Indlæg af kerovan

    Blir helt arrig over at se når ens pakker blir behandlet sådan. Har heldigvis aldrig selv oplevet så grelt. Bare fordi de ikke kan finde ud af at behandle pakkerne ordentlig så skal sådan et stykke lækkert hardware gå spildt!



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Quote

    Tror I virkeligt at de har tænkt så meget over det, at de har plantet det i kildekoden for lede folk på vildspor? Det må emmervæk være de færeste seere af serien der kigger i kildekoder til dagligt :huh:


    Linket fejler forresten også nu..


    Nu kræver det jo også kun at der er 'en enkel der opdager det som i dette tilfælde og så er fanden løs. Det er ihvertfald en effektiv måde at lede folk på vildspor hvis det er en bevidst handling.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Quote

    Ja ok, jeg ved hverken hvad Cydia er og min er ikke jailbreaket, som jeg heller ikke helt ved hvad er, så jeg henter det, bare for at være med på moden.


    Ved du om det kan hentes direkte fra mobilen eller skal den tilsluttes computeren?


    du kan både hente den direkte på mobilen og du kan også vælge at gøre det igennem iTunes. Frit valg :-)



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Når du er på kontanthjælp skal du uanset årsag ringe hver evig eneste dag du er syg. Du kan ikke ringe og sige du er syg fra idag og til og med torsdag. Hver dag desværre ellers kan de trække dig i ydelse. Og at du ikke 'gider' ringe hver dag holder bare ikke, sådan er reglerne desværre bare når man får ydelser fra det offentlige. Ellers kan du alternativt langtids sygemelde dig, det gjorde jeg selv engang også fordi jeg fik nok af deres ævl og bævl. Så høre man ikke fra dem i et godt stykke tid.



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Quote

    jeg kom sq lige til at købe en SSD derinde :D hehe


    10% er ikk meget men det da fint nok...


    Tjae jeg købte mig da også lige en Samsung 830 128gb. :-)



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Quote

    men kerovan hvis du ender med 660ti eller 7950 så for guds skyld opgrader din cpu snarest muligt! du er nød til at komme over til quadcore hvis du vil have fuld udbytte af sådan et 660ti eller 7950.


    har en q8400 så der er jeg dækket ind :-)



    Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

    Nu skriver du godt nok maks 2500.
    Men det måske en ide at kigge lidt på de nye 660 ti.
    Nogle fåes for lidt under 2500.



    Christian.


    Ja det var jo meget godt timet :) Jeg kiggede nemlig på et Asus 660Ti DCII og det ligger pt omkring 2700. Og det skal nok falde et par hundrede indtil jeg køber et :) og det må jo være en ok opgradering fra et 5850 DCII

    Hejsa gutter.
    Jeg syntes jeg trænger til et nyt grafikkort. Mit nuværende er et Asus 5850 DirectCU
    Om mit nye kort skal være nvidia eller ati er som sådan underordnet. Jeg har haft begge mærker flere gange og har altid været tilfreds med dem.


    Dog holder jeg mig altid til Asus da deres produkter aldrig har svigtet mig hverken MB eller GPU men kunne nok godt overtages til en anden producent.


    Jeg spiller meget D3 og 1st person shooters hvis det har nogen betydning :-)


    Hvad kan i anbefale af kort gutter ?


    Ps. Skal have mig en 24" skærm snart også, så kortet skal kunne køre godt i en opløsning til en 24"



    Sent from my iPad using Tapatalk

    Har et Sony a300 til salg med lidt tilbehør.
    Kameraet har kun taget 5-800 billeder og fremstår derfor næsten som nyt.
    Der er ingen fejl og mangler eller ridser, hverken på kameraet eller på optikkerne


    Der medfølger følgene til kameraet.:
    * Sony a300
    * Sony 18-70mm 3.5-5.6 Sony orginal optik
    * Tamron 70-300mm 4-5.6 1:1 Macro
    * Crumpler skuldertaske
    * 128mb + 4gb CF Card
    * Lader + kabler.


