Indlæg af Hom3r

    Nej, det burde være muligt, tror lige jeg vil prøve at bruge lidt tid på at finde :D
    Men mange tak for hjælpen alle sammen :)

    Okay mange tak. så lader jeg den stå fri da jeg ikke ejer sådan en :D
    havde ellers været dejligt hvis muligheden for at skifte mellem forskellige inputs uden at skulle skifte kabler havde været der :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    :) Den kan godt trække et par VE-5M'ere, dog ikke fuldt ud, men det skulle ikke være noget stort problem.



    lækkert, kunne godt være man skulle anskaffe sig sådan et par istedet for de gamle højtalere jeg også fandt frem på loftet :D
    så kan man jo altid opgradere til en nyere forstærker når man når der til :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    hvad undrer dig ved phono indgangen?
    den ser ud som den skal der er også den lille skrue dims ved siden af til det kabel der kommer fra plade spilleren .-)



    Undrede mig over den måde den reagerede på da jeg satte mit anlæg til at spille, at den så bare spillede på fuld knald.
    er det meningen eller det muligt at kunne bruge den som et input så jeg ikke behøver at skifte ledninger når jeg skal skifte enhed. :)

    Hej Tweakere


    Jeg har lige haft hjulpet til med at ryde op på vores loft, og der fandt jeg en gammel forstærker, http://peecee.dk/upload/view/308032 Det er en AKAI AA-R1 og den har vist passeret de 20 år.
    Er der nogen af jer der kender nogle specifikationer på den? har i en længere periode overvejet at købe nogle Cerwin Vega VE-5M højtalere, og er i tvivl om sådan et sæt vil kunne trækkes af den forstærker jeg har fundet.



    Ud over det, så undrede jeg mig også over Phono indgangen, er det meningen at den skal kunne bruges som en ekstra tilslutning i form af TV eller hvordan? jeg har haft prøvet at sætte mit anlæg til hvor den bare spillede på fuld styrke selvom der var skruet helt ned.



    Håber der er nogen der ude som kan hjælpe mig


    Mvh Hom3r

    Havde jeg slet ikke haft i tankerne :D
    men har ikke noget tegn i min meddelseslinje hvor den skriver noget med pladsmangel, satte den lige til min computer hvor den skriver at der er 35,3 MB ledig ud af 1,83 GB.
    prøver lige at slette noget af det jeg har liggende og ser om det hjælper



    EDIT : Får stadigvæk fejlmelding efter at jeg har fjernet ca halvanden GB musik

    Hej tweakere


    Jeg står i det problem og ikke kan hente fra android marked via min htc tattoo.
    Hver gang jeg prøver får jeg meddelelsen "download mislykkedes. Prøv igen" og det er uanset om det er en opdatering til noget jeg har installeret, eller om det er noget nyt jeg prøver hente.
    Har i nogen ide om hvordan mit problem kan løses, så vil jeg blive meget glad.


    Mvh Hom3r



    EDIT: Jeg har haft nulstillet den til fabriksdata og nu virker mit marked igen som det skal

    Hej tweakere


    Jeg står og skal bruge nogle hovedtelefoner til min mobil/mp3 afspiller


    Jeg har haft kigget på nogle enkelte fra Sennheiser og vil lige høre om det er nogle i kan anbefale, eller evt nogle andre i ca samme prisklasse


    Dem jeg har kigget på er:


    Sennheiser CX 300-II Precision
    Sennheiser CXl 300-II Precision
    Sennheiser CX 400-II Precision


    Primært er det hardstyle og musik i lignende genre at jeg hører, og kan derfor godt lide en god bass, men det skal heller ikke være nogle hvor al musikken fiser ud i omgivelserne hvis jeg sidder i en bus.
    Og grunden til at jeg har fundet både CX 300 og CXL 300 er fordi jeg cykler meget og derfor så snoren til rundt om halsen om en meget brugbar ting, ved ikke hvor meget det har at sige.


    Mvh Hom3r

    Vil nu heller ikke klage.


    Logitech G35 headset
    Logitech G110 tastatur
    ASUS EAH6870
    2000 kr
    En del ting til når jeg engang flytter hjemmefra
    Og lidt tøj


    Så mangler jeg bare en ny mus og nogle høretelefoner så er jeg vist godt kørende på nuværende tidspunkt ^^

    Tak for foreslag, vi har også selv været inde og kigget på noget 6950 og 6970, men tror lige vi venter og ser nu her når Sandy Bridge kommer, om det er noget man bør overveje eller om det kan få priserne lidt ned på de andre processorer

    Hej Tweakere


    En af mine venner står i det dilemma at han snart skal have sig en ny pc, den skal bruges til gaming, der i blandt spillene i call of duty black ops og battlefield bad company 2
    den må selvfølgelig godt være lidt fremtidssikret også så den kan trække de kommende spil i serierne
    Men hvad skal vi smide i computeren? jeg har tilbudt at prøve hjælpe ham med at bygge en selv da han aldrig har prøvet det før. men vi har også kigget på nogle færdig byggede.
    Prisen må max være 10000-11000 kr og det er med OS og uden skærm tastatur osv.


    de computere vi har kigget på er:


    AMD


    I7


    Hvor gode er de kontra et setup man kan få og samle selv til ca samme pris?
    Og hvad har i af forslag til computer der er inden for prisgrænsen?


    Ud over det vil også gerne vide hvad man skal kigge efter når man vælger skærm


    Mvh Hom3r

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dwmc
    jeg har tidligere haft både g5 og g7 fra logitech.
    som trådløs var g7 super fed men er selv skiftet til g500 som jeg kun kan anbefale varmt!
    mener at g5/7 minder meget om mx musene i formen.


    lyder lækkert.

    Er der nogen der har haft prøvet både MX 620 og G500?
    bare for at kunne sameligne størrelsen