PS2 priser i DK?

  • Jeg vil lige vide hvor meget den billigste PS2 koster her hjemme, fordi jeg overvejer at købe en fra USA hvis jeg ikke kan finde en dansk side med billige PS2'er.. Så smid et link eller 2 hvis i har noget.


    Hellslayer

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • Hvis du køber en i USA, kan du godt kysse farvel til den med det samme du sætter den i stikkontakten ;) fordi du kan ikke bruge den, da de ikke kører med samme antal volt.. mener kun det er 110v de kører med i USA, så hvis du smider 230v efter den, så siger det *futs* og væk PS2..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Øhh... En PS2´er koster kun 1500 ....


    http://www.easyshopping.dk/def…=141&Oprindelse=EDBPriser


    ... og nej, syntes ikke den det er det værd når jeg skriver "kun" 1500 ... ;)


    OT: Du skifter da Avatar hver dag snart :))

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellslayer
    #GrillRotten: Jeg kan få en i El giganten til 1400, men jeg vil sgu gerne ha den billigere :P


    Hellslayer


    Fedterøv ... Det bliver sgu nok ikke meget billigere for sådan en gang sony legetøj.. *G* :))

  • Quote

    Fedterøv ... Det bliver sgu nok ikke meget billigere for sådan en gang sony legetøj.. *G*

    Ja gu er jeg en fedterøv, og jeg er stolt af det ;) :T Ej... når man er under uddandelse er lønen sgu ikke stor, så jo billigere jo bedere, u know..


    Hellslayer

    AMD Phenom II X6 1100T
    Gigabyte 990FXA-UD3
    8gb Corsair DDR3
    Club3D HD5750

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellslayer
    kigger også på dem, men på både QXL.dk og dba.dk er folk gale med deres priser.. er kinda forvirret :boxed:


    Hellslayer


    Lav dog en tråd inde i køb og salg, det kan da være der er nogen det har en! og til en god pris :boxing:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellslayer
    #GrillRotten: Jeg kan få en i El giganten til 1400, men jeg vil sgu gerne ha den billigere :P


    Hellslayer


    Ja, men det kan du altså ikke få :] - så må du købe den brugt, tror sq ikke det bliver speciel billigere da den skal tværs over Atlanten osv.


    Og hvis du ikke har råd til en PS2, kan du vel bare nøjes med en PS1? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro


    Ja, men det kan du altså ikke få :] - så må du købe den brugt, tror sq ikke det bliver speciel billigere da den skal tværs over Atlanten osv.


    Og hvis du ikke har råd til en PS2, kan du vel bare nøjes med en PS1? ;)


    *G*.... Den kan han da få smidt i hovedet gratis :] altsår en PS1