Indlæg af Garrett

    Hey!


    Flotte billeder :D


    Kan nu alligevel ikke lade være med at blande mig i overskriftshalløjet. :pokey:


    Watersurface = vandoverflade
    Waterlevel = vandniveau/vandstand


    Hvis man spurgte en gamer hvilket surface han var nået til, ville han nok glo meget mærkeligt og sige: 'mener du ikke hvilket level'.

    Hej!


    Hmm.. Der er vist en lille komiker gemt i Helmer :clap: :T.


    Det er bare fordi, at IDE diske er ved at være lidt fysisk svære at få fat i synes jeg.
    Os måske for at tænke på lidt fremtidssikring.
    Jeg synes egentlig os, at de er for dyre i forhold til, at det er et produkt som er på vej væk men sådan er det jo, alt skal malkes til sidste dråbe. FIS! X(

    Følsomt udstyr vil jeg helst købe personligt og ikke over nettet, man ved sgu aldrig hvor mange gange lortet har været tabt på gulvet i sendingsperioden.

    Hej!


    Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen, der stadig har en IDE computer ( ældre og nyere ) men som bruger en SATA disk.
    Altså om hvilke muligheder der er for tilslutning, hvordan det virker ( godt eller dårligt ) osv.


    På forhånd tak for hjælpen :D

    Hej!


    Er der nogen der kan anbefale et gratis og pålideligt program der kan måle CPU temperaturen og som passer til de fleste CPU'er.
    Jeg har prøvet Core Temp men det virker ikke på min.
    Ifølge min bundkort manual og CPU-Z er min CPU en Intel ( Celeron ).


    På forhånd tak

    Hej!


    Er det en ældre harddisk?. Tiklyde er et dårligt tegn, så det kan måske være et headcrash og så dur den ikke mere. Jeg fik reddet næsten alle mine data hos IBAS, da min disk gik i stykker.

    Hej!


    Jeg havde også en HD der gik i stykker med læsefejl ( headcrash, tror jeg ).
    Jeg afleverede den hos IBAS og i deres analyserapport kunne jeg se, at ud af de ca 50.000 filer der var på disken, så var det kun omkring 28 der ikke kunne reddes.
    Regningen var på under 8.000.
    Så det var da lidt heldigt men SURT så derfor: BACKUP, BACKUP OG ATTTER BACKUP!!!

    Hej!


    Jeg tror ikke helt, at du ved hvad jeg mener.
    Hvis man går ind på sandberg.dk og søger på 'hard disk converter' så dukker der en beskrivelse frem. Jeg er interesseret i at høre fra nogle, der bruger dette produkt og om det er godt eller skidt?

    Hej!


    Jeg ville bare høre folks mening om den der IDE/SATA - SATA/IDE converter fra Sandberg.
    Er det godt eller skidt og er der en grænse for hvor gammel pc'en der skal bruge den må være?


    På forhånd tak for hjælpen :)