Indlæg af highjumper

    Hey min computer (msi megabook l370) gik i stykker i skolen, så har jeg formateret den til windows xp, og nu står jeg og mangler drivers til den, inden tirsdag i næste uge (d. 5/5), da vi har eksamen.


    Jeg mangler lan, trådløs og grafikkort drivers. er ikke sikker med bundkort, men ellers skal jeg nok lige skrive det senere.


    Mvh. Daniel

    Ja det er muligt, men nu er sådan jeg har haft formateret til widnows xp, og kunne ikke få det til at virke så formaterede jeg oven i og lagde vista ind så jeg har begge nu, og derfor har jeg alle disse problemer. og derefter har jeg downloaded wow.
    (hvis ikke dette er tilladt så bare slet det her).
    Jeg har henetet den fra (http://www.wow-europe.com/en/downloads/client/) så tror addons mappen mangler.

    Hey håber i kan hjælpe.
    Jeg har instaleret wow, og jeg mangler addons mappen, jeg ved ikke hvorfor? er der nogle der har en ide er i da mere en velkomne til at svare.

    Hey jeg kan sagtens finde drivers til mit grafik kort, men den jeg har nu (og kun kan finde) viser jeg har 512 mb ram, men jeg ved at den kun har 256 så ville høre efter om der er en/nogle herinde der gider hjælpe mig med at finde en driver (win xp pro/ he) :D :9xo (ved ikke om den høre ind under software eller hardware).
    http://h10025.www1.hp.com/ewfr…k&lang=en&product=3710785 det er linket til den computer jeg har så ahr i måske lidt mere at gå efter :D

    hey jeg har instaleret alle drivers nu undtaget min lydkort driver. jeg ved den bruger realtek high difination audio :D

    det eneste jeg skal bruge er lan forbindelse (så jeg kan komme på internettet) hvilket er ret svært at finde til en hp med win xp pro, som de ikke bliver lavet med mere. ;(

    hey det er en hp pavilion a6421.sc som i nok ikke ved har jeg ikke standart kabinet, så kunne ikke se nummeret, og min far er lidt dum, så han kunne ikke finde ud af at finde den på mit gamle kabinet.


    Inhold: (cpu) Athlon 64 X2 (B) 4400+ 2.3 GHz (65W), 2000 MT/s (mega transfers/second), Socket AM2
    (grafik) Radeon HD3450, 256 MB DDR memory
    (bundkort) Manufacturer: ECS
    Motherboard Name: MCP61PM-HM
    HP/Compaq motherboard name: Nettle3-GL8E


    skriv hvis der er mere i vil vide så skal jeg nok finde det til jer :p

    Hey min comp hedder Hp pavilion a6421.sc er der en herinde der gider sende et link til en hjemmeside, hvor jeg kan downloade en driver til mit bundkort (lan, lyd osv.) det er widnows xp jeg kører med. :) :9xo

    Nej det har jeg ikke, jeg har aldrig rigtig prøvet at pille ved vores router, eller modem efter som det hele er sat til min fars computer :D så ehh svaret er nej desværre, men det er da en mulighed.

    ja det er helt korrekt, jeg har prøvet at geninstalere steam, men har hørt at min internets udgiver muligvis blokere dedicated server. Er det en mulighed?

    hey jeg har prøvet nærmest alt til min dedicated server unblocket den og det hele, men consolen bliver ved med at sige (couldn't exec listip.cfg/ couldn't exec banned.cfg) har prøvet at finde ud hvordan man skal fikse det (på egen hånd) men kan jeg ikk så vil gerne have lidt hjælp :P

    hey jeg har fået noget der hedder tvtv... det skulle gøre sådan at jeg kan se tv på min computer... jeg har instaleret det og sat antennen til..men jeg kan bare ikke få det til at vise film, hver gang jeg søger efter en film viser den at der ikke er nogen... :S bare skriv hvis der er noget jeg ikke har formuleret godt nok... :D

    Heey jeg lånte et sata kabel af en kammerat da vi prøvede at sætte den i igen viser den hans dvd-drev i denne computer men når han sætter cd'en i skubber den, den bar ud... er der nogen der har en idé om hvorfor? :(

    jeg har downloaded amx mode så det er bare det med at få det til at virke rigtig... har lige sat hele dagen igår og set guides så jeg ved hvor min fejl er jeg ikke instaleret amx mode i cs mappen... :P