Indlæg af Lyngze

    Vil godt nok være meget ked af at skulle sælge dem til 300, så beholder jeg dem næsten hellere selv og bruger dem når jeg nu har brug for dem :-P


    Men de kan afhentes i 7441 Bording

    Hej jeg har lige vundet mig et Thermaltake Meka G-unit, men har som sådan ikke brug for et så dyrt tastatur, da jeg fint klarer mig med mit Sidewinder X4.


    Spørgsmålet er bare hvad jeg vil have mest ud af at sælge? Thermaltake tastaturet er klart det dyreste, men uden kvittering, hvor jeg har kvittering på mit Microsoft Sidewinder X4 som er 5 måneder gammelt.


    Hvad vil i mene man kan få for de to tastaturer? Hvis i er interesserede i at købe et af dem er i velkomne til at sende en PM eller skrive et bud herinde.

    Hej, jeg har vundet mig dette vidunderlige in-ear headset. Jeg er dog ikke typen der bruger sådan noget specielt meget og vil derfor hellere sælge det til nogen som måske kan få fuld udnyttelse af det.


    Det er splinternyt og praktisk talt ikke brugt, ingen kvitering, da jeg har vundet det...


    HBO: 400kr pp eller afhentet

    Hejsa, jeg ønsker at sælge min Samsung Galaxy S 2, der er tale om 16GB modellen i sort og den er købt d. 27/05/2011, så der er stadig knap 10 måneder tilbage af garantien.
    Der er udover garantien også mobilsikring fra Telia på den (fulgte med, da den er købt med afbetaling) så der er fuld garanti for uheld og des lige også.


    Der kan evt. medfølge et 16GB microSD kort hvis dette ønskes.


    HBO: 1500kr
    Køb nu: 2100kr

    Super, (det er nu også en meget god dag at blive færdig på :9xo , er du ikke ene om :-P)
    Men ja, du kan lige tage en kigger her om jeg har fundet ud af noget, ellers kontakter du mig bare lige på PM når du ved mere om reperationen ;-)

    Ja, jeg skal først bruge den her til efter sommerferien når jeg starter på det nye studie. Jeg skal lige høre, nu skriver du at skærmen er på 1600x900, men at den kører spil på 1920x1080, er det fordi den sættes til en ekstern skærm, eller hvor ligger det i? :-P


    Det lyder umiddelbart spændende nok, ville hvis muligt self gerne have en skærm med lidt højere opløsning (men vi nærmer os da temmeligt godt :-D). Men vi kan snakkes sammen når du er færdig med eksamenerne? Så må vi se hvad status er på det der.


    //Lyngze

    Faktisk et udemærkedet tilbud, det eneste problem med det er blot at opløsningen "kun" er 1366x768


    Med Full HD opløsning menes der som udgangspunkt 1920x1080 eller højere (grunden er den store arbejdsplads som jeg mangler på min nuværende bærbar)


    Ellers tak for linket, selvom yderligere af sådanne tilbud helst ønskes tilsendt i PM for at holde tråden fri for andet end direkte indbud :-)


    //Lyngze

    Hej jeg står og skal bruge en ny (brugt) bærbar her efter sommerferien.
    Jeg leder efter noget med specs nogenlunde således


    CPU: i5 / i7 (2. eller 3. gen)
    GFX: GTX 650M (noget deromkring der kan køre bl.a. Skyrim på nogenlunde settings (med/high)
    HDD: 500GB+ (gerne 7200RPM eller hurtigere)
    RAM: 4GB+ DDR3
    Skærm: 15"+ Full HD opløsning


    Skriv endeligt hvis i har noget lignende liggende i skal have udskiftet/af med. Så kan jeg vurdere på om det er noget jeg kan bruge, en pris vil også være at foretrække så jeg har noget at gå ud fra mht. vurderinger i forhold til hinanden.


    I må endeligt også skrive en PM hvis i opdager gode tilbud på sådanne PC'er.


    Budget er omkring 6000kr


    //Lyngze

    Jeg tror sagtens at vi kan konkludere at AMD's APU serie klart er Intel overlegen når det kommer til batteri og indbygget grafikkort. MEN det er dot kun så længe det er den samlede løsning der kigges på, jager man et egentligt grafikkort ind på intel platform en, så vil den være APU'erne overlegen. (Det skal siges at både i5 og i7 i alle de tests jeg har set på CPU siden klart er stærkere end AMD's)


    Men ja, jeg synes at APU'erne virker meget spændende, jeg vil dog ikke personligt gå på kompromis med ydelse for batteri tid. (Jeg skal bare have et batteri der kan holde til at du faktisk fjerner stillet fra kontakten i ny og næste og flytter rundt med PC'en)


    Jeg takker for de fine kommentarer (og de mindre fine), men jeg tror vi lukker tråden inden der går for meget flamewar i den :-P

    Deviltech.de sælger en der er med i5 og GTX 650 uden videre konfiguration.
    Det kan dog lade sig gøre at opgradere den med 8GB ram og en i7'er til 7k med fragt.


    Jeg ville nu gerne se de steder hvor du ser i5'eren skulle være langsommere end A10 APU'en, synes ide'en virker fornuftig med en APU, jeg kan bare ikke rigtigt se det brugbare i det når man kan købe en løsning med en hurtigere cpu (i5'eren som vinder i de tests jeg har set?) og et større grafikkort for et næsten ubetydeligt beløb.


    Hvis nu A10 baserede PC'er var markant billigere ville det da helt klart være at overveje, eller hvis de viste sig rent faktisk at kunne slå intels løsninger i samme prisklasse.
    (nej jeg er ikke fanboy, jeg kigger kun på tallene når jeg køber hardware :-) )

    Tak for svarene, det jeg har fundet frem til indtil videre er også at nærmest alle computere kan klare programmerne på studiet, men at en stor skærm og bedre hardware selvfølgeligt er at foretrække, så nu er det bare at lede :)


    Jeg vil gerne lige høre, Dnope, hvorfor netop det hardware? Undrer mig lidt med de temmeligt hurtige ram og netop den processor/grafikkort? Eller er det bare et eksempel? (Det virkede bare temmeligt konkret i beskrivelsen :-) )

    Hej, jeg skal efter sommerferien læse datalogi på Aalborg universitet, så jeg er nu på udkigefter en ny bærbar PC der skal bruges til skolegangen deroppe, så den skal overvejende bruges til programmering og almindelig skolebrug. Det ville selvfølgeligt ogsåvære super at kunne spille Diablo 3, Skyrim etc. På den med en nogenlunde grafik. Spørgsmålet er bare hvilken hardware jeg burde gå efter (i3, i5, i7 eller måske en AMD Cpu? Og hvilket grafikkort?)