Indlæg af *.*SeBBer*.*


    i agree..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Det kan du ikke.
    Du får det ikke til at lyse, uden en form for drosselspole og starter, som er det samme som konverteren gør, bare elektronisk. ;)


    aaahh ok, ja ja såen en drosselspole, den kender jeg godt :))


    Men mange tak.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Du kunne vel selv prøve og se om du kan downloade derfra .. :)


    Og ellers .. Google er din ven .. Tror ikke jeg kender til andre sider - sådan på stående fod - som du kan downloade spil fra ..


    ok. men de skal være til DW.. :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    det ved jeg ikke endnu


    vil sige det er pænt surt at lave en hel hjemmeside.. og hvis det så ikke lige passer ind i din smag eller det den skal bruges til.. er det spilt.. :dots:

    Jaaaa.. nu kører lortet bare derudad:D


    Mange tak for hjælpen ST:o(L1.. Det hjalp godt nok ikke noget det der i post 4.. men hentede en microsoft SctiveX script control.. så nu kører det..


    igen.. amgen tak for hjælpen:) :cheers:

    Jeg vil gerne åbne et VB script i Samurize.. men når jeg prøver på dette kommer windows med meddelelsen:


    Microsoft ActiveX Script Control create failed.
    Klassen er ikke registreret.


    Hvad fanden gør jeg ved det? :rolleyes:

    jeg ved det har været oppe mange gange.. men kan ikke lige huske hvor jeg fandt den:) og kunne ikke finde den i søge funktionen.. nogle der ka gi et link til google toolbar.. takker


    Der er så også en fejl ;)
    " My new pc is comming soon because this ons suxs onions " ons, det er ikke korrekt, men i stedet one, he he bare fordi vi lige er inde på rette stimen lige nu, så syntes jeg at jeg ville være med :D

    Quote

    Originally posted by scalper
    kan ikke sige andet end selvføllige kan du ikke stole på wiruz og han har både snydt mig på msn og icq med at kalde sig " Våde Vera "


    he ok:D tror nu jeg vælger at stole på ham;)