Indlæg af snow

    Guderne må åbenbart kan lide mig for jeg har allerede fået min nye cpu :)


    teffer - omkring 500 incl. køler vil helst sælge den og køleren samlet, medmindrer der kommer et bud på den.

    Virker perfekt bortset fra at vdroop mod sænker vcore med 0.1 V fra det den er sat til i bios.
    Buddet er noteret, men vil helst vente med at sælge til cpu'en er afsat eller der er bud på det hele.

    ASUS P4C800-E med vdimm og vdroop mod
    P4 2.4C Heat Spreader fjernet og planslebet kører 3.3 ghz 24/7
    Themalright 900U med 92mm zalman 50 cfm
    Swiftech MCX-159-R chipsetkøler.


    Samtlige dele er fra sidst i 2003 og kvittering haves på det hele, giv et bud.


    Og det virker kun på presscott cpu'er fra 3.2 ghz og op ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Har 2*512 CH5, men det vil slet ikke køre noget nær det de burde kunne, kan få dem til at køre nogenlunde ved 225 MhZ med timing 2,3,3,3,11 ved 2,7. At smide flere volt efter gør dem bare mere ustabile...
    De burde kunne komme op på 244 ifølge denne test: http://www.vr-zone.com/reviews/TwinMOS/PC3700-3200/page4.htm Men det vil de altså ikke hos mig, nogen der har en idé til om der er noget jeg kan gøre for at afhjælpe det?


    Nej det burde de ikke, de burde køre 2-3-2-5 ved 200 mhz og det gør de vel også? alt derover er held.


    Det er meget muligt men lyder ikke som om du har spillet cs fornyligt ellers syntes jeg du skulle prøve det, for der kan man tydeligt se forskel på selv 160 og 100 fps. Og årsagen til det er nu nok nærmere den engine spillet er bygget op på, for hvis du kører spillet i 2d så kan du nøjes med 50 fps for at det kører flydende. Du kan på ingen måde sammenligne doom3 med cs for enginen er ikke den samme og de kører langt fra ens mht. hvor mange frames man kan se.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    hvorfor skælder ingen ud over ATI bliver ved med at optimere deres drivere til benchmark programmer ?


    Den lille forskel er bare at ATI ikke blæser billed kvaliteten et stykke når de optimerer, og er der ikke noget galt med billedet så har man jo ikke en grund til at tude over at man får flere fps gratis.


    Det siger vel egentlig bare hvor dårlige krav boomtown stiller til admins, og hvor naiv du er, at tro på hvad han siger bare fordi han er admin ved selveste boomtown som tilfældigvis driver et gaming site og har nogle cs servere, hvor han vel bare har retten til at kicke/banne folk fra serverne og moderere indlæg på deres side, gør ham ikke alt vidende om cs, hvilket han langtfra er. Men der skal vel heller ikke særlig meget til at imponere folk, når de allerede er helt oppe at køre fordi han fremviser et par buyscripts.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    snow - Tror ikke du ved så meget om det...så plz...find noget andet at gøre dig klog på. Alt hvad du siger er jo en tåge... :clap:


    Tværtimod så tror jeg alle der ved lidt om cs og faktisk spiller mod andrer end sin nabo vil være direkte uenig med dig, og det lyder faktisk ikke som om du nogensinde har prøvet spillet. Jeg har set en hel del 14 årige som 30 årige der bildte sig selv en masse ind fordi de selv mener de er computer genier. Og efter at have spillet i 5 min. så ved de alt om det, men tænk sådan hænger det ikke altid sammen.

    Der kan uden problemer blive vist mere end 100 fps i cs, og ja det er nemt at se foreskel hvis ens øjne ikke er fuldstændig smadret. Men pointen i at køre med over 100 fps forsvinder hurtigt når man opdager man løber langsommere end de andrer. Berleburger medmindrer du kører cs i 2d så lad være med at sammenligne fps og hz for det har ingen sammenhæng med hl enginen.
    _WHAT_ en anden grund til at køre højere hz er sensitivity som er forskellig alt efter hvor mange hz man kører jo højere hz jo lavere sensitivty, og iflg. nogle (og mig selv) føles det bedrer, og er også grunden til at jeg aldrig spiller med mindrer end 160 hz i cs, men det er vel mere en vanesag og hvad ens skærm kan klare :)


    Ja men det er ikke sikkert hans linie kan klare de settings, og i øvrigt så er der ingen grund til at sætte stille cl_rate da den automatisk bliver sat til 9999 uanset hvad man skriver og da rate aldrig kan være højere end 20000 er der heller ingen grund til at skrive højere tal.
    Men prøv cl_cmdrate 60 og cl_updaterate 60 og så lav en userconfig.cfg åben filen i notepad og skriv ex_interp 0 i den og så vil den automatisk stille den efter hvad din cl_updaterate er når du går ind på en server. Men hvis du spiller meget ffa eller på dårlige servere kan du blive nødt til at sætte ex_interp højere da de fleste i danmark ikke forstår særlig meget af at sætte server settings op vil spillerne sikkert hakke lidt rundt da serveren ikke kan producere nok fps. btw. ex_interp er kommandoen for hvor mange gange den skal opdatere de forskellige spillers positioner.