Indlæg af *.*SeBBer*.*

    tjaa.. skal til at lave en lille handel med ham;) og ville lige spørge om han er til at stole på? det ville jo være dumt at miste penge på ingenting:D

    ville foreslå winiso. mega nemt at bruge.. meget lettere end deamon tools.. og i dette program kan du også lave dine egne ISO-filer og Bin&Cue-filer. og omdanne til de forskellige formater..


    Fantastisk prog.;)

    Quote

    Originally posted by OriGiN


    Man kan ikke vide om en film er kedelig eller dårlig når man kun ser halvdelen af den for fanden... der er en 40 min lang kamp i LOTR: TTT i slutningen...


    Har set HELE 1'eren... og jeg har set slutningen af 2'eren.. var da os fedt men 40min. :rolleyes: ej det er sq ikke lige min smag så må i sige hvad i vil:D

    Quote

    Originally posted by SureShot-
    Sebber prøv og tag at læse bøgerne så kan du regne ud at det ikke kun handler om slåskampe!...


    Nu er jeg jo ikke ligefrem verdens største læsehest... 8)...

    Jeg synes VIRKLIG at LOTR er en røv-syg film... de enkelte scener hvor man ser slåskampe og store slag er da fede nok men det fylder os kun ca. 2% af filmen:) synes den er MONSTER langtrukken... og så kun halvdelen aff 2'eren, og slukkede så, det var simpelthen for kedeligt...

    Jeg må nu sige at jeg hælder mest til det overnaturlige = matrix reloaded:)) synes ringenes herre er det værste gang lort der nogensinde er blevet lavet..

    Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    istedetfor er spil politifolk så meld tråden til
    admin så skal de nok tage stilling til om det er lovlig eller ej.


    som de andre siger hvis ikke den er på gamecopyworld findes den nok ikke.


    takker Devil!

    Quote

    Originally posted by Disc0ne
    det er den nyeste beta driver til NVIDIA kortene beta godt nok men den yder jo nice


    ok nice nok.. Hvis i finder den må i godt lige lægge en tråd inde på tweak for der er vidst flere der godt kunne bruge den;) bl.a. mig:))

    Quote

    Originally posted by cla


    Jeg har altid kørt med en engelske ;)


    Nu er jeg ikke lige MESTEREN i engelsk så jeg startede med at prøve dansk :P men fandt sq hurtigt ud af at der var mere "gus" i den engelske:))

    Quote

    Originally posted by Bauner


    Du skal ikke undskylde, men have postet tråden i Hardware & OC.....
    Tror du har lavet et eller andet forkert med opsætningen af Norton. Ellers prøv at opdater IE


    Han har jo posted det rigtige sted :rolleyes::rolleyes: Oder Was!! er denne tråd ikke posted i spil og software og er det ikke der den ska være?? Men giver dig 100% ret i dit råd :))


    JPZ... Os her! hvis ik mere ;) men det SKAL være den engelske version!! kunne nemlig heller ik få det til at virke først:) med den danske;) Ved sq ik om de er ved at udvikle popup-stopper til den danske os :rolleyes: