Indlæg af DoDo

    Jeg har et gammelt rat liggende der hjemme det fungere perfekt sidst jeg prøvede det. Det handler om et rat med pedaler og transformer som har "forcefeedback". Rattet bruger gamerport og jeg kan ikke lige finde link.. men hvis nogle af jer andre kan så ligner det usb modellen bare at dette er helt sort.. Nypris 1250
    Hbo. Offer

    Hey!! Jeg har ryttet op der hjemme og fundet nogle spil som jeg ikke spiller mere, og lige lidt dvder. de nummere der står bag titlen er orginal pris.
    Jeg foretrækker hvis det hele kunne sælges samlet eller i bundels..


    1 Halflife generation 4i1 400
    1 Black and White 300
    1 Call of Duty 200
    1 Elder scrools 3 Tribinal 150
    1 Caesar 3 200
    1 Unreal 1 100
    1 Earth 2150 100
    1 Heroes of might and magic 1 100
    1 Dungeon keeper 2 200
    1 Dogfighter 250
    1 3i1 aquanox midtnight gt/rage race + demos 100
    1 Heroes of might and magic 3 300
    1 Age pg empires 2 250
    1 Quake 2 150
    1 Theme Park World 200
    1 Need for speed 3 Hot Pursuit 150
    1 E-Jay Ibiza summer 50
    1 Thief 150
    1 Need for speed Porsche 2000 300
    1 Magic the Gathering 50
    1 Chess master 5500 100
    1 Delta Force 150
    1 Age of Wonders 150
    1 Emperor 100
    1 Codename Outbreak 150
    1 Cutthroats 100
    1 Ancient conquest 100
    1 Legion 100
    1 East front 2 100
    1 Spec Ops 2 150
    1 Corsairs + gold 100
    1 Hitman codename 47 150
    1 Lær førstehjælp 100
    1 Sim tower 100
    1 Dark age of Camelot 350
    1 Need for speed road challenge 100
    1 Battle Realms 100
    1 Warrior kings 100
    1 Resedent evil 200
    1 Gothika 200
    1 Trkel I knibe 200
    1 Mr Deeds 200
    1 Halloween 200
    1 Halloween 4 200
    1 Halloween 5 200
    1 Sugar Hill 200
    1 Minority Report 200
    1 Behind enemy lines 200


    Mvh. Dodo


    Ps. Jeg har ikke kvitering på de fleste af spillene fordi de er så gamle eller at jeg bare lever i byggerod

    Ja, Jeg vil sige at det er rimelig "fedt" der er mange ting at se mange ting som man selv kan prøve og arbejde med. Jeg vil helt klart andbefale at i besøger det men husk at komme i god tid fordi selv om at det ikke umildbart ser så stort ud er der MEGET og der er også et muserum som jeg kan andbefale i ser nærmere på


    ps. der er noget for alle, min søster på 11 hyggede sig gevaldigt der

    Quote

    Originally posted by Nice2u
    Operation X på TV2 leder efter "historier" som de kan undersøge... Mon man skulle fortælle dem om Uffe? Kunne være sjovt at se Uffe gå amok på værten når de kommer hjem til Uffe med kamera og hele baduljen :D

    Hehe.. de har været igang med ham :P

    Den mand er den største idiot og jeg vil råde alle til ikke at handle hos chippen... Jeg har en RMA derfra på en del ting som der ikke er sket noget med:S den er 3 år gammel, dog skal det siges at jeg løbende modtager ting derfra som jeg ikke betaler for (Altså som de bare sender ikke på efterkrav men normalt de fleste ting minder om de ting jeg ikke har fået) jeg har for et eksempel fået 2 blæserstyringer :P FUCK en klaphat

    Hvis du godt kan leve med "pige" film så se


    Freaky Friday.
    Ten things i hate about you (Måske ikke helt "teengaer")
    How to lose a guy in ten days (Måske ikke helt "teengaer")
    American Pie serien (1,2,3, band camp)
    Nordkraft
    Pusher
    Monthy python (Life of brian, knithts of the holy grale, genneralt film af dem)


    Ellers er der MANGE andre film der ude

    Jeg skal på ferie om 5½ time...
    Og jeg ved at telia/sonofon skal du betale for at modtage beskeder i Ungarn, Italien, Frankrig, Østrig, Norge, Svergie, Luxemborg, Belgien, Tyrkiet, Tjekiet, og mange andre steder hvor jeg også har været

    Hmm.. Jeg ved ikke hvad jeg har der er mest værd


    Honda Sfx nummer 1 ~ 7k
    Honda Sfx nummer 2 ~ 3k
    Seng 10k
    DVD / Cd / Pc spil samling 40k+-
    Cam 5k+
    Forskelligt musik anlæg 10k+
    Bærbar 12k+-
    Ellers er der jo pc men den er ikke med her :razz:


    Så det må vel være DVD/Musik/Spil

    Quote

    Originally posted by sniffer


    ´hvad skal jeg sætte på hvor??


    Trykluft og en "pistol" til at sandblæse med... Men det er ikke lige sikkert du har..


    Rens godt omkring.
    brug sandpapir korn 400.
    spartel.
    400 igen.
    grunder.
    Alt efter hvor god du har været kan du bruge korn 800-1200 her
    grunder.
    maling 2-3 gange,
    lak..


    Så skulle det nok gå

    Bare lige for sjov så se efter om du kan finde en Black Lotus.. Hvis du har den og de er 10-12 år gammel, og kortet vel at mærke er 100 % ok unden risser med en hvid kant kan du måske få op til 7,5k for det

    Det er meget svært at cheate uden at blizz ser det nu om dage.. Der er nogle mennesker der er blevet temp. banned for at bruge logitech g15 genvejs knapper til macro.. det må man ikke :S

    IGEN!!! Vi laver ikke dine opgaver her på tweak.. Hvis vi bare gav dig svar så var det jo ikke dig der har lavet det.. Du får den karakter du fortjener.. så hvis du har chillet et helt år så får du jo sikkert chill karakter...


    Men held og lykke skal du dog have

    Hej jeg spiller også CS og jeg kan godt følge dig hver gang man spiller t bliver man skudt på at CT det er fandeme for dårligt... :ph34r:


    Ej... En stor del af spillet er PVP hvis du ikke kan lide det kan du prøve at spille PVE