Indlæg af zordiak_

    på papiret er det vel den fra samsung der har bedst specifikationer den har hurtigere responstid, større dynamisk kontrast og en støre lystyrke, jeg ved ikke hvor meget de ting har at sige men den er også 300kr billigere. det eneste minus jeg kan se i forholdt til fujitsu'en er at den bruger noget mere strøm.

    jeg ville nok kigge lidt på msi's gx serie hvis det skal være en bærbar de kan fås både med i5 og i7 processor, jeg har selv denne her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=791021
    og den syns jeg er en solid gamer platform når vi snakker bærbar og jeg syns man får en god pc med gode komponenter til en rimelig god pris...den er godt nok lidt stor og ikke voldsomt bærbar, jeg købte den selv fordi jeg ikke havde plads til en stationær og så må man jo nøjes. men ellers er der også kommet en nyere model og de fås også i 16" og med gforce 460m gfx denne her http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4304873
    den er lidt dyrere men så er der lidt at vælge i mellem...men kig lidt på dem på edb priser eller sådan noget der er nogle stykker af dem, med lidt forskellige specs og lidt forskelligt design...

    jeg vil da sige at hvis du kan vente de par måneder (jeg ved ikke noget om hvornår der kommer nyt) uden at komme til at mangle en pc så er det da værd at vente og se hvad der kommer og se om priserne falder lidt på der er der nu...men som der bliver skrevet så går udviklingen vel så hurtigt at du kan vente for evigt hvis man lige vil vente på det nyeste...

    nu er jeg heller ikke selv 100% inde i tingene endnu men det begynder da at hjælpe lidt på det... :crazyeyes:
    jeg ville ud fra de to du linker til vælge den "dyre" der er jo kun 100kr til forskel hvis jeg lige så rigtigt og du får jo en noget kraftigere processor, et (tror jeg nok) bedre bundkort og så er grafik kortet også lidt bedre, i i hvert fald i forholdt til varme udvikling. ja og så er rammene også hurtigere men det mærker man vidst ikke det store til i hverdagen....det er i hvert fald hvad jeg ville vælge....folk må lige rette mig hvis jeg er helt galt på den

    det er helt okay kan godt se det er mega træls, men jeg har nu ikke tænkt mig at forsvinde igen sådan lige med det samme, skal måske snart i gang med at bygge en stationær og så er det jo godt med nogle gode råd fra nogle der ved en del mere end mig selv om harware (der skal ikke så meget til ) :clap:
    men nej no hard feelings....

    det var da alligevel en positiv velkomst i giver nye her på forumet...men nej jeg er ikke ansat hos klingenberg, jeg er pædagogstuderende, som bare har fået god service de gange jeg har handlet derinde...derfor fortæller jeg lidt om det da trådstarter søger studie rabat i Odense området...det lader det til man ikke lige finder men de gange jeg har handlet i butikken har jeg fået en lille rabat på det jeg har købt så de er til at handle med...grunden til jeg ikke skriver noget om tj data er fordi jeg ikke har handlet der så kender ikke deres priser, jeg har dog været inde og forhøre mig om ting derinde og det virker da også til at være meget kompetente mennesker der står derinde hvorfor det så ikke lige blev der jeg købte kan jeg egentligt ikke svare på....og grunden til at jeg siger proconsult er dyrt er fordi jeg oopfatter det som dyrt og de få gange jeg har været der har jeg fået en meget ringe service men det kan da være de bare har haft en dårlig dag eller 2....



    nå men jeg er IKKE ansat i klingenberg ville bare fortælle om det jeg har oplevet hos dem...

    ellers skal du bare gå hen til rugårdsvej i odense der ligger noget der hedder proConsult der skal du ikke handle de er dyre :clap: men derimod ned at den sidevej (kan ikke huske hvad den hedder) hvor klingenberg data og tj data ligger der kan du få nogle gode rabatter...og efter hvad jeg har oplevet en rigtigt god service...nu handler jeg mest ved klingenberg, du skal bare gå ind og snakke med johnny som er butikschef der inde hand er villig til at lave end god handel og de har nogle fede computere til nogle gode priser (syns jeg) og i sommers købte jeg selv ny bærbar derinde sammen med min bror og min mor og vi fik nu en fornuftig rabat på de manskiner vi købte plus lidt tilbehør
    så prøv at tage derind...