Indlæg af Proctie

    Hey Nicof. Har samlet en pc til 13.651 kr,-


    Intel Core i7 920.................................2.064 kr,-
    Asus P6T Deluxe OC Palm Edition.......2.394 kr,-
    XFX GeForce GTX 280.........................2.750 kr,-
    Samsung SpinPoint F1 1TB....................720 kr,-
    6GB Corsair XMS3 1333Mhz...............1.295 kr,-
    Antec Twelve Hundred.......................1.193 kr,-
    1000 Watt NorthQ.............................1.075 kr,-
    SCYTHE MUGEN 2..................................411 kr,-
    24" SyncMaster 2...............................1.749 kr,-


    ( Har ikke includeret dvd brænder, dem kan du finde på edbpriser.dk for 200-300 kr stk. )


    Håber du kan lide det ;)

    Yes mam ;) har ikke så meget forstand på lige det bundkort, men er ret sikker på det understytter en Core 2 Duo processor. Rat mig if im wrong.

    Hey, Jeg har lige læst på Asuses hjemmeside at den er Intel Core™2 Extreme / Core™2 Duo Ready. Så ja, du kan putte en E8500 i til cirka 1300 kr, eller noget kraftigere.
    Hvis altså det her er dit bundkort.
    http://www.asus.com/products.a…242&model=814&modelmenu=1


    Med hensyn til Overclocking, er jeg ikke lige den rette ;) sorry..


    Her er link til en E8500: ( du kan kigge lidt rundt på edbpriser.dk efter nogle andre core 2 duo's ) :D
    http://www.computersalg.dk/pro…=0&serie=&producent=Intel


    Her et link til en cpu køler, hvis du skal lege med overclocking.. Koster 240 kr.
    http://tn-hardware.dk/product.asp?product=81810&lang=dk


    Happy Overclocking.

    En Q6600 Er bedre end en Duo, det ved alle. Du kan se på Tomshardware osv. Den er mere stabil, hurtigere. Bedre FSB, den dropper ikke FPS, fordi der er 4 kerner = Stabilitet. Det er ligsom og køre en i en audi, og sige at den er bedre end en ferrari..

    Sådan folkens. så har jeg tilføjet et Sapphire RADEON HD 4870... Det er 300 kr dyre, men tilgengel får du en quadcore, bedre kabinet, hurtigere ram, osv...

    De har midre fejl. Og meget mere stabile.


    Men det er lidt dumt og købe en Core 2 Duo nu om dage, specielt hvis der ikke er forskel i prisen. Quad er testet som en del bedre, fordi den har 4 kerner. Man skal også se lidt på fremtiden. Det kan godt være du kun skal bruge det til WoW, men jeg siger bare at det er bedre og købe en quad-core. De er mere stabile, hurtigere, og til samme pris.

    Quote:
    Et 4870 er et rigtig godt kort, nvidia kort i samme klasse koster lidt mere. Det er et udemærket tilbud du har fundet der, kan ikke gøres meget billigere.



    * Jooo.. det kan det. Se mit indlæg ? den pc han har fundet er slet ikke pengene verd.
    - jo hvis man ikke har forstand på at samle en selv, så er den fin.

    Hey igen. Har samlet en pc hos getmore.dk Jeg kan samligne dem her.


    Getmore.dk


    Quad Core 2.66 Ghz (4 kerner) (Bedre)
    Sapphire RADEON HD 4870 (Samme)
    Asus P5Q Pro (Bedre)
    Seagate 500 GB Sata II (Bedre)
    4GB PC2-8500 Kingston (Bedre)
    Samsung WriteMaster 22X Duallayer (Bedre)
    Antec Sonata III ATX (Bedre)
    500 Watt (incl. i kabinet) (smag og behag..)


    Pris: 6.107 kr,- * Gratis fragt


    Topdata.dk


    Intel Dual Core 3.0 Ghz (2 kerner)
    RADEON HD 4870
    GIGABYTE ?? - Der står ikke hvad det er for et..
    Samsung 500 GB Sata II
    4GB PC2-6400 Kingston
    20X DUALLAYER DVDBRÆNDER
    TX Standart Kabinet
    750 Watt strømforsyning
    Pris: 5.799 kr,-


    Alt i alt er den fra getmore bedre. Den har bedre grafikkort, cpu, bundkort, harddisk, ram, dvdbrænder og et meget federe kabinet ;)


    Den eneste fordel ved Topdate.dk er, at den har en 750 Watt strømforsyning. Men det nytter jo ikke noget, når der ikke er plads på bundkortet til et ekstra grafikkort, så du kan få 100% Ydelse af de 750 Watt..


    Jeg kan sende dig på en email helt specifik hvad for nogle dele der er på Getmore, så kan vi tage den der fra.


    M.V.H Proctie :)

    Hey,. Den ser fin nok ud. Meeen, der er nogle minuser. Det er et ATI Grafikkort. De er ikke så gode. Jeg kan samle dig en pc på getmore.dk som er en del bedre for under 6000 kr,- Kan samle den, og så skrive dig delene. Det kommer også an på om du kan finde ud af og samle en pc, eller kenner en som kan. Så er det 100 gange bedre og købe dem hver for sig. For der får du Maximal ydelse og du kan selv "overvåge" dine hardwares. Altså hvis nu ramne er mega dårlige, kan du selv vælge nogle andre.