Indlæg af kio_liex

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR


    Ja. jeg ville også gerne af sted om et år når jeg er færdig på HTX. Kan bare ikke lige se hvor pengene skal komme fra.


    Man kunne måske finde nogle der ville sponcere det... eller evt. lave et tv show ud af det... der er jo lavet shows over så meget andet "lort"...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Jeg vil gerne stille et spørgsmål - hvis dette ikke passer ind i tråden, bedes det slettes af en admin!


    Jackob, hvordan kan det være, at i altid bruger tøris og ikke flydende kvælstof? Snakkede nemlig med nogle studerende, som mente de kunne skaffe det tl 5 kr. pr. L (Dog minimumsbestilling på 240L)...
    Dette er da koldere (-196), så hvad er problemet ved at bruge dette stof?


    Det er vist noget med at CPU'er ikke virker optimalt når det bliver koldere end -120-130 grader mener jeg det er... og så skulle det være temlig dårligt til at optage varmen, hvis man kan sige det...


    Men der er sikkert en der kan svare bedre på det...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Kiolex - Du skal først og fremmest have fremstillet nogle slanger som ikke stivner ved -80 ;)


    Vi bruger Acetone til at overføre kulden fra tørisen til kobberet.


    Hmmmm, nu er det altså Kio Liex og ikke kiolex... hehehe, men det går nok...


    Jeg har en nem løsning på slange problemet... Lav det hele i kobber rør... flere problemer???
    Og vil man kunne bruge acetone?

    Jeg har et PowerColor x800 XT PE som jeg ikke kan få over 550/610... så jeg vil entlig også gerne vide lidt om hvad det kan skyldes... jeg har jo set nogle men nogle sindsyge overclock... jeg harde vand på mit da jeg lavede det, og alu heatsinks på rammene...

    FEDT... kræver helt sikkert en god kondi...


    Er der ikke lige nogen der gider finde nogle flere film i den genre?


    Ang. det med at gemme dem, så højreklikker jeg bare på afspilleren på siden og så vælger jeg Egenskaber, derefter er det bare at kopiere kilden ind i adressen... Det er ikke altid at den så vælger at man skal gemme den, men så plejer jeg at lave en ny tråd her på tweak, og vælge kun at preview den, så er det bare at højreklikke på linket man har lavet, og vælge gem som...
    Jeg må nok lige sige at jeg bruger Opera 7.54...


    Hehehe... kan det virkelig tage så lang tid og lave sådan en "lille" sag... hehehe, det skal jo ikke være pæn, bare virke...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Grauballemanden


    "De" :P har du så mange Machs? :P


    Jeg mener at jeg engang har set et billede hvor Jacob havde 3 Machs på, eller var det Brian???

    Top nice... Det kan da være jeg lige skal finde på noget... så kan det være min gamle clawhammer lige skal overclockes lidt...


    Kan man få noget væske der kan køles ned med det, og så køre det igennem et lettere modificeret vand system... der skal jo nok en anden type pumpe til... alkohol hvornår bliver det fast? og hvad med:
    - forskellige typer olie?
    - noget gele måske?
    - diesel, benzin, metanol?


    Nu sidder jeg sq og får nogle idéer, men SOWS 3 skal lige være færdig først...

    Det ser sq godt ud... Det er dejligt at DK har nogle få der leger med blandt de store... hehehe...


    Men du skal da "bare" lige lave en speciel beholder (til tørisen) der kan køle begge GFX kort på samme tid... fang mig evt. på MSN, så kan jeg lige forklare hvordan den skal laves... Såååå drop lige det der peltier ting, hehehe... glæder mig til at se hvad I finder på...

    Efter jeg har set de 2 klip som der linkes til i starten, vil jeg også sige at jeg tvivler lidt på at det var terrorister. Men tænk lige på hvem har mod til at forslå sådan en ting når "bagmændene" (bush og co.) holder møde, hvis det ikke er bush selv, så skal man da være lidt uder over det normale, hvis man lige siger til alle "lad os dog rive WTC ned og lige give pentagon en tur, og så give vi sq Osama skylden, så kan vi jo også lige få Irak når vi er igang"... sådan en kommentar skal måske "indsmules" på en anden måde...


