Indlæg af Blitzher

    Først og fremmest


    tak fordi I ikek misforstod noget med denne tråd, det er jo et relativt ømt punkt, men der er jo lang vej fra interesse til at gøre noget ulovligt.


    Det er nogen facinerende links I har givet mig, og jeg vil kigge dem igennem.


    I må meget gerne komme med stadig gode forslag. Det er verdensklasse, mere af det.

    Hej Tweaks.


    Nu skal I ikke gå hen og misforstå denne tråd. Jeg ønsker intet ondt med denne tråd, jeg ville ikke gøre skade på nogen person, eller firmare.
    Jeg er facineret at hackere, på en udnerlig måde, jeg har bildt mig selv ind, at de via nette støtter hinanden, og at det har et særdeles godt og stabilt netværk.
    Kan godt være at det er fordi jeg har set den triologi med " Mænd der hader kvinder, Luftkastellet der blev sprængt, og nummer to i rækken" Kan ikek lige huseke navnet.


    Jeg vil gerne prøve at undersøge hvordan det fungere, ikke med selve samfundet, eller netværket, men hvilke programmer bruger man, hvordan fungere det?


    Har set noget i tvavisen om at man via et åbent Netværk kan logge ind på andrfes copmutere. Det er da lidt facinerende.


    Det ikke fordi jeg vil klanteres som en idiot, eller ligende. Dette kan samlignes med at personer syntes CSI er spændende, det jo ikke fordi de selv begår mord eller forbrydelser.


    Kom helst med seriøst henvendelser om hvordan det fungere, hvilke programmer man bruger, hvad man gør og ligende.

    Hej Alle Tweak´s



    Min kæreste og jeg søger lejlighed omkring områderne; Hadsten, Århus, Hørning og Skanderborg.


    Vi søger noget omkring 2- 3 vær min. 50 km2 og højest 5000 kr.


    Hvis I nu kender nogen som har en privat lejlighed til at stå tom, hjertens gerne skrive til mig via dette forum.


    m(25) og K(19)


    Daniel

    Hejsa :)


    Der kommer lige endnu et bygge selv spørgsmål.


    Nu har jeg fået min køler, og jeg valgte


    Link


    Der står dog ikke der kan fungere til socket 1155 ??


    altså på dette Motherboard Link


    Det jo lidt noget skidt, hvis den ikke "fitter" eftersom køleren allerede står her i min stue..
    I en anden tråd spurgte jeg om råd, og der blev ikke sagt noget om ovenstående.

    Så ved jeg ikke lige hvad der skete, men jeg sad og små kedet mig, og læste fra Release date diablo3 ?


    at Komplett.dk


    Dette link er til komplett.dk og de siger at de vil have D3 i deres hus d 16. juni.


    Det er alligevel utrolig, eftersom at ingen ved hvornår der kommer på bordet, ikke engang Blizzard.com

    Jeg har i længere tid været stor stor fan af Logitech, og syntes bestemt deres produkter er geniale.
    For noget tid siden købte jeg så en Razor mus, og blev slemt skuffet, den var ikke "tung" nok, hvis man kan sige det sådan.


    Nu har jeg bestilt en anden mus


    Logitech G700 Wireless Gaming Mouse


    Er der nogen som har nogen bemærkninger angående den ovenstående ?


    Jeg ved godt det er trådløs, men "tror" ikke det har meget at sige mere ?


    for 10 år siden, spillede vi aldrig med trådløs, men det fungere vel fint nu ?


    MVH


    Blitzher

    okay.
    Det vidste jeg ikke.
    hvor kan man finde disse oplysninger henne ??


    er det så ikke nødvendigt at betale for sin account inde på battle.net ?
    Hvis man ikke spiller wow mere, vil det stadig være muligt at spille SC2 og D3
    ?

    Hey Alle Tweak´s ;)


    Jeg har lige læst inde på Cooldshop, ved dog ikke hvor relevant denne oplysning er, men syntesbestemt det er værd at snakke om.


    Der var en som skrev at Blizzard ikke vil kræve månedlig beløb for Diablo3??


    Jeg ved ikke hvad det kommer til at blive, men jeg har en almindelig sundfornuft. og hvis man har en battle.net account kan man se at wow, sc2 har sin egne links derfra, det samme har D3 ?? Så jeg går stærkt ud fra af D3 kommer til at kør ligesom sc2 og wow med ugentlig update og kun mulighed for online spil.


    Hvad tror I ??
    Det er måske ikke så pålidelige kilder, men det er for mig at se, ret nemt at se det kommer til at fungere via battle.net

    problemet er at jeg selv har det kabel der hjemme, men nu ligger min adresse desværre ikke hjemme ved min kære moder...


    Jeg ved godt at hvis man har det kabel, smider man det bare i, og vupti så har jeg fundet den, men hun fik ikke det her kabel med da hun fik printeren.


    Tror det er nemmere at jeg bare tager kablet med en anden gang.


    Jeg håbede egentlig på at der fandtes en nem måde at "installere den pritner" ved brug af nogen drivers eller ligende..

    Hej alle Tweakers.
    Jeg har lige et spørgsmål, angående tilslutning af en HP Photosmart 2575 All in one.


    Det er min gamle mor som har fået en foræret, men der er ikke noget kabel til, ( det man bruger til at tilslutte printer og computer med) Så jeg kan ikke gå ind og finde den med det samme.
    Hun bruger et USB som internet. Så jeg har ikke en routeat slutte den op med.


    Hvordan finder jeg lige den her printer, uden at have det kabel der er nødvendigt ? og uden at kunne tilslutte den til nogen trådløs router??


    I plejer som altid at være gode med dejlig svar


    Blitzher