Indlæg af cnl2860

    Arbejdede bare en kort periode med netværk. Og der mente jeg at jeg fik fortalt at det ikke kunne lade sig gøre. Men i har nok ret i det godt kan lade sig gøre når det ikke er en managed switch :)
    Andet lyder også mærkeligt.



    Sendt fra min iPhone 5 via Tapatalk

    Det lyder som om der er forkerte indstillinger på SP/DIF. Altså at den sender måske forkert format til forstærkeren.


    Og at der er støj på phono kablet lyder som om "hardwaren" ikke kan følge med. Altså at der er overruns. Du kan prøve at slå "Save Overloads" til i "Audio settings". Så kan hvert fald se om der er Overruns. Hvis den tæller op når man spiller på keyboardet over der Overruns.
    Det er svært at forklare noget som helst på tekst.


    Jeg bruger selv FL Studio på 4. År.
    Jeg kan måske hjælpe. Jeg har godt nok ikke brugt SP/DIF til FL før.



    Sendt fra min iPhone 5 via Tapatalk

    Quote

    Korrekt :9xo Endda sagt af selv samme skuespiller som forrige quote :whistling:


    Yay.


    Jeg har et. Kendt blandt mine kammerater hvert fald.
    Dette er den korte version:


    "Da Fuck.... EY Chico, Lunch time".



    Sendt fra min iPhone 5 via Tapatalk

    Quote

    Nu har jeg jo skrevet den er uden fjernbetkening ;-) det er kun pc og strømforsyning.


    Ved du om man kan købe en fjernbetjening ? :)

    Quote

    Har tidligere fået bud på 800,- for den.


    Følger der alt med? Såsom fjernbetjening og strømforsyning.. :)
    Hva med emballage?

    Quote

    Okay jamen maskinerne er komplette der mangler ikke noget til nogen af dem.


    Jeg har også en ASRock ION 330HT-BD uden fjernbetjening, men blæseren larmer lidt i den.


    Hvad skal du ha for den så? :D

    Quote

    Ren XBMC ville køre fint på en af de Giada maskiner, kan nok godt lokkes til at ligge XBMC på en af dem så den er køreklar.


    SLIM N-10 BLACK/320 - 1100,-
    SLIM-N10-D2WW - 1000,-
    SLIM-N10-D25B - 1200,-


    Jeg kan godt selv installere :)
    Men ville bare høre om alt hardware var i maskinen. Skal lige tænke over det :) Ville gerne lidt ned i pris. :/ og det skulle nok være SLIM-N10-D25B.

    Hva ska du have for SLIM-N10-D25B?


    EDIT:
    Har du noget der vil være god som Media Center som ikke fylder så meget? Og som er køreklar. F.eks SLIM-N10-D25B :)

    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=316897


    Hvad kan denne switch ikke siden den er så billig? Der skal køre 1080 HD film igennem og sådan lidt tunge filer.


    Den er 10/100/1000. Altså gigabit.
    Den har 5 porte hvilket er nok.
    Den er hvid så den ikke er så synlig på min hvide væg.
    Den er vel egentlig det den skal kunne, right?


    (Hvad betyder "Ikke administreret"?)