    Jeg ligger desværre ikke inde med kassen til kameraet, kvitteringen leder jeg stadig efter.
    Men kameraet er købt omkring maj/juni 2009.


    HBO: 3000,-
    Sælges samlet!

    Har ovennævnte nas server til salg.


    Sælges på grund af opgradering, den fejler ikke noget som helst,


    Der sidder en 200gb Maxtor disk i den, som muligvis virker.. den driller lidt.


    Men den følger med i prisen, så hvis du kan få den til at virke så har du fået dig en lille disk med også :D


    Sælges for 350,-


    Befinder sig i Lynge 3540 (Nordsjælland)


    Ligger også på DBA --> Qnap TS-101


    ER SOLGT!

    Hejsa.


    Jeg købte for nogle uger siden en WD Elements 2TB hos DustinHome.dk


    Hurtig levering som altid.. kom dagen efter :clap:


    Pakkede den ud, satte usb stikket i maskinen og strømmen til via den medfølgende adapter


    Harddisken begynder derefter at spinne op, og køre helt fint. Vælger så at kopierer alle min film over på den. (ca 245gb.)
    Men så stopper alt det positive så også, da den skulle være færdig med kopieringen så kan jeg høre harddisken laver en buzzing lyd som den blir ved med.
    Jeg kan stadig se harddisken inde under 'denne computer' og også under 'diskhåndtering' men jeg kan ikke tilgå filerne på den.


    Tager derefter strømmen fra den og starter den op igen, hvorefter den laver samme lyd, men denne gang dukker den hverken op under 'denne computer' og 'diskhåndtering' ej heller under 'enhedshåndtering'


    Tager endnu engang strømmen fra den og starter op igen. Men denne gang laver den ikke buzz lyde, men derimod kan jeg høre at den spinner op, laver derefter et par klik lyde, og spinner ned igen..


    Jeg gir op. Jeg laver derefter en RMA sag hos dustinhome, som også bytter den.
    En uge senere dukker min nye WD Elements så op. og jeg prøver endnu engang.
    Pak ud -> Sæt den til -> Kopier filer -> Og hvad sker der... nøjagtig det samme som sidst.


    Nu tænker jeg så, kan jeg virkelig være så uheldig at jeg får 2 defekte diske, eller gør jeg et eller andet galt.. Jeg mener, der er jo grænser for hvad jeg kan gøre galt i processen, og har trods alt rodet med computer i godt og vel 20 år, og har også andre eksterne harddiske som køre helt fint.


    Er der nogen herinde der har nogen forklaring eller kender nogen som kender nogen som har oplevet noget lignende ? :crazyeyes:


    For jeg er sku forvirret!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz


    ok personligt vil jeg ikke se på en skærm over 8 ms da feks counter strike det kører rigtig skidt.


    Counter Strike.... *host host* spiller man overhoved stadig det gamle spil ? :boxing:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz


    men er denne skærm hurtig nok til og opdatere til alle nye spil ?? det er "kun" en 8 ms ?? Spørger fordi jeg ikke ved hvor meget det har og sige i FPS spil.


    For at sige det kort!


    Ikke en skid! :)


    Forstår seriøst ikke de folk der sidder og piver over at deres skærm er 4 - 8 ms..


    Om det er 2, 4, eller 8 kommer sku ud på det samme, jeg spiller på en Dell 2209WA som er med IPS panel, den viser farver som en drøm, og den er super lækker at spille på.


    Aner ikke engang hvor mange MS den er på, og er egentlig også rimelig ligeglad.
    Har set på 3 skærme med hhv 2, 4, og 8 ms, og kunne ikke se nogen som helst forskel på dem.


    Så længe du holder dig under 16ms, så kan du sku egentlig vælge rimelig frit mellem de forskellige skærme på markedet.


    Find en skærm som tiltaler dig og ser lækker ud, designmæssigt, og så læs lidt om den på nettet.


