Indlæg af Dalingo

    Hvad med strømforsyningen? Jeg har selv købt ny for ikke så lang tid pga. strømmangel, før opgraderingen havde jeg lignende problemer med bla. at harddiskene var langsomme.


    Der er tale om et socket A system som mit og det udnytter jo ikke dual channel så godt som Intel og 64erne, det er ingen hemmelighed. Så det er jo begrænset hvor meget det hjælper på dit/vores systemer.

    Under installation af WMP 10 bliver der forklaret hvordan du afinstallerer det.. Jeg kan huske at der blev nævnt at den enest måde at gøre det på var ved at bruge restore funktionen..


    Er wmp den eneste medieafspiller der laver fejl?

    Halløj er der nogen der ved hvor man kan downloade filer/toner i forskellige HZ, jeg er ikke så meget inde i HIFI så bære over hvis det lyder fjollet. MEn jeg skal bruge dem til at teste mine højtalere, min far ville gerne se mine spille en 15 hz tone men jeg har ikke noget program til at lave den slags ting så hvor kan det hentes?

    Så optag det på kassette bånd:D


    jeg er godt og grundig kold over for APG som prøver at diktere en lovlig livsstil, de må da være godt blæst hvis de tror de kan ændre mig.. :drink:

    Er det rammen som holder kølehovedet fast på grafikkortet? For hvis det er det så tror jeg godt du kan lave noget hjemmefusk som faktisk ikke er dårligere end det du køber.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity


    Papst 12db er noget crap.. De siger godt nok ingenting, men til gengæld flytter de INTET luft!


    Så har de godt nok snydt dig:D

    Jeg har både 12 db og 19 db papst blæser og elsker dem begge.


    Jeg bruger den ene 12 db papst til at køle min 2 harddiske, dette job klare den perfekt uden at give en lyd fra sig.


    Den anden 12 db jeg ejer/har ejet sidder på min fars TT silent boost og køler en amd 1700xp @ 2.1ghz (1.7Vcore).


    19 db bruger jeg kun når siden er monteret på mit kabinet, den siger ik noget ved 5-7 volt. Men ved 12 volt synes jeg den overdøver resten af mit system.


    BTW, lækkert kabinet jeg har et magen til. og der er sådan set plads til masser af små 80 mm 12 db blæsere:D. Men hvis du ikke har et lydløst system så er 19 db det du burde gå efter.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen


    har du været i huset før da?


    Ja, jeg blev indviget der lige efter sommerferien. Det var vidst gymnasiet der havde lånt lokalerne, det er os ligemeget for jeg har aldrig været så stiv og kunne huske så mange grinern ting. Hvad med dig kommer du fra nakizaki?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hvad vrøvler du om ? ... Er da utroligt hvad man kan finde hvis man sørger på fx. "windows xp sp2 download" på Google...


    Enig, og alligevel ikke.. Hvis alle spurgte google istedet for tweak så ville jeg nok blive ledt ked.


    Du kan også hente den med windows update (i startmenuen), det krøver dog at du har windows installeret.

    Du kan også højre klikke på start knappen og trykke på open/åben, nu kan du se dem som mapper istedet for menuer.


    Når du har fundet mappen du vil have genvejene i så smider du dem der over i og voila.

    Køb en TT silent boost! Der er ingen tvivl der, min far har sel sådan en som er ekstremt effektiv som standard (der er tale om temps magen til bentzins).


    For ikke så længe siden gav jeg ham en 80mm papst 12 db blæser som han satte på og den køler stadig godt og er l-y-d-l-ø-s..

    Peøv at kig efter 3d home architecht, der er en trial de første 15 dage (det skulle dække dine behov). Det er ret lækkert med masser af detaljer.
    du kunne også tegne dit værelse op på et papir og klippe møblerne ud fra et andet papir og så kan du ellers kombinere og få et godt indtryk af pladsen og udseendet..


    held og lykke.