Indlæg af highjumper

    Hej.


    Min far og jeg har begge købt "Vietcong 2" med licenskode og cd, og når vi prøver at at spille multiplayer (at lave en bane) stopper spillet bare med at svarer, dettte gælder for begge pc's, og vi har begge to slået firewall fra, så det er ikke vores firewall der gør problemet.


    PS: vi kører begge 2 med "Windows Vista Home Premium 32 bit"

    Så vidt som jeg kan søge mig frem til skulle den gerne hedde et eller andet i den her stil: Intel GMA 4500M Dynamic Video Memory Technology 5.0.


    Håber det er en hjælp, har nemlig prøvet at finde en driver på intels hjemmeside, men kan ikke rigtig finde 1 som passer.

    Hvordan kan det være at min side makkers grafikkort hele tiden skriver at driveren er blokeret pga. manglende kompatitet, så han kører med den intergrerede grafikkort, og det er en emachines e525. og den kører med vista, hans antivirus program er bullguard.

    Hey, min far og jeg har et problem, hans gamle comp stod af, vi ved ikke hvad, så vi har sat hans harrdiske over i min comp, og de kører optimalt, men han har mistet hans outlook kode og brugernavn, så han kan ikke logge på, og så var det han oprettede sig på TDC mail, og nu mangler han bare hele hans gamle kartotek, og vi vil gerne vide om det er muligt at finde den i en fil, eller lignende. :)


    Håber i kan hjælpe os her.


    Mvh. Daniel Bech

    Hey jeg her den anden dag stoppede mit Windows Live Messenger med at virke, og den skriver at det er den her fejlkode: fejlkode 8e5e0158, har dog selv fundet fram til at, at jeg skal gøre følgende: C:\Documents and Settings\UserName\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts... og slette alle filer, men vil gerne have vejen på dansk (vista), hvis i ved noget andet som kan give dette problem så skriv. :) (har tjekket dato og klokkeslet, og de passer har også registreret windows med en gyldig nøgle).

    Hey, som sagt mit vt virker ikke, men min far computer står oven på, vi køre med samme router, men han kan sagtens komme på ventrillo, men jeg kan stadig ikke, jeg kører med antivirus avast version 4.08 og min far kører med samme antivirus program, og vi har forward åbnet routeren, kan det have noget at gøre med selve min pc?

    Nu er jeg ikke den store crack bruger, men har da før prøvet det, og nogle af de gange jeg har prøvet, er der generelt flere filer at erstatte, for så vidt som jeg har lært, kan en crack ikke fungere som bare en exe fil, men der skal nogle andre fil typer med, som gør at det bliver en crack, som da jeg hentede en crack til peggle deluxe, der var der også en tnt fil med, som var vigtig, for uden den virkede cracken ikke. så siger bare at det måske er den forkerte crack du har anskaffet dig. ;)

    En af mine kammerater havde det samme problem, da han hele tiden skulle formatere pga. blue screen, vi fandt så hurtigt ud af at det var ikke hans harddisk, men det var faktisk hans ene ram block som var i stykker, og forvirrede den anden ram block, så computeren blev lidt fucked, og efter vi fjernede den ene ram block, gik formateringen helt uden problemer.


    Men jeg lover ikke at det er det samme problem her i denne situation. :9xo
    Du kan da altid prøve at tage den ene ramblock ud, nu ved jeg selvfølgelig ikke om du køre med mere end 1 ram block, og eller om det er en bærbar.

    Hey jeg vil nok sige det samme jacobask. Prøv med en ekstern mikrofon, jeg havde engang en rimelig dyr headset med forlænger kabel, men lige pludselig stoppede den med at virke, og jeg var ude i butikken, hvor jeg havde købt den, og de sagde det var mit lydkort, men jeg fandt hurtig ud af det var forlængeren, der var i stykker, og jeg prøvede med et billigt headset, og det virkede...


    min pointe er, prøv med at nyt headset. :)
    Held & lykke herfra!

    Hej jeg kan ikke logge på vt selvom jeg bruger den rigtige version, men min fars computer kan sagtens og jeg har husket at tillade det gennem firewall...


    Hvis i har en ide er i velkomne til at svare :cheers:

    Jamen, det hjælper ikke når jeg slår firewall fra, men i går var jeg inde på serveren lige pludselig, så skulle jeg lige ændre navn, og så ville den ikke logge ind igen. :ohmy:

    Hey når jeg prøver at logge ind på en VT server (med rigtigt info) så kommer den ikke længere end til ?MSG: synchronizing...


    Hvad kan der være i vejen?

    Jeg sad i skolen og min lærer var på vej så skulle lige skynde mig lidt hehe min fejl. men jeg kunne også kun finde dem til vista.
    men tak.

    inde på hjemmesiden kan jeg ikke finde en driver til mit grafik kort (nvidia geforce 6100 go).