Indlæg af kerovan

    Jo subben er af en ordentlig størrelse, men når først den står under bordet, så ligger man ikke mærke til den, og så fungere den også som en god fodskammel :)


    Tror nok det er en 10" der sidder i den

    Har også selv Logitech Z-2300 og der får du sku smæk for skillingen, har selv haft den i omkring 5 år nu, og de spiller stadigvæk super lækkert.
    Og så kan de spille utroligt højt uden at forvrænge lyden, og subben sparker godt for sig.


    Så dem vil jeg klart anbefale

    Tja, unanset om det crasher eller hvad det gør, så køber jeg ihvertfald de 2x2gb blokke, og ser ad. hvis ikke det virker, så kan jeg jo bare pille de 2x1 blokke ud, og så nøjes med 4gb, men nu ser jeg ihvertfald ad hvad der virker :D

    hejsa.


    Jeg står og skal have et par ram stænger mere til min komp når windows 7 udkommer her snart.


    Pt. har jeg 2x1gb af dette sæt --> http://www.valueram.com/datasheets/KHX6400D2LLK2_2G.pdf


    Jeg har så fundet dette sæt på 2x2gb får at få den op på 6gb
    http://www.valueram.com/datasheets/KHX6400D2K2_4G.pdf


    Nogen der ved om de 2 sæt vil fungere sammen ?
    De har samme timings som er 5-5-5-15 1.8v


    Så vidt min viden om ram, så ville det da ikke skabe nogle problemer.

    Sad lige og målte lidt, og tror bare jeg snupper en 20"ws fra enten Dell eller Samsung. der er kun 4cm til forskel i bredden fra en 22"-20" så det skulle gå :crazyeyes:
    Men det blir nok en Dell da der sidder S-Ips panel i, hvor man med Samsung ikke er helt sikker hvad man får.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk


    Den er ganske rigtigt annonceret flere steder, men ingen har den på lager, sådan har det været et stykke tid, datoen bliver hele tiden skubbet fremad.




    http://www.prcdata.dk/produkt/…r-226-cw/71166135/ref/62/


    De skriver de har den på lager men den står til at have et A panel
    TFT-teknologi - A-Si


    Men igen, de Dell skærme ser sku også nice ud, dejligt simpelt design, og gode paneler, og så har de en 20"ws til 3083kr og 22"ws til 3300kr, så¨kunne godt være man skulle tage sig en Dell skærm

    Havde tænk mig noget i stil af max 3000,-
    men hvis Dell's skærme er pengene værd, så kan den godt koste lidt mere. nogen der kan huske hvad det er for nogle paneler Dell bruger ?

    Hejsa


    Jeg skal til at have mig en 22" widescreen til puteren, den skal mest bruges til spil/surf
    sidder pt. på en viewsonic VX912 19" 4:3. men ville godt skifte til en WS. Har kigget lidt på Viewsonics nye skærme, men jeg har ikke brug for alt det ekstra, som ipod dockingstation, og højtalere i skærmen.
    Har så også kigget på Samsungs 226BW som jo er en super nice skærm, både udseende og ydelsen.
    men der har så været en masse bøvl med hvad for et panel man nu får i sin skærm og bla bla.
    Men så fik jeg kigget på Asus's nye skærme, og de ser jo rigtig flotte ud, men jeg aner intet om hvordan de performer, de ser jo gode ud på papiret, men det fortæller jo intet om praksis, nogen herinde der har nogen erfaringer med disse skærme ? og evt. tests/reviews
    eller kan anbefale en helt anden skærm ?

    Hejsa, nogen der ved om man kan få en kabinetside med vindue til Antec P182 kabinet, ville helst undgå at skulle skære, da jeg skal købe det som nyt :)

    Eller tag en Thermaltake Toughpower 750W/850W den kan ihvertfald trække det, jeg skal selv til at skifte system, og mit valg er faldet på den, har også kigget på en silverstone ST75ZF, er magen til thermaltakes, eneste forskel er at silverstone ikke er modulær :(

    Hejsa.


    Jeg går og prøver at finde ud af hvad det er for en melodi der bliver spillet i reklamen fra Rådet for større færdselssikkerhed,
    Det er den reklame hvor man ser en kvinde/mand køre i en bil, som kører ind i en cyklist, man ser den først baglæns, og bagefter ser man den normalt.
    Kan ikk finde ud af hvad det er for en sang,
    Håber der er nogle der kan hjælpe.


    --Kerovan

    Valget faldt så på Powershot A700, dejligt kamera må jeg sige, tager rigtig flotte billeder,
    Har dog lige et spørgsmål, de batterier der følger med er et par 1.5v 2300ma. Alkaline, jeg skal have købt mig et par Ni-MH batterier, kan jeg godt købe et par 1.2v 2500ma uden det skaber problemer ?


    --Kerovan

    Hejsa, Jeg skal til at invisterer i et digital kamera, og jeg vil max give omkring de 2k. jeg har kig på et Canon PowerShot 540
    Har fået af vide at jeg skal gå efter mindst 4x optisk zoom, og så skal kameraet helst være indrettet sådan at man ikk skal tage batterierne ud for at lade dem op, men sådan at man bare smider en ledning i kameraet.
    Det har PowerShot 540 så desværre ikk,
    Har også kigget på et Olympus
    Jeg er ny på kamera market, så jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal kigge efter, ud over hvad jeg høre rundt omkring, sådan noget med 4x optisk zoom, og 4-6M pixels, og så skal der helst være en rimelig LCD skærm også, helst 2.5tomme.


    Håber der er nogen derude der kan give mig lidt hints.


    Tak


    --Morten