Indlæg af Puggen

    Øhhm... tjek lige om du har virus, elelr noget ad-ware af en slags... kunne nemt være det, havde det på min gamle comp., og det stjal 75% af "kraften og saften" i den :s

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN


    helt sikkert :D


    Enig!! M&M's med peanuts styrer!!


    Selvom Ritter Sport også er kanon, lys med nødder...

    Hmm...


    Ja, jeg sad ved computeren, og tænkte at jeg vlige ville tjekke hvad der stod på min CPU, da jeg har sendt mit bundkort til RMA hos midtdata pga defekt onboard lyd :-( Og så kigger jeg i den lille antistatiske pose hvor den skulel ligge i, men den er væk!! SHIT!! Helt ny CPU til 1000,- væk...


    MEN, i samme øjeblik ´kommer jeg så i tanke om at jeg jo har fået et "låne bundkort" og at min computer jo kører, så hvor er den??


    PÅ SIN PLADS!!


    Aaaarg.... SHIT mit hjerte det hoppede en gang eller to... lol

    Quote

    Oprindeligt indlæg af castrol
    dzeroe:Noteret.


    Puggen: Bød du ikke 250krpp for hardcano12?


    Jo, men da du selv skrev et bud op fra oc.dk på 175,-, regnede jeg ikke med at mit bud var noteret. Og efter at have tjekket prisen på edbpriser, blev jeg enig med mig selv om et bud på 200,-, da jeg også selv skal hente den jo... app. 180km tur-retur...


    Add mig til MSN for handel... medmindre en anden byder 300,- :)'


    EDIT: skal ikke selv hente, blandede det med et andet evt. køb...


    Byder 200,- for den TT HardCano 12

    Ja, har ikke rigtig købt noget andet end hardware, men skal da have købt det Vision computerbord der er på tilbud i Jysk indtil d. 9 oktober :D


    Derudeover har jeg købt:


    AMD XP 3200+
    Asus A7N8X-E Deluxe
    GlacialTech Silent Breeze III
    Silverstone PSU
    Dane-Elec ram
    Aspire X-dreamer II
    TT blæsere
    Grafikkort, mangler alt hvad der står i min sig, som ikke er ovenover :-s



    Kigger desuden på ny forstærker
    2-4 nye harddiske
    bedre gfx, men kan vente...
    Nyt computerbord
    hifibord
    boxmadras
    lædersofa
    samt afbetaling på kreditten i banken :-s


    Kan man se jeg skal flytte hjemmefra snart?? ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jobbe104
    Som jeg skrev i det oprindelige indlæg :-)


    Jeg har ikke kvittering på den ene Raptor - men der er ca 4½ års fabriksgaranti tilbage fra WD.


    Mvh
    Jacob


    Vil godt smide 800 for begge to så...


    Eller 500 for den med kvitt.


    Øhhm.... Windows 98SE havde vidst den funktion indbygget, tror måske oss' den findes i XP et sted... :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO


    Farvevalg og navigation er, som du skriver, også meget vigtigt.
    Det med selve kodningen er mindre vigtigt på HHX, det var det ihvertfald dengang jeg havde faget. ;)


    OT: Gik også på gym. og havde Datalogi, så det var stort set kun kodning. :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Hvis det bliver lagt vægt på brugervenlighedsfaktorerne er kodningen vel i og for sig helt underordnet, eller hvad?


    Jeg mener, den almindelige bruger smutter vel ikke lige et smut forbi kilden?


    Overflødig kode gør siden langsommere, hvilket vil være til gene for slutbrugeren.


    Desuden er det klart en fordel at få serveren til at sammensætte så meget af koden som overhovedet muligt! Så slutbrugeren ikke skal bruge ressourcer på at sammensætte hjememsiden...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard
    Jeg er enig med de andre det ville være en go' ide


    helt klart


    Surt med de tre sider hehe :dots:


    Hmm... 3 sider er ingen ting... hvis du fx indrager kode eksempler o.lign, og vedlægger screenshots som bilag, så ryger du NEMT over 8 sider!! Gjorde jeg i hvert fald, da jeg skulle gennemgå min personlige hjemmeside i datalogi undervisningen, til trods for at alt var/er styret af et centralt stylesheet, så koden varierede ikk' rigtigt, og ja... ikk' så meget andet, men når man skal gi' eksempler på ALT kode der findes på siden, så fylder det nemt meget... Bare fyld en masse lort i... som min lærer sagde det: "Det skal være til en person som ved absolut BRIK om computer og hjemmesider, som skal læse det OG forstå det!" :D


    Håber det hjælper lidt på humøret det her :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Mit bud


    edit: Har ikke nogen .psd fil.


    Ser også rigtig dejligt ud...
    Er det muligt at dele teksten op i 2 kolonner a la GrillRotten's "indskud" og så lave billedet lavere?? Det ville nemli' være top noch!!


    Ingen problem hvis der ikk' er tid eller mulighed... Kan jo ikk' kræve noget når det gøres frivilligt ...

    Ja, nu er jeg ikk' ligefrem den mest ferme til at lave noget i Photoshop eller Photo Impact, så derfor ville jeg lige høre om der var nogen derude der kunne tænke sig at lave en pæn lille sig til mig??


    Må gerne se bare en smule high-tech ud :p

    Du kunne f.eks. lave en tjekliste over ting der skal være iorden... f.eks.


    1. Opbygning
    2. Farvevalg - sammenhængende?
    3. Reklamer - Hvad ser man først på siden?
    4. Hvilken type kode? - HTML, PHP, ASP...??
    5. Fungere alt som det skal? Nogen synlige fejl?
    6. Kode-optimering - Er der overflødig kode?


    EDIT:


    7. Opløsning/kompabilitet? - Hvilke opløsninger passer siden til? Og er det tidssvarende?
    8. Målgruppe? - Design?