Indlæg af wnxdemon

    Hvor er testen henne?


    Jeg ser et par billeder af kortet og ellers kun information, der allerede er at finde på Asus' produktside. Der bliver skrevet top ydelse, men ingen charts eller andet?
    Før i tiden testede I kort med OC resultater osv. Er I gået væk fra det?

    At det er ca. 5% langsommere end et 1080, der udkom maj 16, vil jeg ikke mene er særligt imponerende, også selvom det er 500 kr. billigere. Strømforbruget er også helt hen i vejret. Jeg havde nok selv forventet et sted imellem 1080 og 1080ti i yddelse. Det kan også være at AIB partners kan få mere ud af det.


    Lad os håbe at drivere kan fikse det meste. AMD kort plejer at få mere power med tiden.

    Jeg ville vente med at købe til Vega har release. Det er på mandag. Så kan du se ydelsen på dem, men også om priserne skulle falde på 1070 og 1080.

    GTX 1070 giver ikke rigtig mening lige for tiden da prisen er steget pga mining. Jeg har kun kunne finde dem på lager til 4000 kr. GTX 1080 kan du få til omkring 4500. Noget bedre deal.

    Har en 1800X med Crosshair VI og en 1700 med Crosshair VI. Har haft et par issues, men med nyeste beta bios 9920 ser det ud til at alle mine problemer er løst. Bl.a. har jeg døjet lidt med at BIOS fra tid til anden resettede sig selv.


    Fortryder ikke at jeg solgte mit 7700k system og købte en 1700 i stedet.


    1700 er klart den bedste Ryzen 7 til prisen.


    Her er hvad min 1700 kan i Cinebench. Ganske tilfreds.
    [Blocked Image: http://i.imgur.com/dyPoadE.png]

    Tak for jeres svar. Dem vil jeg helt sikkert kigge nærmere på


    Mit Asrock board virker som sådan fint nok. Lige pt kører min 1700 4 Ghz med 1,37v og 3200 ram med 14-14-14-34. En mulighed kunne være at få det ombyttet.


    RGB lys og udseende generelt betyder ikke det store. Jeg søger noget, der først og fremmest er stabilt.

    Hej, Tweak


    Jeg skal ud og have mig et nyt bundkort til et Ryzen System.


    Jeg har lige købt mig et Asrock Fatality Professional Gaming. Desværre har dette bundkort en defekt PCI port så det ryger retur. Jeg har haft et Crosshair VI bundkort, men jeg begyndte at få en del problemer med random genstart, RAM problemer og andre underlige ting. Har kigget lidt på et MSI Titanium, dog har jeg hørt en del negative ting på diverse forums vedr. MSI AMD bundkort.


    Hvad bruger i selv?


    På forhånd tak.

    Hej, Henrik og Oliver.


    I spørger om hjælp til en gamercomputer på et forum, hvor det fleste ved, hvad de skriver om. Alligevel vælger I nærmest at låse jer fast på noget som alle siger er en dårlig idé. Jeg undre mig bare over, hvorfor oprette en tråd, hvis I alligevel ikke vil følge de råd og anbefalinger, der bliver fremlagt?


    Som tidligere skrevet. Jeres budget kan ikke bære en i5K cpu og Z270 bundkort. Grafikkortet er altid det, der skal bruges den største del af budgettet på når vi taler gamercomputere.


    Geforce 1060 6gb eller RX 580 er de bedste kort til prisen.


    Det system Lauridsen har sat sammen er meget bedre.

    Hvad bruger du 4 stk. USB 2.0 porte til? Kan de overhovedet komme til at virke på et moderne bundkort? Mit har f.eks. kun 1 stik USB 2.0 stik. hvilket min AIO bruger.


    Det her må betragtes som et highend kabinet, så har bundkortet der monteres i dette højst sandsynligt mulighed for at bruge USB C. Samtidig må det da forventes at folk, der køber dette kabinet ikke skifter det igen lige med det samme, derfor er det da rart at have de nye stik.


    I må da indrømme at det er et gammelt layout. :D

    @Uber.


    Det er også helt fair argumenter at komme med.


    Men hvor er:
    USB C
    HDMI Pass Through
    Velcro loops
    Pumpe Brackets
    Removal Radiator mounts


    Kan de 4 USB 2 porte overhovedet komme i brug? De sidste par bundkort jeg har haft havde 1 stk. USB 2 stik, hvilket AIO pumpen altid tog.


    For dælen det er et kabinet, der kommer til at koste mellem 3000-4000 kr. 8o


    Der er så meget ved det, der bare ikke giver mening.

    Personlig holdning tilside, så kan de fleste se, at det indvendige layout ikke er op til de standarder vi ser i dag.
    Jeg har kun set Tweak og Hardwarecanucks anmeldelse af kabinettet, og sidst nævnte påpeger også en del af de ting jeg undre mig over. Elsker man bare Cosmos looket, ja så er det, det bedste kabinet lige pt. Skal man derimod ud og have et nyt supertower, så findes der mange bedre alternativer, som faktisk har et moderne layout.


    :cheers: