Indlæg af DoDo

    Quote

    Originally posted by Bentzin


    Og det er ? - (sorry men har ik' hørt om det før).


    Det er et kort du smider i din pc som "opgradere" grafikken/fysikken i nogle programmer. en slaks ekstra grafik/fysik prosessor som jeg forstår det. Håber det hjalp. ellers er der et link på forsiden under arkiv hvor der står noget om asus Physx

    Quote

    Originally posted by DXC


    Ja, i har begge to fat i noget :) . Nu går jeg ikke rigtig rundt og skærer i min egen arm, så har ingen erfarning :) ..

    Det er skam fortid men mere en dum ide med at finde en smertetærskel ;) og finde ud af hvad der skal til før man skære


    Ikke for at lyde som en emo fyr men det der er IKKE en rigtig arm / rigtigt hud han skære i det ser IKKE sådan ud trust me. Det kan ikke blive så clean cut med en hobby kniv og hans hud er for tyk til hvor han skære det der er gummi eller noget.

    Tjo. min mening er at man skal have det godt og s? kommer pengene i anden r?kke.


    Men jeg har nogle venner de har arbejdet en del p? Tule airbase hvor de arbejede hele tiden og fik 80k+ hver (de er 2 med f?lles ?konomi) En stor del af de penge de tjenete/tjener s?tter de nu p? aktier og chiller hjemme de har nu stor bil og hus og alt hvad man nu kan ?nske sig +5mil + p? deres bank konto. og som de st?r lige nu vil de ikke arbejde i lang tid.
    Det skal dog siges at for at man kan tjene penge p? aktier kr?ver det meget atbejde med at tjecke kurser p? firmaer men ogs? valuta s? det er ikke bare "chill"

    Quote

    Originally posted by Almegaard
    Jeg sad lige og legede med noget selvportrat, vil lige h?re hvad i synes.

    Det er sq et meget godt billede det eneste som jeg lige kunne se bedere er skyggen fra din arm i h?jre side af billedet p? dit ansigt. ellers meget fint. Thumbs up :9xo

    Det kommer and p? hvorn?r jeg spiller. Hvis det er midt p? dagen s? musik og vand og cola. om aftenen musik ?l og pizza eller andet godt. og hver gang der er raid s? er det for det meste TS eller Vent.
    Ellers n?r jeg gamer med venner s? er det bare ?l og snak med dem ^^

    det lyder fint. kontakt mig på 28408475 (sms) så finder vi ud af noget

    Quote

    Originally posted by Fragman
    folk er ikke så interesserede for dine priser er jo næsten nypriser...

    Som jeg skrev i mit første indlæg er det hvad jeg gav for dem. og grunden til det står der er fordi det kommer fra en liste med alle de ting jeg har, så af ren dovenskab gad jeg ikke slette tallene