Indlæg af Dare_Devil

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze


    Er der ikke mange specs på???


    Husk nu lige på dine krav OG dit budget!


    Prøv at se den Asus, han linker til; den opfylder kravene ;)..


    Anyways - topic - du køber bare en SSD og eftermonterer den..

    Holder. Med de andre. Fx en Dell U2711 eller alternativt 2 x 22 eller 24" med 1920 x 1080 pixels.. Købte selv et par u2211'ere, da de var på kampagne hos Dell, og de er super lækre at kode på :)


    Tjaa, en brugt konsol ligger jo under de 1000 kr., så det er jo ikke det helt store.. Men omvendt ser det ud til - efter kravene at dømme - at jeg ville kunne spille det fint på min HTPC med et GFX til under 500 kr.. Så kan godt se ud til, at det er smartest / billigst ;)


    EDIT: Hvad med dette grafikkort? Ville det være godt nok? Det understøtter nemlig bitstreaming (hvilket er et must), og det er passivt.. Og stadig ikke aaalt for dyrt ;)

    Det lyder som en rigtig fornuftig løsning!


    Har lige erhvervet mig 2 x U2211H for en måneds tid siden, og det er bare super lækre skærme - både hvad angår billede, byggekvalitet og design. Og så er der 3 års premium pixel garanti på ;)..


    U2211H adskiller sig stort set kun fra U2311H med den enkelte tommes størrelse..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af !wfdi
    hvorfor er det lige at original køleren skal moddes for at komme på igen, og kan du evt tage et billede af hvad der skal moddes(fjernes) ?


    Uden at vide det vil jeg gætte på at:


    GPU vandblokken køler ikke RAM. Derfor er pålimet passive køleblokke på RAM modulerne. Da originalkøleren dækker RAM, kan den derfor ikke monteres (de passive køleblokke sidder i vejen), med mindre man saver den del af, der normalt dækker RAM ;)..


    Såfremt der er brugt almindelig 2 komponent termisk lim fra fx Arctic, vil bindingen imellem RAM modul og køleblok være stærkere end bindingen af RAM blokken internt, så fjerner du køleblokken river du RAM modulet i småstykker :)

    Så er Duke Nukem Forever ved at være fremme. Og da jeg stoppede med at game for længe siden, men bare MÅ prøve denne titel, har jeg lidt et problem; jeg har ikke nogen maskine at spille på :(. Nu er spørgsmålet så, hvordan jeg løser problemet. Jeg har umiddelbart 3 forslag:


    1) At sætte et GFX i min HTPC og spille på TVet. Der er tale om en 3.0 GHz AMD Athlon II med 4 GB RAM og en Apex SSD.


    2) At købe en Xbox 360.


    3) At købe en PS3.


    Til alle muligheder skal der siges, at formålet KUN er Duke Nukem Forever. Jeg kommer ikke til at spille andre spil, og jeg har hverken brug for ekstra GFX kraft, Xbox eller PS3 til noget formål.


    Og sidst, men ikke mindst; i tilfælde af (1) - hvilket GFX ville i gå efter?


    :drink:


    Har du prøvet det der? Mig bekendt virker der nemlig ikke, da scart stikket på TVet fra TVets side er designet til input..


    Derudover vil han fint kunne skrue op og ned på TVet fjernbetjening, hvis han benytter høretelefonudgangen..


    Har du prøvet det der? Mig bekendt virker der nemlig ikke, da scart stikket på TVet fra TVets side er designet til input..


    Derudover vil han fint kunne skrue op og ned, hvis han benytter høretelefonudgangen..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe


    Spidsbelastning på 500A, ja. Kontinuerlig på 100A. :) Hvor meget trækker en starter i en bil egentlig? Det må da være omkring de 3-4000W? :)


    Det afhænger lidt af motortypen, men så vidt jeg husker skal en dieselmotor bruge omkring 750A - dvs. 9000W i 12V ;).. Benzinmotorer er vist lidt mindre..