Indlæg af Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    "Ja, høfeber/græsallergi" :rolleyes:


    Går rundt og nyser som en vild, har ikke lige været til lægen endnu og få en sprøjte. :P :D


    Kender det alt for godt...
    Men jeg æder en pille imod det vær dag istedet, desvære koster sådan 30 stk. omkring 120-130kr... og det er da dyrt!?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    hehe ja det er pænt surt..
    Men jeg er nu ikke helt færdig med forløbet endnu, og skal først ud i Sep. Men jeg frygter det nu ikke, for jeg er den eneste i hele Aarhus der er i gang med min udannelse, og har fået nogle strålende karakter, så det er ikke fordi at der ikke er plads til mig..
    Meeeeen hvis jeg ender på skolepraktik så begynder jeg på en anden linie imens jeg søger elevplads, og stopper så på den nye linie når jeg har fået en elevplads. ;)


    Taler desvære af erfaring... sidder i skolepraktik (eller rettere skoleforløb lige nu..) i ringsted og har snart været det i 1 år... fucking firmaer der ikke tager elever :camp:


    Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Pr. 1/8 2004 laver de reformen om således at alt Skolepraktik bliver nedlagt for dem der endnu ikke er i det, og der tages kun ind af elever der har været i en virksomhed der er gået under eller af anden årsag ikke længere kan have eleven.


    Dvs at medmindre du har en elevplads i forvejen så er det ikke muligt at komme i skolepraktik, men dem som er i det nu, bliver selvfølgelig ikke smidt ud.


    Og det er pææænt irriterende der ikke er flere virksomheder der tager elever ind, end der nu er.. Fordi det er virkllig kedeligt at være i skolepraktik, men med din viden går jeg ud fra du allerede ved det (correct me if im wrong) ;)

    Er på EUC Ringsted og uddander mig til Datafagtekniker, hvilket optager min dag indtil omkring kl 15.30..
    og så skal der læses på det stuff man har fået kylet i skallen derud når man kommer hjem,
    og bruger så resten af eftermiddagen/aftenen med at surfe rundt på nettet, og skrive på msn med venner og spille diverse spil..


    Hellslayer

    den er da for grineren!! Hva tror i en ordenlig omgang bager piger og fra andre uddandelser på en teknisk skole ville sige til den på en opslagstavle :crazyeyes:
    Det må undersøges :evil:


    Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hvem af de to jeg er, må I selv gætte :)


    Fra Boogies @ Odense


    Det må da være dig til venstre right?? :T :crazyeyes:


    Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    "Du har foretaget et lidt dristigt flyvehop over en bro, hvad skal du være særlig opmærksom på her?"
    OMG! :)
    Kanon test


    Jeg syntes nu den her er bedere:
    Du er netop kørt af cykelstien og bakker nu med 150km/t ned af denne villavej, hvad skal du være særlig opmærksom på her?
    Pæænt fucked up test :)) :crazyeyes:


    Hellslayer

    jeg har være med til at lægge 2 dage gammel, kold pizza i ansigtet på et par stykker der gik kolde før kl. 1 om natten.. det var spass :clap:


    Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Nu tror jeg vist det er på tide at lære jer lidt om regtige kvinder :P her er mit udsnit af de mest sexede kvinder i verdnen i dag...


    Shirly Manson (Garbage)
    [Blocked Image: http://www.garbage.cz/img/fotky/shirl71.jpg]


    Amy Lee (Evanesence)
    [Blocked Image: http://www.mtv.com/shared/media/news/images/e/Evanescence/sq-amy-solo-windup.jpg]


    Se der er sgu en der kan se kønne kvinder :) Jeg syntes især Shirly Manson er hot (desuden er Garbage's musik slet ikke dårlig).. Har også selv et bud på et par lækre damer.


    Kittie
    [Blocked Image: http://www.theindependent.com/photos/012100/3Ckittie.jpg]


    Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    slet ingen der skal på roskilde iår herinde? :boxed:


    Edit: så lige DarkHorZe skulle :cheers: :drink:


    Hey... skal også til roskilde i år... glæder mig til at se korn live :P og mellem koncerterne man skal se = :drink: :cheers:


    Hellslayer

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Chriller
    hehe vi andre betaler 400 for 2 mbit....


    Kan du sige 550kr lille ven? ellers er jeg godt nok blevet grov pulet med min pris :boxed: :ban:


    Hellslayer

    jeg syntes hun er hot! :T Kan ikke lide hendes musik (sikker noget fucking lort hun har lavet, heller noget heavy metal :boxing: ), men kunne hun gi en lap dance var jeg næsten i himmelen :crazyeyes: :T


    Hellslayer

    Quote

    Fedterøv ... Det bliver sgu nok ikke meget billigere for sådan en gang sony legetøj.. *G*

    Ja gu er jeg en fedterøv, og jeg er stolt af det ;) :T Ej... når man er under uddandelse er lønen sgu ikke stor, så jo billigere jo bedere, u know..


    Hellslayer