    Personligt kan jeg anbefale en magen til min Dell 2209WA, selvom den godt nok kun er 22" :9xo

    Havde selv en Razer Lachesis som desværre afgik ved døde, mærkelig mus, lå godt i hånden men alligevel en smule for let.


    Har lige købt Logitech G500, det er fandme en lækker mus, den køre totalt smooth på min steelseries måtte.


    Vægten kan ændres med de vægtlodder der følger med, den ligger godt i hånden, har en fornuftig form og knapper er placeret som de skal.


    Og hvis du bestiller den på Elmutantens hjemmeside og henter den selv, så koster den dig altså kun 365,- mod de 529,- i butikken.


    En rigtig fornuftig pris for så lækker en mus. Kan klart anbefales!

    Det kan sagtens lade sig gøre jo, om det er optimalt... nok næppe..


    Jeg gjorde det faktisk for en lille måned siden, da mit Asus P5N32-E Sli røg sig en tur, købte mig et nyt Asus P5Q Deluxe som jo er P45 chipsæt.


    Startede windows 7 op igen, og så gik den ellers igang med at installere/ændre drivers til det ene og andet, og da den var færdig så kørte spanden igen, og spillede på den i nogle dage uden nogle problemer, skørt nok..


    Valgte dog at reinstalle windows alligevel fordi den af andre årsager trængte til en clean install.


    Men det virkede fra Nforce 680i til P45 chipsæt, sjovt nok, men i længden nok ikke det mest optimale :D

    Vil da lige minde folk om at RazerZone holder en lækker konkurence med nogle fede premier, så hvis ikke i allerede har set det så kig på det :)


    Razer Konkurence


    premier for 500$ lyder da ikke dårligt :)






    Link redigeret
    /Burger

    Hejsa.


    Jeg har sku fået mig et super irreterende problem med min computer.


    Den er begyndt at fryse efter kort tids brug.
    Den består af:


    Bundkort: Asus P5N32-E Sli Socket 775
    CPU: Intel E6600 C2D
    RAM: Kingston 2gb.
    GPU: Asus Ati 5850 DirectCU
    HDD: WD Raptor 74,4gb
    OS: Win 7 Ultimate 64bit
    PSU: Corsair HX650
    Problemet består i at den for et par dage siden begyndte at lave random freezes, men fælles for dem var at de gjorde det efter max 5 minutters brug af komputeren.
    Den gør det heller ikke kun i windows, den gør det også i dos, for jeg har nemlig købt mig nogle nye ram, kingston 4gb kit, og troede derfor at det var rammene den var gal med, så lavede en memtest på både de nye og de gamle ram.
    Men efter 40mins memtest så frøs den igen, så langt så godt, så er det i det mindste ikke en windows fejl, men nok nærmere en hardware fejl, men hvilken ?


    Jeg har også haft alle mine harddiske taget fra, men uden held, har også skiftet tilbage til mine gamle ram, virker heller ikke.


    Så tænkte jeg at det måske var noget temperatur, men nej, alle temps er fuldstændig normale.


    Så skete der noget sjovt, for mens jeg havde den ene hdd pillet fra gik den kold igen, men denne gang med en windows stop error, som hed BUGCODE_USB_DRIVER


    Fint tænkte jeg, så ligger problemet måske enten i usb driveren eller en usb enhed.


    Pillede mine usb enheder fra og startede op igen. og lod den står på windows login screen, men ak igen, den frøs stadig.


    Nu er gode råd dyre, og jeg kan sku ikke lige komme på hvad der så skulle være galt ANDET end det måske nok er bundkortet der er ved at være færdigt...


    Nogen af jer gutter herinde der har oplevet noget af det samme, eller har en ide om hvad Fan... der kan være galt med min spand.. :)

    Ellers tag et kig på de nye Pro87+ og MOD87+ fra enermax, de ser rigtig lovende ud
    PSU


    Lidt dyre, men ifølge de forskellige reviews omkring, så er de alle pengende værd