Indlæg af Lamajuice

    Skal jo så lige vide hvad resten af din pc består af...


    Nu er det forholdsvis mange dele du skal ha, er du sikker på det ikke bedre kan svare sig at købe en ny..


    CPU, Bundkort, Grafikkort og RAM udgør vel ca. 60% af computeren, prismæssigt set..

    Hehe har godt nok ikk hørt om en bag til mus..


    Du må vel være lidt kreativ, brug evt. et itui fra en barbermaskine hehe :dance:


    Vil dog selv mene at en mus kan holde til lidt af hvert, så hvis du selv passer på, sker der nok ikk så meget..

    Håber ikke det her hører under dårlige svar men...



    Du siger den kun er ca. 1 år gammel.. Nu ved jeg godt Zepto er gået neden om og hjem, men det er stadig forhandleren der står med rma'en..


    Så prøv da i første omgang med noget rma, hvis du er den fattige studerende som du siger :D Såfremt det ikke er en fejl/skade som du har pådraget den..

    Ok... Hvis jeg har taget dyrebar, og jeg mener dyrebar CoD tid.. Jamen så er der ingen undskyldning for mine handlinger..


    Tager i kirke på søndag og beder om tilgivelse for mine synder, det lover jeg!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    Heller ikke jeg. Det må være noget med at blink og farver tiltrækker børn og dyrs opmærksomhed ;)


    Hahaha Miaav pff pff... I tar joken tungere end jeg troede... Undskyyyyyyyld :D


    Kæmpe Møzzzzzer herfra :P hahaha

    Haha :) Nu når reklamen for den computer, kører lige til højre i rubrikken, troede jeg ikke at så mange ville hoppe på den.. Så blev nød til at køre den en tand længere ud med den billige skærm og mus.. Hahaha



    Men skal nok være seriøs fremover.. Ellers ender det hele ligesom Peter og ulven.. Og i skal vide, at den viden jeg har fået herinde, er uvurderlig (violinerne spiller for fuld skrue), og jeg sover trykt hver nat, ved tanken om at jeres hjælp er nær..

    !wfdi.. Du har næsten ret.. Det var nu en joke.. Troede bare nogen ville opsnappe den noget før..


    Beklager hvis nogen ikke syntes den var sjov, men håber nogen kan se humoren i det.. hehe :cheers:


    Har det ligesom dig, med den lille snært af ADHD, som dog aldrig er blevet bekræftet.. Men igen hva ved læger og psykologer, som man allerede ikke selv ved ;)


    Prøver dog mest at skrive seriøst herinde, da ikke alle opfatter ens humor på samme måde, og det skal jo respekteres..



    eller noget 8o

    :offtopic: Sry...


    Men vil lige sige at det her er en fantastisk tråd.. Tak for de morsomme indlæg, det er sku dejligt når der er absolut KEINE at lave på work..



    PS: Martinkf94, ved ikke om din humor er bevidst, men fin er den sku :P