Indlæg af Psych0

    Men siger du ikke at du vil købe en skærm nu og så sælge den senere hvis den ikke er bedre end din nuværende?


    For så er det jo bare at købe en skærm nu, for så at se hvilken en du fortrækker. Men elektronik branchen er jo den der udvikler sig hurtigst, så hvis din DELL er 4 år gammel, så vil en ny skærm alt andet lige være bedre IMO.

    Jeg har en BenQ XL2410T og den er jeg rigtig glad for, den fungere rigtig godt. Jeg bruger mest min til gaming af både CSS, BF3 og AC og den kører bare. Jeg har ikke fortrut mit skift til denne skærm, da den klare alt. Når jeg har været til lan har folk også stået bag mig og sagt at den havde vild grafik i forhold til deres egen 24" gaming skærm.


    Jeg kan ikke sige så meget ville bare smide BenQ bolden op i luften også.


    Men kan anbefales :9xo

    Heey Tweak


    Når jeg spiller APB så lagger jeg helt vildt nogle gange, og det er bare ik særlig fedt når man kommer kørene med top fart i de forskellige biler.


    Mit logitech G15 LCD display med sirreal viser at 95% af memoryen er i brug og CPUen ligger på 20%. Jeg har skype kørende sammen tidig.


    Jeg har overvejet at købe flere RAM, eller om en formatering ville være tilstrækkeligt til at løse mit problem. Hvad tror I ?


    Jeg har:


    CPU: 1366 INTEL CORE i7 920 2.66 GHz 4.8 GT/s QPI 8
    Bundkort: 1366 ASUS RAMPAGE II/EXTREME INTEL X58 6xDDR3 3
    RAM: 6144 MB DDR3 PC3-12800 CORSAIR DOMINATOR 1600


    Grafikkort: Radeon 5850 twin frozr II

    Heey tweak


    Jeg skal til lan i uge 7, men jeg kan ikke koble min bærbar på lan forbindelsen, når jeg tilslutter et netværkskabel så siger sker der bare ingen ting. Hvad kan dette skyldes og hvad er den hurtigste og nemmeste løsning.


    Okay, det kan være jeg så bare skal deaktivere den inbyggede router så og smide min belkin på.
    Vil det have nogen betydning for min tdc play og det andet?

    Prøv lige at tjek op på det med TDC, for nogle udbydere vil ikke yde service hvis du ikke benytter dig af deres produkt. Så ville være smart at tjekke op på det først.

    Super tak det lyder til du har mere styr på det end jeg selv, derfor jeg gerne ville have din vurdering. Tak for svarene i denne tråd, har været til stor hjælp.

    Så hvis valget står mellem en netgear gs108ge og en gs608 så ville man vælge ?


    Tænker det vil kun er designet der er med til at øge prisen på gs608.


    Men kan se der er livstids garanti på 108'eren

    # The Brain


    Den du linker til der, den vil være de ekstra 50 kr værd, ved godt det ikke er mange penge, men der er ingen grund til at smide om sig med pengene.


    Jeg kører internettet over en router og ind på mit værelse, hvor jeg så vil tilkoble switchen og så fordel ud til diverse. Men som du skriver det, vil jeg have mulighed for at lave i den nærmeste fremtid, da jeg snart flytter. Men det du siger vil være den mest optimale måde at kører det på, og efter din mening den "bedste" switch inden for budgettet ?

    Super tak for de hurtige og informerende svar, var lige det jeg skulle bruge. Tak for hjælpen.


    // Psych0

    #HerrMansen


    Okay super, så det er kun hvis jeg får en 60/60 internet forbindelse jeg vil skulle bruge de sidste 1000 mbps ?

    Heey jeg mangler en switch og jeg vil gerne have en 8-ports da jeg så har mulighed for at tilslutte lidt ekstra. Men der er så mange fisk i havet. Jeg regner har kigget lidt rundt og fundet nogle stykker til omkring 200 +/- så regner med det er min pris. Men nogle har 10/100/1000 mbps mens andre har 10/100 mbps. Hvis jeg har en 30/10 internet forbindelse vil jeg så blive låst ved en 10/100 mbps, eller skal jeg så have 10/100/1000 mbps?


    Kom gerne med link til forslag, jeg har kigget lidt på denne. Ved godt det er en 5 port, men er den jeg lige pt har som basis.
    http://www.elgiganten.dk/produ…05/netgear-5-ports-switch


    Ellers disse de er begge 8 port, men den første er 10/100/1000 mbps og den sidste er 10/100 mbps, og der er nemlig en pris forskel på omkring 150 kr.
    http://www.proshop.dk/Netvaerk…gabit-Switch-2115292.html
    http://www.proshop.dk/Netvaerk…itch-8xFENet-2025556.html



    // Psych0