    Mht. månelandingen, så tror jeg på at vi har været der... Og dog... Den eneste grund til jeg tvivler lidt på det er at det er så nemt at bevise...
    VLT (Very Large Telescope), der består af 4 stk teleskoper der hver er 8 meter i diameter. Jeg har engang hørt at de skulle kunne læse en nummerplade på den internationale rumstation og, hold nu godt fast, VLT skulle også kunne se "resterne" fra månelandingerne... Såååååå, hvorfor tjekker de ikke lige det, der står jo en bil, og adskellige landnings stel fra alle misionerne...


    Men de har jo sikkert travlt med at kigge efter andet... hehehe...


    Det eneste jeg kan forklare det med er at de bare ikke kan se noget så tæt på, en normal kikkert kan jo heller ikke stille skarpt på noget der er for tæt på...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Er det sådan nogle hvor du skal tjene penge pr. klik eller hovrdan ?


    Ellers find nogle sider som vil være med til bannerbytte, hvis altså det er reklame for din egen side.


    Men for guds skyld, så lad være med at booke siden op med bannere til højre ventstre, top bund, over alt! De flere har dem jo bkokeret alligevel ;)


    Bare rolig, der kommer ikke mange reklamer på siden, og slet ikke pop-up...
    Men til at starte skal der ikke tjenes penge på det, og det bliver kun gjort for at give siden lidt "liv"...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af flying-trickster
    Eh! Vil du have en side hvor du kan reklamere for din EGEN side eller hvad?
    Det kunne jeg osse godt bruge hvis det er nemlig! :D


    Nej, jeg skal ha' en oversigt over reklamer jeg kan sætte på en siden jeg arbejder på...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DoDo
    Ok... lad os så skyde den her videre... hvad er jeres brystmål... for et år siden var mit bryst 92 i omkres¨... så skulle der trænes nu er det nesten 105 ;)


    Og hvordan skal det så lige måles??? Med eller uden luft i lungerne? det svinger jo ca 10cm...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Den er simpelthen super smuk. Man burde lave en hel kampagne ud af den.


    Jeg kan kun sige LOL... det kunne være der skulle laves en kategori der netop hedder "den lyserøde sky", det kunne sq være sjovt... hihihi...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Crashzone
    Prøv at vende den om, så istedet for at du føler det som angreb, så udnyt dine forælders dumhed.


    Du kunne f.eks sige, når de spørger om har i bollet, så sig ja mor, hun kunne ikke gå dagen efter. Giv hende hvad hun vil have verbalt, altså din mor og div personer.


    Lad værd med at lade dine forælders dumme bemærkninger gå dig på. Det er kun derfor hun spørger dig.


    Ja. det er sq da den rigtige vej at gå... Og så kunne det jo være meget bedre hvis du kan få pige til at være med på legen, så når din mor lige skal kigge forbi dit værelse, så skal I bare være enige om at I spørger om hun ikke kan komme tilbage om 10-15min, da I lige skal til at hygge jer... hihihi, det kunne sq være kanon...


    Hvis nu du gør det, så fang lige din mors ansigtsudtryk på cam...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Ja de sidste 2 gange der har været sådan en tråd er hun hoppet over, så jeg tror ikke på vi nogensinde ser et billede af hende ;)


    Det er sq fedt at se billeder af jer, der er sq ikke nogle der ser ud som man tror... hihi...


    Men det er jo rigtigt at vi mangler Burger og de andre piger, hvis der er andre (jeg troede entlig Burger var den eneste...)

    Det er da kun det eneste rette at gøre... Hvis folk gerne vil i krig, så skal de sq da også vide hvad de kan blive udsat for hvis det bliver taget tilfange... Og kan de ikke holde til sådan et "kursus", så kan det jo godt tænkes at de skulle finde et andet job... Man kan jo ikke bare regne med at du kun er de andre der bliver taget tilfange... Det er lidt det samme med skader, og døden... Det skal man jo også lige tænke på inden man tager afsted...