Indlæg af kaizer

    har prøvet mig frem med både Nvidia game stream, Nvidia Shield og Xbox Ones game streaming funktion. Jeg synes ikke helt at det virker så godt som jeg ønskede det. For bøvlet, for ustabilt, for langsomt, for meget lag. Men det kan være at programmeringen/driverne er blevet bedre med årene.

    Jeg havde samme udfordring. Min stue ligger ca. 10 meter fra kontoret, så jeg købte et dyrt HDMI kabel, samt et meget langt USB kabel med booster. Du kan sætte dit lydkort op til at sende lyden via HDMI, så den side er klaret også. Det hele kører under gulvene, og er fræset op i væggen, således at bagpå mit fjernsyn kommer der et HDMI kabel ud, 1 Blue Tooth Dongle, samt en Wireless Receiver. Så er man vist rimelig dækket ind :)

    Hej Alle, tænker at prøve et af disse eksterne grafikkort som feks "ASUS ROG XG Station 2"


    Er der nogen der har erfaringer med dette ?


    Kan man koble på en mindre bærbar med begrænset RAM og CPU power og stadig få et boost ? Dvs. spille mid range spil




    Ville det (også) være ok til en stationær ? (vi er 2 der potentielt skal "dele" det)


    Er det i det hele taget pengene værd ?


    Pft for jeres indspark :9xo

    så er det bare en afspiller der understøtter SBS (side by side). Så vil dit fjernsyn genkende formatet og spørge om du vil gå over til 3D format. Sådan er det ihvertfald på et Samsung TV.


    Du kan bruge VLC til dette.

    du har forstået det rigtigt. PC = DVI og konsol = HDMI.


    Men hvis det er en taste-kombi, så behøver man vel ikke skærmen for at kunne se hvad man laver.


    Knapperne på min skærm er lidt bøvlede at komme til, og man skal trykke flere gange for at den skifer "source".


    Anyway, det er måske lidt et longshot.

    Hey, har prøvet at google lidt rundt, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde det jeg søger. Jeg har konsol og pc til samme skærm. Ofte sidder jeg og skifter lidt rundt imellem Video Input, men det er lidt bøvlet. Findes der et program til WIN der kan gøre dette for mig via en taste-kombination ?
    Det er en BENQ skærm jeg har, hvis det altså gør en forskel.

    Hey, skal bruge lidt hjælp til en betinget formatering. Jeg taster nogle værdier ind i en kolonne, som efterhånden er blevet lang. Jeg ville gerne lave en betinget formatering så cellen bliver rød, hvis min indtastning allerede findes et sted længere oppe. Hvad er formlen ?


    Pft

    du skal klart spille BF. Det gør jeg, men kun på "Infantry Only" baner. Dvs. så bliver det mindre maps, 10 vs 10 (som regel) og uden kampvogne og fly. Lidt ligesom COD. Jeg er heller ikke til de store baner, hvor man skal flyve/køre 5 minutter for at komme frem til noget action. BF1 er efter min mening det bedste shooter til dato. Så... Go for it...

    Hej, som alle andre herinde (formoder jeg) har jeg et større behov for strøm på hjemmekontoret. Flere og flere enheder kan nu opladdes med USB så jeg overvejer at købe en af disse strømskinner med x antal strømstik samt 2-3 USB stik/udgange. Jeg ved ikke så meget om strøm, så det er muligvis et dumt spørgsmål. Men kan de USB stik bruges til alle mine smartphones / Ipads / opladere af forskellige slags ? Tager batterierne skade hvis de får for lidt eller for meget. I så fald, hvad skal man sikre sig før man køber en skinne så ?


    Jeg har kigget lidt på denne:
    https://manillo.dk/stikdase-me…7LZHdGMT8cYfGZxoC6Rnw_wcB


    Pft for input

    Jeg havde også en WD Live. Det ville også være fint til dine behov tror jeg. De er også rest prisvenlige så vidt jeg husker. Hvis du har mod på at nørde lidt, så kunne du måske kaste dig ud i en Raspberry Pi med Kodi. Den kan til og med sættes op til at bruge fjernbetjeningen til TV'et så man kun skal bruge en til at navigere rundt...