Indlæg af Malibux

    Har en varmepatron som er lavet til 380v altså så der er 3 faser, 0 0g Jord, men den trækker under 2300w så ville høre om jeg ikke bare kan brokoble de 3 faser på den og så bruge den på 220v?
    Så er der jo en spændingsforskel mellem hver fase og nul på 220v, er dette ikke korrekt?


    Håber nogle kan hjælpe mig =)

    hehe ssdfreak synes du ikke du skulle slappe af? i dit første indlæg var der squ ikke meget fejl søgning i..


    og hvis du ikke kan tage der bliver lavet sjov med dig, skulle du nok lade være med at lave sjov med andre


    men nok om det..
    tilbage til topic:


    et spørgsmål har du prøvet at genstarte din pc? det skal min nogle gange inden den gider snakke med routeren.. (specielt hvis den har været tændt i mange dage)


    måske du skal genstarte routeren hvis du kan det? kan også hjælpe mig nogle gange..

    jeg takker indtil videre for vejledning.. har nu anskaffet mig coreavc som du ofreslår puma.. men har læst det her et sted på nettet:


    "CoreAVC på Win7
    Som nogle måske ved så vil MS (Microsoft) meget gerne ha' man bruger deres lorte codec's i Win7... men jeg elsker CoreAVC... men det er ikke bare at install'e CoreAVC i Win7... nej MS's Codecs er der stadigvæk...


    Nu er det HD Filmne jeg mest bruger CoreAVC til...
    så derfor:
    *find filen "msmpeg2vdec.dll"
    *omdøb den til fx. msmpeg2vdec.dlx
    (Husk at ændre admin instilligerne på filen, i egenskaber , ellers kan du ikke ændre navnet )


    *Herefter burde CoreAVC selv vise sit ansigt.. ellers skal du lige ind og rode med Cofig'en...


    Håber der er nogen der kan bruge det til noget"


    er det noget du har gjort eller?


    kan man nogen steder se hvilket codecs den bruger til at afspille med?


    den store test kommer imorgen hvor der skal ses film så vender jeg tilbage om det har virket :)

    består af følgende:


    Lian Li kabinet, PC-V800B (Sort, 100% alu)
    Lian Li kortlæser, CR33B 50-in-1 (Sort, 100% alu)
    Thermalright SE128 passiv køler (Monteret med 120mm papst blæser)
    Corsair 450w strømforsyning
    4 GB Kingston HyperX DDR2-667
    Western Digital 320 GB SATA2 Green Power disk
    Asus P5W DH Deluxe bundkort
    ASUS Nvidia 7600GS PCIe m/512 MB ram og passiv køling (HD-ready)
    Pinnacle PCTV Dual DVB-T Pro tuner, PCI
    Intel Quad-Core Q6600 (2,4 Ghz)
    Samsung DVD-ROM, SH-D163C (SATA)
    RuWido L-R15 mini-tastatur m/indbygget trackball/mus


    Testet med Mythbuntu, W7 Ultimate, Vista Ultimate og XP MCE. Tuneren fungerer ikke med W7 og kun delvist med Mythbuntu. Bortset fra dette, så kører det som en drøm.


    Systemet er cirka to et halvt år gammelt, bortset fra harddisk og DVD-ROM drev, der er skiftet inden for det sidste halve år.



    [Blocked Image: http://img192.imageshack.us/img192/7254/dsc00099l.jpg]
    [Blocked Image: http://img213.imageshack.us/img213/2826/dsc00100jw.jpg]


    Hvad er sådan en her værd?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RTM


    Hvis jeg husker ret, så er der en seperat side i installationen der spørger om du vil aktivere H.264 og VC-1 accelleration i K-lite codec pakken.


    Tror jeg vil opdatere min installation, så kan jeg bekræfte det :9xo


    Ja det kan godt passe at det er det, men når man så sætter "flueben" ved dem så skal man vælge en af de ting der nedenunder..


    ville være super hvis du gider tjekke det :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    ikke rigtigt hva jeg ved af, men bare installer Your Uninstaller den kan os fjerne sig selv når du er færdig med at bruge den :P


    Okay puma.. hvorhenne kan man finde codecs'ne i det program?

    For at sætte k-lite op til at kører med hardware accelerere h.264.. hvad skal jeg så vælge?



    H.264 er overskriften
    har følgende vælg mulighed:
    [Use system default]
    ffdshow(ffmpeg-mt)
    ffdshow (libavcodec)


    MPEG-2, DVD
    [Use system default]
    ffdshow(ffmpeg-mt)
    ffdshow (libavcodec)