Indlæg af FuSiON

    Kolyzer: Wow. Jeg håber, du har ret. Jeg lader bare nogle flere svare.
    Jeg er ikke gamer, men det sker da, at jeg får lyst til at spille et spil en gang i mellem. Derfor er et grafikkort som det, du linkede til, et fint et.

    Hej.
    Jeg har købt en computer af en af mine venner for 1500kr.


    Den har en AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ processor, og jeg har snart 4 gb ram. (2 gb lige nu.)
    Men det, jeg vil koncentrere mig om, er mit bundkort.
    Jeg ved ikke, om jeg kan få et ordentligt grafikkort i.


    Jeg kørte CPU-Z, og den siger:


    MOTHERBOARD


    Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL
    Model: MS-7253
    Chipset: VIA K8M890CE
    Rev: 00
    Southbridge: VIA VT8237A
    LPCIO: Winbond W83627EHF


    GRAPHIC INTERFACE


    Version: AGP version 3.0
    Transfer rate: x8 (max supported: x8 )
    Side band: enabled


    Det er alt, jeg kan sige om det. Er der nogen, der ved, hvad for nogle grafikkort jeg kan få? Hvis jeg overhovedet kan få nogle?


    Et andet problem. Som sagt har jeg en AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3800+ processor, og jeg har snart 4 GB RAM.
    Når jeg få de 4 GB, skal jeg så installere et 64-bit OS?


    På forhånd tak. :)

    Har købt en ny computer men jeg kan simpelthen ikke finde en driver til netkortet.
    Det er et Realtek RTL8168/8111 PCI-E gigabit ethernet NIC, og Realtek har IKKE en driver så vidt jeg kan se...
    Nogen der ved hvor man kan få en driver?

    Den bedste browser nogensinde er kaput. Den virker bare ikke længere på min pc. Når jeg dobbeltklikker på firefox, så starter den ikke. Jeg har prøvet at geninstallere, og installere tidligere versioner osv. Intet virker. Nogen idéer?

    Processor: AMD Sempron(TM) 2400+
    Mainboard: ASUS A7V600-X tror jeg
    Grafikkort: ATI Radeon 9600/9550/X1050 Series
    Ram: 512 MB DDR3 RAM


    Det er alt jeg ved en computer indeholder, af vigtige dele. Der står en masse i cpuz,
    men det jeg lige har skrevet er det eneste af det jeg forstår

    Hej... Min computer er efterhånden ved at dø, så noget må jeg da gøre... den kan ikke engang trække WoW længere.
    Spørgsmålet er så om jeg skal udskifte delene eller bare købe en ny computer...?
    Den har 1.66 ghz og 512 mb ddr3 ram, så der skal både fyldes en bedre processor og noget mere ram på,hvis udskiftning er tilfældet.
    Men hvad skal jeg gøre?


    Håber på hjælp :)

    Jeg har lovet min lillebror at jeg ville installere Sims 2 + nogle expansion packs på hans computer. Det lykkes, men med en grafisk fejl. Alle vægge i spillet blinker rødt. Jeg har ledt efter en løsning og fandt flere indlæg rundt omkring på internettet om at man bare skal opdatere grafik-driveren.
    Det i sig selv burde jo ikke være svært.


    Min lillebror har en Thinkpad T-30 bærbar med et ATI Mobility Radeon 7500 grafikkort.
    Jeg har været inde på lenovo's hjemmeside og lede efter en driveropdatering, da ATI's hjemmeside ikke har drivers til alle Mobility Radeons.


    Og her kommer mit problem. (Ja, mit andet problem som hænger sammen med det første :)))


    Den nyeste driver JEG kunne finde derinde, havde han allerede installeret. For en sikkerheds skyld installerede jeg driveren igen, men væggene blinker endnu.


    Driveren jeg prøvede: http://www-307.ibm.com/pc/supp…ent.do?lndocid=MIGR-41918


    Hvad skal jeg så gøre nu? (Jeg har prøvet at geninstallere sims)


    Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe mig.

    Hej. Jeg har længe haft forskellige fejl når Windows starter. Det er altsammen sådan nogle der siger "Fejl under indlæsning af C:\WINDOWS\system32\*.dll"


    Dem jeg har nu, er "uewssbaw.dll" og "hnegsctf.dll".
    Og jeg har haft "gzmrotate.dll" (tror det er det den hedder.)


    Er der nogen der ved hvordan jeg slår det ihjel? :P