Indlæg af *.*SeBBer*.*


    Altså du har faktisk ikke lavet designet på siden?
    Kun sat grafikken sammen...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Denne side... Er lige pt. IKKE mig der har lavet de FF fejl der er - har en fejlfri version liggende på computeren her...


    Men http://www.HostedTechnologies.com/


    1. Ville nok foreslå jer at lave bedere grafik.


    2. Den nederste streg under "References" er måske lidt dårligt placeret ;)


    3. Tekst felterne i kontakt og login menu, er måske liiige lovlige lyse, kunne ikke se dem på min fladskærm første gang jeg kiggede..!


    Så din er ikke perfekt :) Selvom du måske tror det selv ;)



    CrazYhanDi.. hehe takker :) Kan nu godt følge Bentzin, men lidt ros er altid godt :D


    Takker for kritik everyone :T

    hehe.. ok :)


    well.. artiklen bliver der jo nok heller ik ;) hehe


    men synes lige du sku tage at læse de andre ;) de er faktisk meget goe :P men de kræver mange rettelser alle sammen ved det godt :D og der skal en del mere kød på den om firefox og IE :P hehe

    tak for svarene og tingene vil blive ændret snart :D



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Dårlig artikel om IE og Firefox... og elendig korrektur.


    hva er det for en kommentar :/ ? prøv evt. at komme med lidt konstruktiv kritik som andre normale mennesker...


    HAR jo sagt at artiklerne ikke er til at stole på :/ altså.. så er der ingen grund til at kommentere dem.. det tog 5 min at lave og det var bare for der skulle være noget :P vi er jo heller ikke "live" endnu..

    Teffer:


    vi er opmærksom på problemet med at man ikke akn markere tekst.. og vi arbejder på at få det rettet :)


    og ja.. måske burde vi overveje at centrere siden :P



    Martin:


    som sagt er der nok en del stavefejl på siden :D hehe.. men tak ;)


    sætningen vil blive rettet snarest muligt :D hehe -tak

    jaa så mener vi vores side er ved at være færdig :)


    (tag ikke vores artikler helt så seriøst da det ikke er det endelige resultat, så nok fyldt med fejl osv:) )


    kom meget gerne med både ris og ros.. kritik osv.. ogMEGET gerne hva du synes der mangler... da den jo gerne skulle være så perfekt som muligt :D hehe


    http://misep.dk



    /hilsen misep.dk

    jaa.. denne skærm sælges.. hva kan jeg få for den? nogle få hundrede kroner?


    er også frisk på at bytte med noget.. evt nogle rock cd'er (red warszawa, rammstein, metallica osv) eller andet..


    byd løs :) det er vidst bare en eller andne noname ting :) der står kun digital color monitor bagpå :D købte den i bilka for 1400 eller noget tror jeg..


    den er ved at være et par år.. den er i perfekt stand, ikke en skramme og billedet står kniv skarpt


    den kan forresten hentes i horsens

    jeg gad godt spille guitar og jeg kan købe en for 300..


    men kan jeg godt bare lære det sådan ved at låne bøger og læse om hvordan man skal gøre? eller er det for svært at lære selv?


    tar det lang tid at lære at spille guitar? bare det grundlæggende :D

    ja altså har lavet en lille smule hjemmeside, og det interesserer mig.. jeg kan ikke andet end en smule HTML..


    er der ikke nogle guides eller noget til at komme videre? når man er ovre det stadie fra html.dk og alle de der kom igang med html guides..


    skal jeg evt prøve php eller asp istedet ??? hvor kan jeg finde guides til det ?