Indlæg af shtennek

    Jeg har kigget på flere andre anmeldelser, og de har alle ramt clocks på 1125-1150 MHz, så at du kun kunne nå op på 1050 MHz må være uheld. Overclocking er jo et lotteri.


    Jeg kan også se at når man måler dB(A), så er kortet i den stille ende. Til gengæld har du ret i at det kører ret varmt.


    Ja, overclocking er noget af et lotteri, så her vil jeg også lade MSI komme tvivlen til gode :-)


    Og ja, kortet er bestemt ikke det mest støjende på nogen måde. Men det er den mest støjende Twin Frozr IV køler jeg har hørt - hvilket selvfølgelig er grundet de høje temperaturer :)

    Så fik jeg lavet tingene lidt mere acceptable hjemme hos mig, så nu får i også lige et par billeder herfra :)


    [Blocked Image: http://i189.photobucket.com/albums/z74/Spidermanxl/IMG_0186_zps637ba5b1.jpg]


    [Blocked Image: http://i189.photobucket.com/albums/z74/Spidermanxl/IMG_0185_zps0b82cbc9.jpg]


    Ved den primære arbejdsstation er det hængt så højt, at jeg både kan stå og sidde ved computeren. Bliver nødt til at have det sådan grundet en knæskade der gør, at jeg ikke kan sidde ned i mere end 10-15 min af gangen, uden der gør mega nas :-( Den sekundære station er lavet så man skal stå op. Det er ganske enkelt nemmest, da jeg render frem og tilbage mellem den primære og sekundære, når den sekundærer bruges :-)


    Bordet i midten er det gamle skrivebord. Det bliver nu brugt som film-bord så det er lidt nemmere at lave unboxings- og reviews på video :-)


    Der er mange der har problemer med standartkøleren - Det er derfor man køber et af dem med en god køler på, det er et super kort;-)


    Hvis du kigger længere oppe, så skriver han, at det er et 290X Gaming, hvorfor det må være et MSI Radeon R9 290X Gaming med en TwinFrozr IV køler på (ret mig hvis jeg tager fejl). In that case, så er det jo en rigtigt god køleløsning han har på kortet.


    Med det sagt, så ville jeg vælge et 780Ti, hvis valget stod mellem de to. Men som Keyser spørger, kunne det være rart, at vide hvad det faktisk skal bruges til :-)


    Grunden til mit valg:
    Jeg har siddet med min del af både R9 290 og R9 290X, og generelt er der altså bare mange flere problemer med de kort, end der er med kort fra Nvidia-lejren. Meget af det skyldes, uden tvivl, dårlige drivere. Men nu har de kort altså været på markedet i et godt stykke tid, hvorfor man efterhånden skulle forvente, at alle børnesygdomme med driverne skulle være kureret.


    Nu har jeg ikke fået Lightning i testmaskinen endnu, så skal ikke kunne svare på, om det samme gør sig gældende med det kort, men det håber jeg dælme ikke. Et så eksklusivt kort, skal bare fungere. Mange af komponenterne på det er "handpicked" - dvs. f.eks RAM er blevet nøje udvalgt og er overspeced i forhold til andre. Så jeg glæder mig til, at komme i gang med, at teste det.

    Hello,


    Da jeg vil have "opgraderet" mit kamera til et DSLR bliver mit trofaste Sony NEX F3 sat til salg. Tager nogle kanont godt billeder og har flipskærm, hvilket gør det godt, hvis du skal tage billeder af dig selv/filme dig selv.


    Standen er mere eller mindre som ny, og kvittering + alt originalt medfølger.


    Skulle du ligge inde med et Nikon D3200, kan dette også indgå i en byttehandel.


    Billeder (dog taget med mobil) kan fremsendes efter ønske :-)


    HBO: 1500 pp


    /Kenneth

    fin bedømmelse, men vi mangler stadig 2 af dem på 1 gang test :D - men det vidste du nok jeg ville skrive.
    Prøv evt at sammenligne tests ud fra en fælles pris en gang..fx os der oftest kun har 1500kr til et nyt vil det være skønt, og ved godt priserne ændrer sig konstant, så måske ikke nemt


    Det kræver jo bare også, at vi kan få producenterne til, at sende to på en gang. Det er ikke altid lige nemt, men er sikker på, at min chef gør hvad han kan for at få det til at kunne lade sig gøre :-)


    Fint review, ikke lige så langt som det sidste, og må sige de 15-16 min er helt fint.. Når du kommer til On screen delen, er det så ikke muligt at kunne optage det med Fraps eller lignende? Da du kørte 3dmark og fik resultaterne, var det umådeligt svært at se på den hvide skærm, og når man ser diverse tests kunne det måske komme mere i dybden med netop fraps eller andre screen recordere.. Ved det bliver et helvede til klippe klister efterfølgende..


    Vi har et lille es i ærmet, som i får mere at se om imorgen, ang. det med at optage skærmen. Men jeg garanterer og lover, at der fremover kommer bedre kvalitet på "screendumps" i vores videoanmeldelser :-) Og det er nu ikke være at klippe klistre det, end når det optages på et videokamera :-)

    Jesus, hvor er du ubehøvlet overfor dem, som faktisk prøver, at hjælpe dig, Lillehamer!? Udvis da lidt taknemmelighed i stedet for :pokey:


    Anyways - god stil af Intel, at de sender dig en ny CPU. Tror generelt servicen er noget højere når det gælder deres Extreme CPU'er, end hvis det "bare" havde været en 4770K f.eks.

    ganske fin test, når de få rettelser lige kom med, kunne dog godt tænke mig at selve slut-resultaterne fik lov at stå længere så man ikke skulle sidde og pause hele tiden. og kunne især tænke mig at vide hvad 2 kort i sli måske ville performe mod kort til netop 2 * den pris.


    Tusind tak! :-) Det er taget til eftertragtning :-) Husk dog at alle grafer kan ses her i det skriftlige :-)


    GTX 750 er altså ikke direkte konkurrent til R7 265. Det er snarere GTX 750 Ti og GTX 660 der kæmper mod R7 265.


    Vi kan kun udtale os om det vi får at vide af f.eks producenterne :-)

    Tjek evt. at du ikke er kommet til at bukke den plade hvor skruerne går igennem på grafikkortet. Var ude for det samme, hvor jeg bandede og svovlede det "forpulede lort" langt væk, for så at finde ud af, at den var bukket og derfor ikke kunne sidde ordentligt :-)