Indlæg af kaizer

    yep, det er sådan noget man brækker sig over, og får selv de mest hardcore PC gamere skubbet hen imod konsoller. Ja ok der er mange kombinationsmuligheder af hardware, men vi sidder ofte med builds der er 4-5 gange dyrere end en konsol, så det har fanden fisme også bare spille max!

    Uanset hvad i måtte finde frem til af nyt hardware/nyt kølepasta er det sgu da noget sjusk at det ikke kører ordentligt. Som tidligere nævnt, kørte det fint indtil for ca. 1 måned siden (for mig) og med nøjagtig samme settings kører det nu vildt ringe. Der er nogle baner jeg slet ikke orker at spille i MP.


    Få det nu fixet EA!!

    ja, det har nogle problemer jvf bla andre tråde i dette forum. Jeg oplever bla enorme FPS-drops på trods af jeg har et rimeligt/mid range build. I7, 16GB ram og GTX 980. Men hvis du ikke oplever det, er det jo nok fordi du er blandt de heldige. Men det er OT, pointen er at hans PC ikke ville kunne køre det :)

    nu har spillet store performance problemer, men det skyldes nok drivere / kodningen. Jeg er ked af det, men tror ikke rigtigt det bliver besværet værd for dig, at begynde og opgradere på kryds og tværs. Køb en brugt Xbox One på DBA til 12-1300 og evt. mus og tastatur hvis ikke du kan bruge controller. Det er billigere, men nok ikke den besked du havde håbet på :cursing:

    umiddelbart ville jeg sige at du skal starte helt forfra. Måske se efter et brugt build. Det er jo nok derfor at mange skifter til konsoller, da det er så dyrt at holde sig på forkant med udviklingen.

    Som skrevet andre steder, er jeg altså ret sikker på at det er selve spillet / driveren der er problemet. Mit kørte 100% flydende indtil for nyligt. Jeg kan ikke se om det er en update af spillet eller driveren der har ødelagt oplevelsen. Men noget er sket. (Mit hardware er mid-range) Så jeg venter bare på en ny driver eller opdatering af spillet, så løser det sig nok.

    Hej Alle, jeg tænker at der lige ville være en venlig sjæl der kan hjælpe. Jeg har en strømforsyning, altså ikke til PC, men til en ældre router. Den er stået af, og skal bruge en ny. Det står på den 12V / 500mA på den. Kan man bare finde en med de samme specs i feks. Harald Nyborg? (Betinget af at selve stikket passer i porten selvfølgelig) Sikkert et dumt spørgsmål, men er lidt i tvivl...

    Jeg er altså ikke imponeret. Jeg synes
    de senere versioner har gjort spillerne "tunge" som kampvogne og
    langsomme i vendingerne og derved mere sårbare overfor hurtige spillere i
    1-til-1 dueller. Med mindre man altså spiller med Barcelona, så er alle
    boostede (og Messi er tilsyneladende 3.5 mtr høj da han vinder alle
    hovedstødsdueller)





    Og når nu man er ved hovedstødsdueller,
    I Fifa 17 er det også blevet markant nemmere at score med hovedet, med det
    resultat at 50% af alle mål scores på dødbolde.





    Og så er de f…… langskud stadig alle
    noobs foretrukne våben, da målmanden (stadig) hopper som en buldozer, når der
    skydes fra distancen.





    Alt i alt, for mig en skuffende
    udgivelse. Men det er jo heldigvis en smagssag.





    (p.s. spiller i Div 1, så har vel et par
    tusinde kampe på bagen til at sammenligne med :)

    OK så er det godt jeg skrev. Du køber stadig en STEAM kode, og indløser den via STEAM. Det er bare billigere som sagt. Hvis du starter helt forfra, kan man også vælge at købe en brugt STEAM konto på DBA. Det gjorde jeg til knægten, så fik han 20 spil for en plovmand. De fleste af dem var af nyere dato.

    Hej alle, måske et dumt spørgsmål. Men vi skal på en ferie hvor der i de respektive bungalows er ét WIFI signal man må dele. Kan man sætte en WIFI-switch op så den fanger signalet, og deler nye IP'er ud til alle telefoner, xboxe osv ? Eller finders der allerede et device der kan dette ?

    har handlet hos dem i mange år. Aldrig nogen problemer. Man kan vist også tilkøbe en lille "forsikring" hvor de så garanterer at key'en er ægte. (Om det fungere efter hensigten har jeg ikke haft mulighed for at finde ud af...)