logon screen bat fil?

  • hejsa Aerial...
    he he nu har jeg et lille problem med en bat fil, jeg vil gerne lave en bat fil som går ind og overskriver denne fil: c:\windows\system32\logonui.exe med denne fil:c:\logonui.exe så bat filen ser sådan her ud: attrib -h -s -r c:\windows\system32\logonui.exe
    copy c:\logonui.exe c:\windows\system32\


    men det virker ikke, hvad kan der være galt? :D tak

  • Quote

    Originally posted by learner
    hejsa Aerial...
    he he nu har jeg et lille problem med en bat fil, jeg vil gerne lave en bat fil som går ind og overskriver denne fil: c:\windows\system32\logonui.exe med denne fil:c:\logonui.exe så bat filen ser sådan her ud: attrib -h -s -r c:\windows\system32\logonui.exe
    copy c:\logonui.exe c:\windows\system32\


    men det virker ikke, hvad kan der være galt? :D tak


    hent et program der gør det for dig :)

  • Quote

    Originally posted by learner
    hejsa Aerial...
    he he nu har jeg et lille problem med en bat fil, jeg vil gerne lave en bat fil som går ind og overskriver denne fil: c:\windows\system32\logonui.exe med denne fil:c:\logonui.exe så bat filen ser sådan her ud: attrib -h -s -r c:\windows\system32\logonui.exe
    copy c:\logonui.exe c:\windows\system32\


    men det virker ikke, hvad kan der være galt? :D tak


    Sorry den lange svartid - tømmermænd :rolleyes:


    Nå men jeg har lavet et lille eksempel her hvor jeg har en batfil under Program files som skal overskrives (offer). Derfor starter jeg med at fjerne de attributter den måtte have. Jeg har så lavet en uskyldigfil.bat som jeg renamer til offer senere (så man ikke fatter mistanke) og derefter copy'er jeg den og overskriver offer.bat. Til slut går den lige tilbage og sletter sig selv.


    Egentlig burde du bare kunne rette den lidt til, så den passer til det du skulle bruge - håber det kunne hjælpe ? ;)



    @echo off
    cd c:\Program Files
    attrib -h -s -r offer.bat
    cd ..
    rename uskyldigfil.bat offer.bat
    copy c:\offer.bat c:\"Program Files"\offer.bat
    cd ..
    del offer.bat