Indlæg af Psych0

    Det der med at sige smut i bios hjælper bare ik så meget, for har overhovedet ikke forstand på hvad jeg skal gøre. Så det vil nok i sidste ende skade mere end det gavner.

    Har du opdateret bios som Renegger nævner ? Og cpu-z kan da fint se de 6GB ? men de kører lidt langsom,hvad står der under spd i cpu-z ?

    Hvis jeg får ind under spd så kan programmet cpu-z se alle 3x2gb ram blocke.


    Men hensyn til det du referer til RTM, så er dette ikke mit stærke område, så jeg er på meget bar bund.

    Jeg fik gjort det via BIOS nu, men hvis jeg går ind og se under properties ved denne computer, så kan den stadig kun se 4 gb ?


    Hjælp plz ?

    Jeg har en BenQ xl2410t som jeg er fuld tilfreds med, den kører bare alt i vild kvalitet, ikke at de andre ikke gøre det, men er den eneste 120 hz skærm jeg har prøvet så.


    Det er helt sikkert en skærm der kan games på og i fuld grafik i alt :9xo
    IMO go for it

    Jeg prøver det lige når jeg kommer hjem, tak for det.


    Vil det være en fordel hvis alle APB filerne lå på en SSD i stedet for en HDD, da den jo overfører daterne hurtigere eller ville det ikke have nogen betydning? Hvis ja hvilken SSD vil så være at fortrække ?

    Ikke den bedste video vil jeg mene, men den løser dit problem.
    http://www.youtube.com/watch?N…e=endscreen&v=jFsMIpA7E_M



    med hensyn til fps så skal du bruge cl_showfps 1 hvis du vil se den, for hvis du skriver net_graph (mener jeg) så er der nogle bugs som betyder at hvis du bruger den i irl turneringer som CPH games og andet så vil det blive betragtet som "snyd" fordi ens fps stiger hvis der står en modstander på den anden side af en væg. Så hold dig til cl_showfps, og det kan du evt skrive samme sted som i properties altså "-console, -cl_showfps 1"

    Jeg kører med 64bit system, har tjekket flere gang og min ven der hjalp med at installere siger at 64bit er det eneste rigtige til en gaming pc.

    Jeg har spillet med nogle der har et G35 og jeg var rigtig træt af dem til sidst, for hver gang de tog deres G35 på så trykkede du ved et uheld på de knapper der ændre deres stemme, så det var enten en pædofil eller lille pige der sagde "hey m8". Hvilket jeg syntes var irriterende.

    Prøv at kigge i CPUz, og kig efter om den siger du kører triplechannel (husk at cpuz altid viser det halve af den "reelle" frekvens på ram), om de kører den ratede hastighed/timings og om den læser alle 6gb ram også.

    Hvordan gør man så lige det :huh: ?


    Kan se at min computer kun kan se de 4 gb ram ud af de 6 der sidder i maskinen, hvordan fixer jeg det ?

    hvis du gamer på seriøst plan, er det eneste rigtige senhieser pc350/60

    Jeg er helt enig i at Sennheiser er et rigtig godt headset til gaming, bruger det selv til blandt andet CSS, hvor jeg har spillet på rimelig seriøst plan og været til CPH games og the Blast. IMO er pc350 bedre end pc360 da 360 ikke er lige så lydisolerende som 350. Hvilket betyder at hvis du tager til lans, må der ikke stå nogle bag dig og snakke bare en lille smugle, hvor imod at du slet ikke bemærker det med et 350. Har selv et 350 og selv på lav lyd kan man ikke hører når forældre råber til en, så nogle gange er det en fordel :D.


    Har selv 350 og det er et rigtig godt headset, jeg er 100% tilfreds :9xo

    Tror snart det er tid til at skal have formateret maskinen, så lige nogle hurtige spørgsmål.


    Jeg bruger den primært til gaming, så vil det være en fordel at downloade den nye windows 8 frem for at geninstallere windows 7. Vil det evt kunne mærkes på ydeevnen.

    Jeg har lige kørt en fuld virus scanning, så det er tjekket. Samt en kørt en Ccleaner
    Har lige hentet den nyeste opdatering til gfx'en da bf3 forlangede det.


    Hvordan tjekker jeg om alle 6 ram bliver udnyttet, jeg ved at hvis jeg går ind i windows for at se styresystem så står der 6 gb ram.

    GFX = grafikkort ?


    Jeg mener det er en seagate 7200 1 TB, men undersøger det lige når jeg er hjemme.


    Hvad tror i evt der skal til for at jeg vil kunne kører et spil som APB uden lag, for det er vildt træls at kører galt pga lag.

    Ville det muligvis hjælpe at opgradere computeren for et par tusinder, den er også at være 3 år gammel efterhånden ?


    Hvad vil være den bedste måde at opgradere på for mellem 2000 og 3000.
    Jeg har jo som tidligere nævnt hardware og det er det der trænger til en opdragering tænker jeg?