Indlæg af Puggen

    Husk at montere køleren rigtigt... Havde samme problem med min, indtil jeg fandt ud af at den kunne monteres på to måder.... så monterede jeg den rigtigt så kølepastaen ramte kernen :D ;)


    Har selv en GlacialTech Silent Breeze III og den virker super for mig, da jeg ikk' skal OC... Kører med en load temp. på 48° efter 24 timer 100% belastning med Seti@Home, samt en rum temp. på 25° :roller:


    Jeg har ikke selv købt kølepasta da det allerede var på min køler, men AS 5 er nok at foretrække :D Bare for at højne standarden lidt :D


    Til dit kabinet, så ville jeg nok finde ud af hvor der kan placeres blæsere og så bore nogle huller til dem :D Det er bare at måle enten 80, 92 eller 120mm og så købe blæserne ind efter det :D
    Personligt ville jeg vælge TheermalTake SmartCase Fan m. blå led, da de er ret fede, og så skrue dem ned på omkring 3000 rpm :D Har selv en 80mm og en 120mm, og kan ikke høre dem medmindre der er fuldstændig stille i huset :D



    Men ja, en GlacialTech Silent Breeze II er ikke specielt dyr, og så 2-3 TT blæsere står vel ca. i 250-300,- så samlagt ca. 500,- :D


    Så skal du bare i gang med at bore :D


    Link til D-Link Print server?? Og forestilling om pris??


    LoL!!


    Har lige købt en Golf CL (2'er) med en 1,6L diesel for 3kilo og derer blevet smidt for ca. 3,5 i reservedele og rust i den, og nu er den synet :D Og motoren er i super stand :D

    Hey...


    Sidder med et Asus A7N8X-E Deluxe mobo, en XP 3200+ CPU og 2x256mb PC3200 Dane-Elec Dual Channel... og prøver lidt OC... Men har ldit problemer, kan godt boote ind i windows med 206FSB, men så genstarter den bare lige pludseligt.... :-s


    Kan det være fordi jeg kører med en gammel harddisk??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mikromilton
    allerød på nordsjælland. Har et bud på alle blæsere for 50pp


    Ja, men så må mit bud på 30,- for den 92mm jo være alt for høj... smider gerne en flad 20'er for den blæser, og så kan vi jo splitte portoen... Eller??

    Hehe... lol... sad og talt knapperne på mit tastatur fra esc af... og landede på F9, så jeg ville have sagt 9... lol!! :p ;) DooH!

    Hehe... Det er for grineren når andre "non-nerds" ytrer sig om hvordan tingene er mht computer o.lign. :p


    F.eks. kan min kærestes farfar ikke forstå hvorfor der skal være to "Dokument"-mapper i stifinder... Han kan bare ikke forstå at den ene bare er et link... ;) :p

    Quote

    Oprindeligt indlæg af OriGiN


    du ska ha 16 køretimer i dag og det skulle du også dengang.. det har ikke ændret sig særlig meget..


    Du skal nu altså ha' 24 timer i bilen...
    Om det så skal være den samme bil ved jeg ikke...

    Ja, eller først hed jeg "Dj-Supermand" tilbage i 7.kl., nederen navn, men det var fedt nok dengang.... LoL!!


    Men ja, så er mit nye nick "Puggen" som kommer fra min begejstring for Peugeot, som blev forkortet til "Pug" og det er nu blevet til "Puggen"... :D


    Som nu har to betydninger en pug som i hockey, og Puggen som i bilen "Peugeot'en" :D

    Får du sådan en reminder om at driverne ikk' er windows XP certificerede??


    Har du husk at indstille MSN til at bruge lige præcis den rigtige enhed??


    Med mit gamle Creative webcam var der to forskellige at vælge imellem :s En VFW tror jeg det var, og en almindelig en... :D


    Håber du kan bruge det til noget...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri
    Øøøøh bare lige så i ikke falder ned af stolen men i ca. 15 år man kendt til dette fænomen i Afrika, specielt hos de afrikanske ludere hvor en del har denne immunitet


    Ja, der kom du sQ først med den der... Har jeg nemlig også hørt...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fnugi2003
    hej
    har lige fået denne dejlige mus MX1000 men det software der er med kan ikke se mit trådløse logitech tastetur har sat kryds bude ved tastetur og mus, eller skal også have ituch software inde også 8o


    Er MX1000 ikk' bluetooth??


    Hvis dit tastetur ikk' er bluetooth også, så kan de jo ikk' se hinanden, og så er du nødt til at bruge din gamle sender og bruge ITouch...