Indlæg af Martin_R

    Min elleve årige kusine spurgte mig en dag over MSN om vi skulle blive arto-gift.
    Kan i forestille jer min undren? Havde aldrig hørt om det sted.


    Og hvis det er sådan et sted min kusine "hænger ud" så kan jeg godt forstå hendes evner til at skrive og formulere sætninger er så ringe. Det vil så også sige at Arto er et sted som jeg ikke ligefrem har tænkt mig at undersøge nærmere.

    Det er ikke specielt godt med Fusionskraft.
    Det koster en del deuterium(lvl 3 koster 40 deuterium og giver 199 lys) samt det meget hurtigt bliver dyrt.
    Ville gå efter solkraftværket eller satelitter.

    Kan jeg kun give dig ret i!


    Har brugt en del tid på Shogun og alt alt for meget tid på Rome.
    Medieval bliver helt sikkert godt. Dog syntes jeg ikke grafikken ser specielt meget bedre ud end i Rome.(men ok, hvor godt KAN det se ud)


    Men det udkommer vist først i vinteren 2006/2007, så der er god tid til at opgradere computeren og få lidt bedre grafik i spillet ;)

    Metalmine (Level 9)
    Krystalmine (Level 10)
    Deuteriumsyntetiserer (Level 8 )
    Solkraftværk (Level 10)
    Fusionskraftværk (Level 3)
    Robotfabrik (Level 2)
    Rumskibsværft (Level 3)
    Forskningslaboratorium (Level 2)
    Energiteknik (Level 3)
    Forbrændingssystem (Level 1)
    Laserteknik (Level 1)
    Impulssystemer (Level 1)
    Solarsatellit (1 tilstede)
    Raketkanon (1 tilstede)


    Går hurtigst muligt efter at bygge et koloniskib så jeg kan få miner(mange;)) på andre planeter og så ellers bygge krydsere for at hjælpe til i den intergalaktiske alliance for tweak! :boxing:

    ca. en 15 grader ved en 14 tiden, dog har der været overskyet hele dagen og tror der er omkring de 12 nu.


    Brrr......... :pokey:. koldt

    Har ingen mål pt. med min krop, føler mig i fin form og ser ud som jeg vil have(dog lidt overskydende fedt på patterne)
    Løber hver anden dag sammen med en makker, ca. 5km. Gjort det i ca. 2 uger nu. Før det har jeg løbet alene ca. 2-3 gange ugentligt i 1½ år.
    Snupper mig altid en 50-70 mavebøjninger inden sovetid samt ca. en ½ times vægtløftning med 12-20kg vægte.


    Nogen der kender en rimelig effektiv måde at komme af med patterne på?
    Vil ikke gå på kompromis med min "diæt" Den får alt hvad den kan holde til :evil:

    I('m sorry to tell you it, but you probably won't get that kind of money in here.


    The S754 is old news and the S939 3700+ is cheaper than 2000 DKK.
    I saw some used 3700 S754 be sold for about 700-1000 DKK for not so long time ago.


    Best of luck selling it


    Best regards
    Martin

    Guide to removing brother from warming chips on northbridge


    Firstly get a baseball bat, a good knife, a jar with freshly mashed fruit, french fries(preferrably sliced strightly) olive oil and an oven.
    Go to your brother and beat him in the head with the baseball bat. Take his remains and gut him, taking apart hims lims(Arms, legs and head) would be a good idea to do now as it probably would prove difficult later on. Peal his hair off and stuff him in the oven.
    Insert the mashed fruit in his behind or his trought, make sure to distribute it firmly over all internal organs.
    If you havn't allready cut his lims of, you should do it now.
    Marinate him with olive oil, put the french fries in rows(Or a pattern of a heart to show that you really love your brother) and set oven to 300 degrees C.
    Next step is to go the http://www.shg.dk and purchase a northbridge cooler with a ventilator.
    When the cooler has arrived by mail, turn the oven off and let the corps saturate in about 3-4 hours to get the absolute best taste.
    Now you have a perfectly roasted brother in the oven and ready to serve.
    Bon appetit...


    Du kunne også bare spørge om din bror gad at lade være med at riste chips på din NB og bestille en ny køler. Evt. spring det over hvor du parterer og spiser ham.


    ELLER, du kunne også bare få dig et liv og lade være med at poste sådan nogen latterlige meningsløse tråde som alle vi andre bliver nød til at bruge vores dyrebare tid på!!!


    Best of wishes...
    Martin

    Arbejder lige øst for Malaga i Fuengirola.
    Vi sælger til alle vi kan komme i nærheden af ;)


    Dog er det mest fastboende udlændinge vi sælger til. Dvs. englændere eller danskere. Dog vralter der også mange spaniere ind i forretningen.

    First off, bruger et Sony Cybershot DSC-S70 til de billeder der er taget der. Har så senere hen anskaffet mig et Cannon Coolpix 8400.
    Jeg bruger det også arbejdsmæssingt. Arbejder som ejendomsmægler og derfor tager jeg en del billeder af huse og det er ikke altid de er lige gode når man sidder og ser dem på skærmen. Derfor kan det være guld værd at rette lidt på farver og skarphed.


    Men mange tak for forslag og billeder :)
    Mercie, tak fordi du gav dig tid, men, som de andre, så ser de også lidt overdrevet ud. Dog ser nr.1 meget godt ud.


    _WHAT_
    Lyder proff, dog er jeg ikke proff, jeg ved ikke hvor de ting ligger i ps. Har du en tutorial til det måske?
    USM, WB??? Hvad er det lige det betyder ;)