Indlæg af Shantri

    Er helt med når der sendes Klovn, --> er jo Pjattet med den serie... Hip Hurra og flere afsnit :clap:


    At sammenligne den med LFLV er nok ikke meningen fra Crew'ets side, men jo nok svært når det er samme hold der står bag...


    Kan nu kun sige Godt gået igen Drenge, Satme godt spillet Frank...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Berleburg jeg er helt på din side angående det bliver trivielt


    Jeg har spillet AO i lige over 3 år men stoppede da jeg ville spille WoW - og jeg må skam nok sige at WoW mangler noget indhold i form af Raids og andre former for quests...


    Men hver sin smag.. jeg spiller stadig wow da jeg ikke slipper det før jeg er nået til lvl 60 og se hvordan det er at spille high-end da jeg ved det afviger meget fra alt andet :)


    Der er selvfølgelig ingen grund til at fortsætte hvis man er kørt surt i det allerede ved lvl 15, men...


    At nå lvl 15 tager ikke lang tid, de første 6 lvls opnår man efter 30-45 mins spil alt efter hvor mange gange man har prøvet den tur ;)


    Men jeg tror de fleste er enige med mig når jeg siger at INGEN har prøvet WoW ved at ha' spillet til lvl 15, svarer til at drikke skummet i toppen af en øl, og så smide den ud med begrundelse at det var sku en sjappet omgang tis...



    Men ret skal være ret, det er sjældent alle er enige, vi skal alle ha' rettet til at være uenige...


    ja undskyld mig men det lyder ikke som din erfaring er stor.. Man kan ikke forvente det hele kommer af sig selv.. (jaja så kan du jo altid sige at det gør du ikke :evil: )

    I et interview, skrev en af de første lvl 60 char fra USA --> du er "barn" indtil 10 (der du får dit første talent point), ung til lvl 40 --> drengerøv til lvl 59, og ved lvl 60 først bliver du "voksen"...


    For det første er der utroligt meget at lave ved lvl 60, og for det andet er det ikke så mange som skrønen lyder, der bliver lvl 60...


    Det er sådan med wow at der er så mange Quests at lave selv hvis du er højt-lvl med en character.
    Du kan ved at lave en anden char vælge at gå en anden vej uden at møde samme Quests efter lvl ca. 20 (de første 20 lvls går rimelig hurtigt, ellers tåler de en gentagelse)


    Derudover kan man spille både horde og alliance (hver sin oplevelse af spillet + hver sin race har sin historie hvorfor de er i spillet (dog mindre vigtigt efter de første par lvls)..


    Derudover har jeg personligt en ide om at efterprøve alle professioner, da de helt sikkert vil give en anden spiloplevelse... (gør de indtil videre allerede)


    Det jeg siger er at, hvis man vælger at synes spillet er hurtig færdigt, er det det også...


    Det handler om at "ville" noget andet og sætte sig "mål" , ligesom i det virkelige liv...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Blander også WoW og real life sammen nogle gange.. Her forleden dag gik jeg rundt og var irriteret over at jeg ikke havde nogle penge til resten af måneden, men så kom jeg i tanke om at det var i WoW jeg var fattig..


    LoL, super humor :crazyeyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg synes alligevel også at det er ret så sjovt. Men stadig, Casper og Mandrilaftalen er det der holder allermest! Drengene fra angora er ikke lige min smag, men var der ikke nogen som så Safari dengang? Det var alligevel også ret godt ;D


    Mht. citaterne som jeg har i min kalender, så kan man da drage konklusioner til Peter Griffin, haha. Se, det er en sjov tegneserie :D


    Family guy genopstår jo :D

    jeg må begynde at læse biblen lidt mere...


    Gn 3:16
    To the woman he said, 'I will greatly increase your suffering during childbirth. In pain you will bring forth children. Your desire will be for your husband, and he will rule over you.'

    har selv været i samme situation, dog prøvede jeg ikke selv rengøringen da den ansvarlige måtte det ;)


    Sengen stod udenfor i 3 uger, og fik med en uges mellerum en kæmpe Ajax-skrubning


    Må dog hellere sige det ikk virkede, bræklugten forsvandt ikk...


    Det endte med at den der have brækket sig, fik forsikringen til at dække :clap:

    jeps en udvidelse på eng skal du nok ikk regne, har gudskelov en rigtig god ven som er skarp til tysk... han sad og spillede og oversatte på samme tid, for det er jo også en ret så fed historie...


    Og et Gothic 3 :D:D:D:D:D mere skal der vidst ikke siges :D

    Quote

    Oprindeligt indlæg af bot
    møj! ... skulle have været inde og se den i aften, men kan jo dårligt gøre det efter have læst jeres beretninger (selvom det naturligvis kan skyldes dårlig filmsmag hehe)..


    Vi har bestilt til National Treasure i Imperial istedet.. håber den er bare lidt bedre så.


    Der skulle være noget om at den bliver vist "digitalt", ved ik om det skulle være noget værd.. men kan jo forsøge at se om der skulle være en forskel


    Så kan jeg jo kun glæde dig med at sige at HD teknologien gør enhver biograffilm seværdig....