Hvad hører de forskellige mennesker?

  • lyrikken nyder jeg i rappen :) og andre steder...men infected er jo dygtige til at lade musikken forgrene sig, og så behøver man ikke spise svampe eller noget..(selvom det osse kan være en fin ting..)

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    lyrikken nyder jeg i rappen :) og andre steder...men infected er jo dygtige til at lade musikken forgrene sig, og så behøver man ikke spise svampe eller noget..(selvom det osse kan være en fin ting..)


    Hehe, så et par svampe gør ikke musikken mere kulørt *G*


    Men i Trance er selven lyrikken ikke det jeg slår ned på, men den må da gerne være iorden ..


    Narj, det er når jeg f.eks. hører Linkin Park eller Lifehouse, så betyder lyrikken mere for mig .. Det er vigtigt jeg evt. kan relatere mig til lyrikken eller bare skråle med og forstå pointerne ..

  • nu er jeg jo så gammel en mand.. og der hvor jeg sætter størst pris på lyrikken er da helt sikkert i selskab med Allan Olsen-Sebastian-Steffen Brandt-Cv.Jørgensen-Malk de koijn...altså når vi snakker dansk sproget opfindsomhed :)

  • og lige en anden ting..svampe og andre ting kan være rigtig gode til at fremhæve oplevelsen, men alt med respekt! :)

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    og lige en anden ting..svampe og andre ting kan være rigtig gode til at fremhæve oplevelsen, men alt med respekt! :)


    hmm, synes en kold Thor er nok :D

  • yep, øl er sundt og så smager det godt..men igen..alt med måde(hvilket jeg på ingen måder kender noget til..)

  • Quote

    Originally posted by kioskbaskeren
    yep, øl er sundt og så smager det godt..men igen..alt med måde(hvilket jeg på ingen måder kender noget til..)


    Hehe ..


    er der ikke et ordsprog der siger:


    Øl, fisse og Hornmusik ? :]

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    [x] "Normalt menneske" hører næsten alt


    Sorry.... Den stak altså bare af... he he ;)


    hvad?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    En ting er også selve musikken, men i nogle tilfælde ligger jeg også meget vægt på lyrikken ...


    jaaa, det er her jeg vil hen.... Alt det der med smagssag syntes jeg ikke rigtig man kan lukke en tråd med... (slet ikke hvis det ens egen...:D)


    personligt så hører jeg lyrisk musik når jeg er alene og filosoferer men hvis jeg er sammen med vennerne så kommer der lidt kraftigere beats på som baggrundsmusik... hehe


    Men er der nogle af jer "rockere" der kunne finde på at ignorere en "popdreng" hvis han spurgte hvor technoafdelingen lå i FONA f.eks.? Det er da utrolig så meget der er med fordomme! hehe

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det der manglede i poll'en ;)


    gider i ikke godt at skrive at i syntes eller at i mener det.... Hvordan kan i konstatere at der mangler noget i pollen når det er mig der har lavet den? er der måske nogen facitliste til hvordan en god poll skal være?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Man må godt sige nej til fornøjelsen af dansktop, svensktop og tyske schlagere - ik' ?(?( ;)[/quote]


    Joh tak... Der sætter jeg sgu grænsen.... Sådan noget og så country samt ballet og opera... sætter jeg sgu grænsen ved... :][/quote]
    Lige mine ord ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Rimelig alder ?... Hmm... Er du ikke lidt oppe i alderen ?.... Men hvis hun er lækker og under ~33, så går det... :))


    Hvorfor nøjes med én slags fornøjelse, når man kan få flere... sagde du i andet svar ! Det gælder også i denne sammenhæng - ville jeg mene ;)

  • Jeg hører stortset alt musik..


    Jeg synes dog noget som slipknot er noget råberi, ingen ordenlig musik i - men jeg tror alligevel det kunne være fedt til den slags koncerter 8)
    Jeg kan godt lide rock som linkin park osv.


    Jeg kan også godt lide techno, især ældre numre der er lavet i techno version synes jeg er gode..


    En af mine underlige sider er at jeg godt kan lide sådan noget underligt gotisk musik og sådan noget som fx. Det gamle Soviets Nationalsang. :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Linkin park er ikke metal.. det er pop/rock bare så vi har den slået fast .. og i bund og grund giver jeg heller ikke særlig meget for deres lyrics .. og deres skrigebasse af en forsanger .. men smag og behag


    Grilrotten : jeg sagsøger dig for personligt angreb :P


    kioskbaskeren : Static X er et godt eks. på et metal band der har kigget techno lidt efter og laver beats der køre på grænsen til at være neon musik .. mne det er blær nok
    Angående Sepultura så er deres nye forsanger fandme en voldsom Mother bip ..

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    Linkin park er ikke metal.. det er pop/rock bare så vi har den slået fast .. og i bund og grund giver jeg heller ikke særlig meget for deres lyrics .. og deres skrigebasse af en forsanger .. men smag og behag


    Grilrotten : jeg sagsøger dig for personligt angreb :P


    kioskbaskeren : Static X er et godt eks. på et metal band der har kigget techno lidt efter og laver beats der køre på grænsen til at være neon musik .. mne det er blær nok
    Angående Sepultura så er deres nye forsanger fandme en voldsom Mother bip ..


    Enig der, hvis der fandtes et heavy-popstarsband - så ville det nok være LP. Sammen med POD og alt det andet skrammel. Old school, tak.