan køre så langt i den forkerte side af motorvejen, mens en anden billist i den anden modsatte vejbane kører ved siden af ham og blinker og dytter..Og det at han var spiritus påvirket mener jeg er en skærpende omstændighed, det er simpelthen for dumt at køre når man har drukket, også må man jo tage konsekvensen deraf..

    Må fandme håbe domstolene slår VIRKELIG hårdt ned over for ham, når den tid oprinder...
    Strafen kan ikke blive for hård efter min mening, har virkelig INTET tilovers for den slags personer, synes det er så latterligt at køre bil med alkohol i blodet!


    Man kunne jo også bare tage et Prt.Scr. eller kopiere det man skulle bruge ind i word eller lign, eller bare gemme billedet(kortet) på computeren:)