Indlæg af Shantri

    Quote

    Oprindeligt indlæg af spazoid


    Kan ikke se pointen af dit indlæg.. Nævner Meinder warez?


    Og tag dog og drop den barnlige attitude..:
    Jeg håber du bliver kontaktet personligt af antipiratgruppen, bliver afpresset, er deres slaver for altid!


    Hold da op med at spille dum...


    FlexQ formulerer sig ik for heldigt i hans omtale af Warez f.eks.

    ved World Domination sker det oftest pga jeg har taget australien først... +2 soldiers hver runde...plus det kontinent er nemt at holde...


    derefter spiller jeg langsomt folk ud mod hinanden, og ser på indtil jeg kan tage Asien...derefter er det barnemad ;)


    øøøøøøh hjælp mig....

    Dem der ikke kan klare sådan en tråd som denne, og siger et par gange at man ikke gider bruge tid på den (Bentzin) HOLD JER DA VÆK


    De børn der er her, er dem der mener de ikke er det og holder hele niveauet igang...

    Nu når vi er ved at finde gamle tegnefilm...


    Så den én gang som barn/teenager...


    Det her kommer ikke til at give mening men...


    Det starter med man ser et omvandrene cirkus men mærkelige skabninger


    Slutningen af filmen strømmer tusindevis af unicorns op af havet... og løber og løber ud i hele verdenen...


    Mon ikke der er nogen der kan finde den film, har prøvet i flere år
    :boxed:



    om du fik 13 eller ej er da helt ligegyldigt...


    fremtiden er hvad den er, om 1 eller 100.000 fremtidsforskere mener at sådan kommer fremtiden nok til at se ud, gør det hverken mere eller mindre rigtigt...


    Næste skridt er lige så forudsigeligt, som om jorden eksisterer om 50 år...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313




    Jeg så den så som en "biograf screener" men det var ok kvalitet...dog lidt provo at man pludselig så en mand rejse sig og gå ud af biografen:P


    Det lyder ikke helt lovligt

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone


    det er slet ikke sikkert det er den samme du kan downloade nu som du skal bruge til final beta... min bror er lige kommet i en closed beta og det var IKKE den samme som den normale man downloader.... så jeg ville ikke værer så sikker ><


    øøøh jo det er det så...den nye klient er den der bruges i det normale, da der kun er Beta i Europe lige nu :crazyeyes:

    uanset hvad kan i ikke bruge klienten til noget, og det skulle ikke undre mig om der kommer endnu en ny når final beta lander....

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Muffe


    Jep.. MP3 kan kun fås ulovligt, og kan i hvert fald ikke købes på Bilkas hjemmeside.. og i hvert fald heller ikke købes på MSN's nye musik online køb.. neeej neeej.. MP3 kan KUN få's ulovligt.. (Feel the irony)


    så det du siger at at ALLE mp3 filer i verden er ulovlige???

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PolluX^


    Snakker du om TRC altså denully og firedogs guild??
    For det er Alliance og har altid gjort udtryk for det
    PS: TRC kommer osse til at game på en PvE server når det kommer



    Snakker om den han linkede til http://www.loy.dk i sin sigantur