Indlæg af Squall

    Quote

    EDIT : Tror ikke at NO-CD´s er ulovlige ... og hvis de er, så RAGER det mig. Jeg bruger dem sgu. Det manglede jo bare hvis man har betalt for et spil at man slipper for at shit med CD´ere.


    Enig. der er ikke noget mere irriterende end at sidder og skifte cd hele tiden X( det minder mig om de gamle Baldur's Gate dage, hvor man sad med 5 cder og skiftede frem og tilbage :]

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Voiceman


    Der er også live rollespillere der ikke bruger våben.
    Der er ikke noget galt i at have lidt indlevelsesevne, og at lege lidt. Samtidig kunne en stor portion af Danmarks unge godt trænge til at få brugt sproget noget mere.


    1 ord: Ventrilo ;)

    Jeg har et lille problem med min bedre halvdel. Når jeg fx går ind i taskmanager eller msconfig lukker den ned efter 1 sek...


    Jeg har prøvet med en masse forskellige muligheder.
    Scandisk, Antivirus, Ad-aware og spybot, uden held ;(


    what to do ? :rolleyes:

    Jeg må vidst hellere forsvare et mesterværk :)
    Spoiler - dvs læs ikke her hvis du vil have ødelagt filmen ;)


    Nu sviner i jo filmen lidt til, så jeg skal da lige modargumentere lidt ;) I siger at han lærer for hurtigt at mestre sværdet ? nej vel ? Det overfald der sker under teaterforestillingen, er et tydelig bevis på hvor lang vej han har igen. Flere gange er han ved at blive slået ihjel fordi han er så ringe en fighter. En kvinde, et barn, og så den fantastisk Katsumoto er blot nogen som redder hans røv under det overfald. Han kæmper pinligt :O


    Nogle få scener i filmen sparker han rent faktisk røv med et sværd, men aldrig overfor en samurai, kun overfor folk som er uvante med sværdtræning. Det svarer jo til at jeg skulle spille cs mod Prins Joakim ( jeg ville nok vinde ) skulle jeg spille mod Jerry ville jeg nok få hug, kan i følge mig ? :)


    En anden fed detalje er at Tom cruise snakker japansk, hvilket vandt min respekt. Vi kan vel alle huske hvor galt det gik i 13th Warrior med Antonio Banderas, hvor de mente det var lettere at Vikingerne snakkede engelsk end at Antonio snakkede svensk/norsk :rolleyes:


    two thums up herfra ;)

    Quote

    Problemet er alle de små nørder, der absolut SKAL have opdateringerne med det samme


    Hovhovhov. Der er jo også os andre, som skal have den fordi vi fx skal spille kamp :rolleyes: Det er fandme svært at spille kamp uden at have opdateret steaem ;(


    Kampen igår blev dog også aflyst :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Overraskende nok, så er Hollywood-versionen faktisk god IMO ... Ikke lige som den japanske, men stadig god.. ;)


    Ok, kunne være man skulle give den en chance så 8o



    Er din dame over 14 år gammel, så få hende til at gå igennem fredriksundsvej ude i Nordvest (alene) en fredag eller lørdag nat, omkring kl 4-5 stykker.... så lover jeg dig at den er hjemme :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    hehe der er mange gode bud den der med THE ring hvad er forskellen på filmene??


    Den japaske er den originale, og den amr. er en genindspilning. Det er ca forskellen ;) Jeg har ikke set den amr. udgave, men kan da varmt anbefale den japanske...


    Vi så jo hvad amerikanerne gjorde ved nattevagten, føj X( så derfor nægter jeg at se den amr. version :rolleyes:

    Mit bud: Har du nogenlunde en acceptabel hjemmebio så smider du "the Ring" på. (JAPANSK version) skru helt op for surrounden. Pisser hun ikke bare lidt i bukserne, så må du sku finde en anden kæreste for så er der noget galt med hende :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jep. Hører med til de 49%.
    Bruger meget sjældent min video.
    Ja, videofilm er svære at sælge, især hvis man gerne vil have, bare en smule penge for dem. ;)
    Det lykkedes til sidst at sælge dem. Fik 1000 kr for de, over 100 stk. jeg havde liggende. :rolleyes:


    Præcis, jeg har selv en 150 vhs bånd. Dem er der desværre ikke penge i længere, så de står i en flyttekasse hos brormand. Kan ikke nænne at sælge de film jeg har samlet i årenes løb for en 5-10 kr :rolleyes: Bedre pris er vist svær at finde.