Indlæg af snow

    For at du kan sætte en anden router med indbygget modem eller bare et modem og så med en linksys WRT54GL router (som jeg ville anbefale) på så skal du have nogle ting fra cc


    Din IP Adresse (ud til omverdenen, Ikke en 192.168.1.x adresse)
    Netmaske
    IP til Gateway
    IP til DNS servere


    Men om de vil udlevere de oplysninger til dig er så en anden sag, men prøv at snakke med cybercity om det.

    Jeg ville vælge den optiske løsning da du ikke skal tænke på om recieveren er tændt eller slukket, da du kan futte porten af hvis du fjerner eller tilslutter med coax kabel hvis pc eller forstærker er tændt under tilslutning.


    http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=310774
    dette kabel kan feks. gøre det, men der er også en anden løsning
    http://www.avxperten.dk/adapte…til-mini-toslink-adapter-(optisk).asp
    og så kan man selv vælge hvor langt et toslink (optisk) kabel skal være til en billig penge og så er der ingen risiko for at ødelægge hverken lydkort eller forstærker under tilslutning når det er tændt.

    Lyder sjovt at han siger du ikke skal betale for en bære linie, efter som cc ikke har nogle kabler i jorden ud til matriklen. Men hvis du bare kan få det på skrift så er det jo deres problem at de skyder sig selv i foden :)
    Og kan også kun være enige med alle andrer om at tele2 er noget man går meget langt udenom.

    Der mangler desværre en skrue til montering af blæser på radiatoren da min niece er en pilfinger og den desværre ikke lige sådan lader sig finde, men jeg har 4 3.9x32 mm skruer købt ved vcore som jeg kan smide med eller evt. 12 4x20 mm skruer hvis det var noget.


    Og så er der budt 450 pp på oc.dk


    mvh

    Quote

    Originally posted by Von-Schlausen
    må jeg spørge hvorfor du vil af med lydkortet? har du kvittering?


    fordi jeg syntes det er på tide at prøve noget nyt, kan ikke rigtig holde på noget hardware i længere tid af gangen :)
    Kortet er købt for 8 måneder siden ved shg og kvittering forefindes og der bliver sendt en kopi med da jeg har andet grej med på samme kvittering.


    mvh.

    Der er budt 450 pp for pa120.3 på oc.dk.


    Tråden fortsætter til 1/01 kl 20 og tingene kan sendes dagen efter hvis efterkrav, bankoverførsel kan være en mulighed der vil dog gå lidt længere tid med at få tingene sendt da mit netbank ikke er oppe at køre endnu.


    mvh.

    Pa120.3 forsøgt renset med eddike efter der blev spildt lidt ved siden af under rensningen som forårsagede en mystisk blå substans men det kunne dog renses af med et eddike bad, som gjorde at der er lidt farveforskel på radiatoren, men derudover er der intet galt med radiatoren.


    hbo 375 pp


    XFi elite pro
    incl klistermærker og andet gølg der nu fulgte med. Og hvis der skulle være nogen der var i tvivl om forskellen på den her model og så de andrer XFi så er det valget af Digital til Analog Converter (DAC) som er en del bedrer end på de andrer XFi kort hvilket jeg selv kan skrive under på da jeg selv skiftede fra et XFi Fatality til undertegnede.


    hbo. 1400

    Har ikke været en Western Digital så :)


    Quote

    Originally posted by puma99dk|


    ik altid har modtaget en ny IDE hdd med et IDE-Kable engang. har os modtaget SATA hdd'er med SATA kable :)

    de befinder sig i løgstør 9600, og nej der følger ikke ide kabler med, de følger med når man køber bundkort.


    mvh.
    snow


    Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Øhem hvor i landet er de henne? Er der IDE kabler med osv.?