Indlæg af Garrett

    Hejsa!


    Du kan selv udskifte dit drev, det er pærenemt.
    Åbn kabinettet, tag stikkene ud af drevet, skru drevet løs og tag det ud, skru det nye drev i, sæt stikkene i og luk kabinettet igen.
    :-)




    Hej!


    Nej, der bliver spurgt om hvad man kan bruge og ikke hvad der anbefales at bruge.
    Kan og anbefales er altså ikke det samme.


    Inde i 'Kopierings' reglerne står der os noget andet underligt:


    'Ifølge loven må man gerne': Lave en sikkerhedskopi af et spil.


    'Ifølge loven må man ikke': Lave en kopi af et spil, for at ha' et ekstra spil.


    Undskyld mig lige men er en sikkerhedskopi ikke bare et ekstra spil og er et ekstra spil ikke bare en
    sikkerhedskopi?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Reglerne er således at vi ikke må hjælpe dig med at fortælle hvilket program der kan kopiere spil. Det er dog tilladt at kopiere dine spil (sikkerhedskopiere - hvilket jo også er det du skulle til at state med :crazyeyes: )


    Du må dog godt spørge hvilket program vi bruger til at kopiere.


    Det kan alt sammen findes under Tweak's regelsæt "Kopiering - hvad må jeg?" som findes her http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=94343&sid=




    Hello!


    'Vi må ikke fortælle dig hvilket program der kan kopiere men du må godt spørge om hvad vi bruger til at kopiere'???
    Øhhh det er da flot?. Gi'r vist ikke så meget logik.


    Der bliver spurgt om hvilke programmer man kan bruge og ifølge reglerne så må man godt spørge om hvad andre bruger, eller er det en fejl?

    Halløj!


    Altså man siger jo savl men man kunne forestille sig, at det kunne lyde som sjavl.
    Her kan jeg tænke på 3 situationer:


    1. Mens man savler, altså at en person står og savler og samtidig siger ordet savl og det så kommer til at lyde som sjavl.
    Her ville Homer Simpson være en oplagt kandidat, yes?


    2. Mens man savler og man så samtidig prøver at fange savlet ( med munden ) og så siger savl og det så kommer til at lyde som sjavl.


    3. At man generelt bare lider at et eller andet motorisk dysfunktionelt problem.
    Her ville Homer Simpson også være en oplagt kandidat, yes?

    Hej!


    Jeg har lige siddet og skrevet det samme F...... indlæg 2 gange ( citer ) men jeg bli'r smidt af hver gang jeg klikker 'lav indlæg'.
    Det s..... log in billede kommer frem istedet for, hvor der står at gæster ikke kan skrive og JO jeg har naturligvis logget ind.
    Er der en tidsfrist på eller hvad!? Altså bliver man auto-logget af efter x antal tid eller hvad?
    Belastende!!!


    Det her indlæg ku' jeg sgu godt lave, hvad sker der!!?




    Tag dog lige og styr dit handicap, det var sgu ik noget jeg skulle købe, jeg var bare nysgerrig efter at vide hvad det var noget men det er måske ikke tilladt!!
    Vi er jo ikke alle ligeså godt begavet som dig!


    HVIS IKKE MAN SPØRGER, SÅ FÅR MAN ALDRIG NOGET AT VIDE!


    FOR FUCKS SAKE!!


    :offtopic: = jst's indlæg!


    Tak for links til Cyclups :D

    Hey!


    Ja WD er vist nogen af de bedste men der er vist flere serier, kan man vist godt kalde det.
    Blue, green, black o.s.v.
    Er der nogen der ved om der er nogen af serierne der er bedre end andre eller er de alle lige gode?. :D

    Hej!


    Er der nogen der har set Bilka kataloget for denne uge. Hvad er det for en harddisk de har brugt øverst på side 11 som er lille nok til at ligge i en hånd?
    Er det en SSD.

    Hej!


    Jeg ku' godt tænke mig at spørge lidt til det med understøttelse af spil ( comment til ovenstående svar ).
    Jeg kan forstå at nye CPU'er er 64-bit og de lidt ældre er 32-bit.
    Jeg har så læst at gamle spil godt kan køre under 64-bit CPU'erne da de er bagudkompatible ( 32-bit ). Er det rigtigt?

    Hejsa!


    Jeg prøvede at skrive 'sol' i 'kør' og der kom den frem lige med det samme. Så de må da være der.
    Men hvis jeg søger efter det, så finder den ikke noget.
    Altså et eller andet tosset er der sgu????

    Hej!


    Jeg var inde i det du sagde og jeg kunne se at der var markeret med et flueben. Det skulle vel gerne betyde at de er der, eller hvad?
    Jeg har lige fået installeret noget men det er ikke den pakke der står inde i det der windows komponent ( minestryger, 7-kabale, pinball osv. ). Det er nogle andre småspil ( dam, spar m.m ), alle 'på internettet'.???

    Hejsa!


    Min mor har en bærbar med XP Home.
    7- kabalen er nu tilsyneladene forsvundet fra computeren, sammen med resten af de indbyggede spil. Hun siger at hun ikke har slettet det og jeg har prøvet at søge efter det men uden held.
    Noget bud???

    Hej!


    Jeg skriver på vegne af min mosters pc.
    Den er lige kommet tilbage fra en i familien som har geninstalleret et lovligt Windows, da det ikke virkede korrekt fordi at ham der havde solgt hende den, havde brugt en piratkopi.
    Nu har jeg så lige installeret Free AVG.
    Jeg får nu at vide fra programmet, at funktionen er forældet og når jeg går ind i Sikkerhedscenteret, så står der også her, at funktionen er forældet, altså virusfunktionen??.
    Hvad er der galt og hvordan kan noget der er i Windows være forældet?


    På forhånd tak for hjælpen.

    Hej!


    Alt USB grej kan da pilles fra, selvom pc'en er tændt.
    Selvfølgelig skal man jo ikke pille USB nøgle, ekstern harddisk osv. fra når man skriver til dem eller læser fra dem men det gi'r jo sig selv. :crazyeyes:

    Hej!


    Hmm, jeg kan se at det er til ATA 300, hvad med ATA 100?


    Så må bundkortet vel ikke være for gammelt, for det skal vel passe sammen teknisk på en eller anden måde.