Indlæg af Malibux

    Mange takker for svarene.. jeg prøver lige at se om jeg kan få hul igennem til den med nogle af de programmer i foreslår


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    hehe doh... er vist hvad der sker når man er lige lidt for hurtig :O


    Malibu, kan du se disken i enhedshåndteringen?


    Jep der kan jeg godt se den

    Hvordan formatere man en harddisk som man ikke kan se under stifinder(denne computer) eller under Computeradministration --> Computeradministration --> Lager --> Diskhåndtering.


    Jeg ved den er der for kan finde den med forskellige programmer til at genskabe tabt data med men kan ikke få genskabt noget data så derfor har nu besluttet at jeg formatere den så windows igen kan finde den..


    Kører win xp på min computer hvis det er til nogen hjælp..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Holland spillede virkeligt grimt. En støvle i brystkassen er bare ikke okay.


    Men det var godt at Spanien vandt :D
    VIVA ESPAÑA!


    Spanien lavede nu også nogle grimme ting der ikke var helt fair play

    Quote

    Oprindeligt indlæg af peterpc


    Syntes nærmere det er holland der fik den ødelagt med deres brutale spil. Syntes ikke det var fair play fra deres side hele tiden :rolleyes:


    +1.. dommeren var nødt til at skride ind eller ville det blive mere MMA end fodbold

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SSDfreak


    Virker useriøst,der ikke meldes ud fra ledelsen, hvad problemet har været. Det har hos mig været nede det meste af dagen


    Det har kun været nede et par timer hos mig... men der kommer nok en melding fra dem senere? :)

    Hvis Holland får deres midtbane til at holde lidt mere på bolden, og spille bolden fremad istedet for bare at spille først gangs afleveringer tilbage i banen, som de gjord mod Uruguay, så tror jeg på at Holland vinder kampen, men hvis Spanien før overtaget på midtbanen, så fejer de Holland af banen.. men håber på en flot målrig kamp :cheers:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Ebo


    Det er klart at du ikke kan se den i xp, da win7 allokerer anderledes end xp selvom begge bygger på NTFS kernen.


    Mvh
    Sam


    er ikke helt sikker på hvad du mener?
    altså førhen har jeg jo kunne bruge den som extern HDD på begge computere også røg partionen på den så sti finder ikke kunne finde den på begge mine computere, men jeg kunne se den under: Kontrol Panel, Administration, Computer håndtering, Local Disk Håndtering, når jeg brugte windows 7, men partionen er jo stadig forsvundet og kan ikke få den tilbage, og HDD'en er ny sat i min stationære computer som bruger XP..


    Jeg vil gerne formatere den men ved ikke hvordan man gør det når man ikke kan "se" den?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Du skrev at du overvejede at formatere den. Du nævnte at du ikke kunne se harddisken - jeg viste såmænd bare tråden som har et lign. problem, hvilket vi har prøvet at afhjælpe ved hjælp af Windows' Disk Håndtering - stedét at gå hen hvis en harddisk ikke dukker op i stifinder af sig selv, af en eller anden grund. :cheers:


    Kan desværre ikke finde den under Kontrol Panel, Administration, Computer håndtering, Local Disk Håndtering når jeg bruger windows xp.. kan jeg kun i Windows 7.. og har windows xp på den stationære