Indlæg af cnl2860

    Wow det er længe siden jeg har været her..


    Jeg fandt lige min gamle ødelagte WD harddisk i en skuffe, hvor jeg ved der er alt muligt godt på.
    Jeg kunne nu godt tænke mig at hive alt ud fra den.. Derfor søger jeg en ny som jeg kan rode lidt med og skifte delene fra..


    Ved godt det er et "long shot", men synes det er forsøget hver.


    Nogen der ligger inde med sådan en? Jeg er villigt til at betale :)


    Tror serienummeret er:
    wd1200ve 00kwt0


    På forhånd tak


    Christian :)

    Quote

    1000-2500 kommer an på om du sælger samlet, i dele og om det er på DBA eller herinde.


    Det er meget forskelligt hvad folk får for deres hardware men vil du have mest muligt, gå på dba :)


    Det var ikke meget :P det får jeg ikke meget MacBook Air for. Men sådan er det jo med hardware.


    Men tusind tak for svaret. :)

    Da jeg ikke rigtig gamer mere pga arbejde, kæreste og familie overvejer jeg stærkt at sælge min stationære hvis jeg kan få nok for den.


    Komponenter:
    CPU: Core i7 920 D0
    - KØLER: Coolermaster Hyper 212 evo
    MOBO: Asus Rampage Extreme II
    RAM: Kingston HyperX 3x2GB 1600MHz
    GFX: ASUS EAH5870/2DIS/1GD5
    PSU: Corsair HX750
    CAB: Corsair Graphite 600T White


    (Uden HDD)


    Den er jo lidt gammel. Men har original indpakning til mange af delene. Hvad kan man få for sådan en? (Virker upåklageligt)


    Vh
    Christian

    Hej Gutter... Længe siden jeg har været her inde...
    Men ved at i er de bedste til det her :D


    Jeg har netop fået 2 stk HP AT492AV af mit arbejde.


    Hvor meget kan jeg få for sådan to?


    Lidt specs:


    RAM: 2x 2GB Samsung M378B5773CH0 - CH9


    CPU: Celeron ...... Andet ved jeg ikke lige i øjeblikket.


    HDD: Seagate Barracuda st3250318as 250GB


    Skal i bruge mere?


    Krammer
    Chriz L

    Jeg har netop fået en Samsung Galaxy Note 3 og en Gear.. Begge i sort


    Jeg iPhone fanboy så jeg kan slet ikke holde den ud. :P (Elsker uret, Virker rigtig fedt)
    Jeg har kun lige åbnet den og prøvet dem nogle timer.


    Hvor meget kan jeg sælge den for?


    Kys
    Chriz L

    Quote

    UDEN 3G/4G. Sælger min iPad 4, som er købt d. 7/2-2013 - dvs. godt ½ år tilbage. Fejler intet og har altid haft (har stadig) skærmbeskyttelse på. Ud over dette samt originalt tilbehør, kasse og kvittering medfølger:
    - Helt ny org. Apple oplader med UK-standart adapter (dvs. en ekstra oplader ud over den danske)
    - Org. Targus cover med magnetlås og mulighed for vinkling af iPad'en (skrå stilling). Desuden holder til stylus pen.
    - Org. Targus stylus pen til touch skærm


    Og så er den selvfølgelig opdateret til det nye, geniale iOS7!


    Mindste pris? :)


    EDIT: min iPhone fuckede lige :)

    Quote

    Når nu ingen svarer: Jeg har selv 830'eren og er virkelig glad for den. Jeg ved dog ikke så meget om hvilke harddiske er gode osv, men er rimelig sikker på at have læst, at du aldrig går forkert i byen med Samsung's SSD-serie. :)


    Tak for svaret ^^,
    Jeg er også rimelig sikker på det er godt kram. Hvert fald hvad jeg har læst :)
    Så køber jeg sådan to næste måned når lønnen går ind :) en til min stationære og en til min bærbare.


    Tusinde tak for hjælpen. Det har været en stor hjælp :)

    Du skal bare bruge VLC. Du skal bare højreklikke når du ser filmen. "Lydenheder" -> "SP/DIF" tror jeg det er :) så skulle den kunne sende 5.1...


    VLC kan afspille ALT. Har endnu ikke høre om et format den ikke kunne afspille :)


    Nogen bud på dele endnu?
    Hvad skal du have for SSD? :)


    Jeg har alle mine vigtige dokumenter og billeder i Google Drive.
    Jeg har haft den til min stationære via ESATA :)
    Har dog ikke kørt andet en Windows egne CHKDSK :)


    Jeg kan lige skrive hvilken harddisk det er når jeg kommer hjem :) Det er hvert fald en WD, Og så prøver jeg lige at finde et program til at teste den ordenligt med :)


    EDIT:
    Har foresten formateret disken og installeret Windows på ny. :)