Indlæg af zordiak_

    i skriver at der er dårlig køle evne i cpu området...
    kan det ikke have ret meget at gøre med at i bruger en stock amd køler, det vil vel hjælpe kraftigt på det at sætte en ordentlig køler på??

    jeg kan dårligt forestille mig at diablo3 bliver særligt grafik krævende...der må være en grænse for hvor vildt grafik motoren er i et spil der har været under udvikling så længe...jeg kan selvfølgelig tage fejl men jeg tror at det ene 6870 er rigeligt til at spille det i tilfred stillende settings
    ikke fordi jeg tror at grafikken er dårlig eller noget men det er vidst ikke det der er lagt mest vægt på, det er mere indhold og gameplay.

    lige den du linker til der er godt nok til de gamle intel core 2 duo/quad processore. og det ville være ergeligt at købe så gammel teknologi...men jo du kan sagtens få en barebones shuttle med socket 1155 og plads til f.eks et gtx560. psu'en kommer måske på lidt overarbejde men jeg har set det blive lavet før...
    nu ved jeg ikke lige hvad diablo3 kræver at kører men er ret sikker på at du kan købe cpu, gfx og ram til lige omkring eller under de 3000

    hvor stort et kabinet skal man have for at bundkortet kan være der? eller hvad for et kabinet har du selv brugt da det er større end et normalt atx.
    jeg kunne godt være interesseret her efter den 1. hvis du stadig har det der. og jeg bor også i odense så jeg kan hente det hos dig.

    det var noget jeg fik at vide under en reklamations sag jeg havde på en sofa, men hvis det passe så er det jo bare at finde den rigtige paragraf i købeloven...


    fra retsinfo.dk


    Køberens mangelsbeføjelser
    § 78.
    Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem
    1) afhjælpning af mangelen,
    2) levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering),
    3) et passende afslag i købesummen eller
    4) ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig.


    Stk. 2.
    Køberen kan ikke kræve omlevering eller afhjælpning, hvis gennemførelse af den valgte
    beføjelse er umulig eller vil påføre sælgeren uforholdsmæssige omkostninger.
    Der skal herved tages hensyn til salgsgenstandens værdi uden mangler,
    mangelens betydning, og om anden beføjelse kan gennemføres uden væsentlig ulempe for
    køberen.


    Stk. 3.
    Tilbyder sælgeren afhjælpning eller omlevering, kan køberen ikke kræve et passende
    afslag i købesummen eller ophævelse af købet.


    Stk. 4.
    Sælgeren skal opfylde krav eller tilbud om afhjælpning eller omlevering inden for
    rimelig tid, uden udgift og uden væsentlig ulempe for køberen, jf. § 79.
    Sker dette ikke, kan køberen kræve et passende afslag i købesummen, ophævelse
    af købet, omlevering eller, for så vidt dette kan ske uden uforholdsmæssige
    omkostninger, lade mangelen afhjælpe for sælgerens regning.



    der står godt nok at hvis sælger selv tilbyder en hjælp har man ikke krav på pengene tilbage men ellers passer det meget godt. der er ikke noget med 3 forsøg på at fikse det...

    jeg er ret sikker på at købeloven er blevet lavet om i forholdt til fejlbehæftede vare
    så den der med 3 forsøg til at reparere holder ikke mere, de har sådan som jeg har forstået det 1 chance for at rette fejlen og efter det skal de give kunden mulighed for at vælge om de vil have pengene retur eller et nyt produkt.

    der kommer også snart et mmo der heder tera online en af de nye features i det er at der ikke er nogen form for mouse targeting man skal sigte for at ramme med sinde våben...og kampsystemet skulle så på den måde bestå af angrebs comboer...jeg kender så ikke noget til pvp i det, men kan forestille mig at det kræver lidts skills for at blive god til, men tjek deres website...
    http://tera-europe.com/

    nu er det ikke noget jeg har undersøgt nærmere men jeg syns jeg har læst og hørt rundt omkring at SWTOR generelt har lagg problemer. prøv at søg lidt på diverse SWTOR forummer om ikke er der er andre der har samme problemer, og om ikke der er en løsning der. jeg mener det er ea der hoster deres servere og syns jeg tit har oplevet problemer med deres servere også.

    nu googlede jeg lige det der win7 gamer edition, det er bare en version af windows med en række medfølgende programmer, som gamere tit bruger. Så det er vel bare en gamer optimeret udgave af windows. men det er ikke udviklet af microsoft så om de er enige i at det er lovligt vides ikke...men så længe det er aktiveret med en original key så er det da lige meget...

    det må da siges at være så tæt på et skambud som det kan være...kortet er kun 3 dage gammelt hvad er det der gør det 700kr mindre værd fordi han har haft det forbi sit hus i 3 dage? no offense er bare nysgerrig


    men jeg vil da også sige at du skal sende det tilbage hvis det ikke er ældre så får du alle pengene tilbage.

    efter hvad jeg har forstået skal det være den samme grafik kerne (gpu) der sidder i kortet og så vil du vidst ikke kunne bruge et 448 core kort.
    så det er lige meget med producenten af kortet men den skal have den samme gpu så enten 2x gtx560ti
    eller 2x gtx560 ti 448 cores


    det er i hvertfald min opfattelse.

    jeg har selv en msi bærbar fra deres gaming linie...min hakker også en del i det hvis jeg sætter grafikken for højt og ved mig skyldes det at den bliver for varm nogle gange så meget at den går ud...jeg skal støvsuge den ret tit for at det ikke bliver for galt. ved ikke om det kunne være det samme for dig.