Hvor er 7-kabalen?

  • Hejsa!


    Min mor har en bærbar med XP Home.
    7- kabalen er nu tilsyneladene forsvundet fra computeren, sammen med resten af de indbyggede spil. Hun siger at hun ikke har slettet det og jeg har prøvet at søge efter det men uden held.
    Noget bud???

  • Gå ind i kontrolpanelet, og så ind under Tilføj Fjern programmer, og så ind under noget windows komponent... noget (kan ikke huske det 100% lang tid siden jeg sidst har set på xp)


    Og der et sted er der spil. Hvis de er markeret til at de er der, så prøv at fjerne dem, og så tilføje igen.


    Hvis der ikke er mærket af, så sæt et mærke og installer dem igen.

  • Hej!


    Jeg var inde i det du sagde og jeg kunne se at der var markeret med et flueben. Det skulle vel gerne betyde at de er der, eller hvad?
    Jeg har lige fået installeret noget men det er ikke den pakke der står inde i det der windows komponent ( minestryger, 7-kabale, pinball osv. ). Det er nogle andre småspil ( dam, spar m.m ), alle 'på internettet'.???

  • mit 7 kabale ligger bare under spil. hvis genvejen er forsvundet derfra, men stadig er vises som være installeret når du tjekker under kontrolpanel. så burde det jo ligge der et sted, HVIS det stadig ligger der burde kan du nemt kontrollerer det bare ved at køre kommandoen "sol" i dit kør vindue under "start", (sol er navnet på 7 kabales .exe fil)

  • Hejsa!


    Jeg prøvede at skrive 'sol' i 'kør' og der kom den frem lige med det samme. Så de må da være der.
    Men hvis jeg søger efter det, så finder den ikke noget.
    Altså et eller andet tosset er der sgu????