Indlæg af MiPET-

    Super links! Fandme noget man kan bruge til noget! :clap:
    Takker..


    Det tror jeg hellere jeg må få købt, det gør da alligevel noget ;)

    Og godmorgen..



    Jeg overvejer lidt om jeg skal købe det Nintendo Wii HD Cable set man kan købe til en 2xx kr?


    Er der nogen synlige forbedringer og kan det betale sig?

    Engang brugte jeg også min ps3 som mediacenter fra pc til ps3 og så op på tv'et da jeg havde mange avi film osv på computeren. Men for et halvt års tid siden kom der er en opdatering som gjorde at ps3en ikke ville acceptere avi filer (tror det er sonys forsøg på at mindske pirateri osv).


    Hvis du finder ud af hvordan man kan, så lad dig endelig ikke holde tilbage.


    Jeg har prøvet mange forskellige måder og programmer hvor ved man kan live-streame en avi fil over til sin playstation, til et andet format. Men du skal have en meget god computer og netværk hvis det skal køre godt. Kvaliteten røg i bund på min skærm, og den hakkede og stoppede fordi programmet ikke kunne følge med ps3'ens afspilning..


    Så vidt jeg er klar over, er der ingen specielt brugbare løsninger ude endnu.

    Er det bare mig, eller er det noget værre hø?


    Jeg har lige givet 100 kr for 3 mdrs abonnement, og den står bare og siger "Forbereder klip, vent venligst..." i 2 minutter, for derefter bare at gå tilbage og vise en oversigt.. Jeg har gjort alt der står i kundeservice med opsætning af WMP, og overholder alle systemkrav, samt sidder på en 20mbit linje.. Kan det evt være nogle porte jeg skal åbne op for i routeren eller lignende?


    Har prøvet engang før, for et halvt års tid siden, der var det det samme... Jeg vil have mine penge tilbage hvis det ikke snart virker.. Har skrevet til deres kundeservice nu her.. Grrr.. Vil se tak for i aften og klovn.. :pokey:


    Andre der har det problem?

    Er jeg den eneste der har problemer med at få console til at virke i steam? Jeg har aktiveret det i left4dead, og endda skrevet det manuelt i options hvis man højreklikker på iconet. Har aldrig kunne få den til at komme frem, hverken i cs, garrys mod eller l4d..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Det var jo det jeg prøvede at forklare tidligere... server kan indstilles forskelligt og derfor er hardcore ikke bare hardcore, nogen af dem er fuldstændig til grin og har intet med hc at gøre, mens andre virker fint dvs. 1 skud i bryst eller hoved = død


    Ah ok! Den fangede jeg ikke lige. ;) Det var jeg ikke lige klar over. Har ikke lagt mærke til at det varierer i servere, jeg har nok bare været uheldig. :$

    Jedimind det er fandme forkert undskyld jeg siger det.. Jeg spiller altid HC, og jeg kan da ramme folk i brystkassen 3-4 gange med Gehwer 34 eller hva den hedder.. Bare et eksempel..

    Syntes multiplayer delen er det fedeste, punkbuster delen fejler bare ret så meget lige nu, over halvdelen af serverne er der punkbuster fejl så man ikke kan joine, og der er mange der har det problem trods opdateringer osv.


    Det eneste i MP jeg ikke kan fordrage er at man skal tage så mange skud før man dør. Det er gået lidt CS i det.. :/ I CoD 2/3 kunne man da nøges med at blive ramt 1-2 gange og så var man history..

    Det er COD4 om igen, hvertfald multiplayer mæssigt og grafikmæssigt. Men det tiltaler mig 100 gange mere med anden verdenskrig, end alt det taleban møg der var i cod4.
    Syntes det er et rigtigt godt spil, syntes specielt det med rang og våben er en god del. Kampvognene fungere også ok godt.

    Lige audi er pisse dyr.. Og til sådan en bil skal du jo helst overholde service.. De koster kassen!! Jeg er ved at falde om hver gang svigerfar har været til service med a4'eren og han siger hvad det har kostet ham.. :T